Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Boone's Corner (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/)
-   -   Rekat och klart får storhetsvansinne och bevisar varför vi är mycket bättre. [ Rekatochklart.se ] (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/)

rico 2010-10-22 04:20

Citat:

Ursprungligen postat av Eddie Hitler (Inlägg 70308)
:rolleyes:

Och ett rätt ifyllt spreadsheet hos en R&Kare är lika ovanligt som grapefruktjuice på Peter Antoines frukostbord.

Holms Lärjungar går i Holms fotspår. Kan inte bli tydligare efter deras "gästspel" här. Man undrar över hur dom orkar ta sig hit o göra bort sig gång efter gång...... Det är väl knappast några av våra gubbar som är över hos R&K och misslyckas så kapitalt............

shoreline 2010-10-23 12:53

Simme, du är bara för bra.
Nu gråter han ut i sin senaste rek över att folk "börjar grina" då han inte redovisar stats och hävdar att han ska börja med det genast.
Tyvärr glömmer han att länka till sin spreadsheet.
Och jag undrar fortfarande varför du inte redovisar alla dina förluster.....

Nej, nu ska jag sluta bry mig, ska försöka skaffa mig ett liv istället.

Simme 2010-10-23 14:35

Ska du inte undra varför jag inte redovisar alla vinster också? Sen är du uppenbarligen sjukt intresserad av vad jag gör då du sitter och väntar inne på rekat, som är din favoritsida. Den dag då du kan redovisa grymma stats ska jag sluta klaga... För du har verkligen en lång väg att vandra. Usel är du. Ingen trodde på mina stats. DÄRFÖR har det heller inte redovisats något spel av mina senaste då jag har ett helt nytt spread. För att du ska förstå säger jag det såhär. INGA spel är redovisade, inga vinster och heller inga förluster som du enbart hänger upp dig på. Sköt dig själv och skit i andra

RobinD 2010-10-23 14:37

:popcorn:

shoreline 2010-10-23 14:49

:lol:
Citat:

Ursprungligen postat av Simme (Inlägg 70838)
Ska du inte undra varför jag inte redovisar alla vinster också? Sen är du uppenbarligen sjukt intresserad av vad jag gör då du sitter och väntar inne på rekat, som är din favoritsida. Den dag då du kan redovisa grymma stats ska jag sluta klaga... För du har verkligen en lång väg att vandra. Usel är du. Ingen trodde på mina stats. DÄRFÖR har det heller inte redovisats något spel av mina senaste då jag har ett helt nytt spread. För att du ska förstå säger jag det såhär. INGA spel är redovisade, inga vinster och heller inga förluster som du enbart hänger upp dig på. Sköt dig själv och skit i andra

maddmax 2010-10-23 17:49

Vilken javla pajas.. :ohmy:

AndreasB1897 2010-10-23 18:17

Hahaha herregud vilken pajkastning! Härlig lördagsunderhållning :drunk::popcorn:

Overkill 2010-10-23 23:58

Lite lördagsunderhållning från chatten. :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Spoiler:
<kropotkin> saxat från planket på rok:(simme skriver) Jo men att jag ska sitta dagligen på planket och ljuga om min info är bara bullshit, sen att jag varenda gång jag lägger ett spel sitter och ljuger om matchbilden!!?? det är också fel, sen att jag är en jävla sopa och hit och dit är itne kul och höra då jag trots allt lagt ut mina matcher här och visat bra plus under två jävla år. Sharps är en pajassida där majoriteten av folket visar röda
<RizZla57> lol
<kropotkin> hoho
<gentile91> majoriteten av folket visar röda? :)
<speedmagic> HAHAHAHA
<speedmagic> Vilket skämt :D

rico 2010-10-24 01:20

Citat:

Ursprungligen postat av speedmagic (Inlägg 71035)
Spoiler:
<kropotkin> saxat från planket på rok:(simme skriver) Jo men att jag ska sitta dagligen på planket och ljuga om min info är bara bullshit, sen att jag varenda gång jag lägger ett spel sitter och ljuger om matchbilden!!?? det är också fel, sen att jag är en jävla sopa och hit och dit är itne kul och höra då jag trots allt lagt ut mina matcher här och visat bra plus under två jävla år. Sharps är en pajassida där majoriteten av folket visar röda

Hur ska man tolka detta? Att ännu en av deras gubbar kommer hit, gör en hit and run och lägger ner?

Overkill 2010-10-24 01:38

Citat:

Ursprungligen postat av rico (Inlägg 71055)
Hur ska man tolka detta? Att ännu en av deras gubbar kommer hit, gör en hit and run och lägger ner?

Nä, det som personen postade var saxat från RoK's plank.

comprende 2010-10-24 01:50

vadå majoriteten visar rött som han säger, gick in på sheeten och av de sheet som har 200+ lir inlagda finns det 58 som visas, och om jag minns rätt nu va 39 av dem gröna. på en annan lista med minimum 50 avgjorda spel va det 67 av 98 gröna.

jag vet inte om hela sanningen finns här men en fingervisning är det iaf.

Overkill 2010-10-24 01:53

Citat:

Ursprungligen postat av comprende (Inlägg 71061)
vadå majoriteten visar rött som han säger, gick in på sheeten och av de sheet som har 200+ lir inlagda finns det 58 som visas, och om jag minns rätt nu va 39 av dem gröna. på en annan lista med minimum 50 avgjorda spel va det 67 av 98 gröna.

jag vet inte om hela sanningen finns här men en fingervisning är det iaf.

Jo, det var lite roligt skrivet faktiskt. :lol: :popcorn:

Top Notch 2010-10-24 04:12

Han måste ha kollat på JvKs sheet när han sa det.

Sonadar 2010-10-24 06:25

Till skillnad mot RoK kan vi ju bemöta deras anklagelser med fakta:
https://www.sharps.se/spreadsheet/lista

Frikeer 2010-10-24 08:29

Spelar väl ingen roll hur mycket rött vi visar? Så länge man bara kan stå för det och inte låtsas vara ett proffs är det ju lugnt!!