Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Boone's Corner (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/)
-   -   Rekat och klart får storhetsvansinne och bevisar varför vi är mycket bättre. [ Rekatochklart.se ] (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/)

Wagner 2010-11-03 13:18

Citat:

Ursprungligen postat av Grovbenstomme (Inlägg 75280)
Jag har inget problem med folk som göder bolagen med pengar, tvärtom.

Jag har dock problem med folk som Holms.

Det borde ingen med vinstambitioner vara missnöjd med. Är ju en förutsättning för att bolagen ska överleva och dessutom kunna förgylla tillvaron för ett fåtal andra.

Galeocerdo cuvier 2010-11-03 16:38

Folk från R&K för mig är personerna som drar 1000 SEK på en fyrling med "säkra matcher" till höga odds och blir förbannade när den inte går in.

Antagligen är det Manchester United till 3.50 -3 hemma mot Blackpool, New York Rangers hemma till 2.60 (de har ju Lunkan) mot Boston Bruins, Barcelona -47 mot FCK till 5 i odds och Inter till 1.30 hemma mot Genoa.

Men, vem bryr sig. Det är roligt att läsa kommentarer från R&K ibland som humor, men ännu en gång, vem bryr sig. :)

Pacman 2010-11-05 21:19

Ja nu är det ju ännu mer tragiskt när deras halvfabrikat snor rekar från Sharps och postar i eget namn....jävla fucktards!

henke111 2010-11-06 01:05

Hittade en klockren rek på rekatochklart ! :whoco5:

Hejsan har hittat en riktigt bra Trippel till Helgen jag lägger faktiskt in All In på denna Trippeln =). Här kommer den :

BOLTON - TOTTENHAM - DRAW NO BET - .2. = 1,65
OLYMPIAKOS - PANIONIOS - HC 0-1 .1. = 1,65
CELTIC - ABERDEEN - .1. = 1,25

ODDS : 3,40
INSATS : ALL IN

Blir självklart en rygg ! :clap:

Top Notch 2010-11-06 03:54

Citat:

Ursprungligen postat av henke111 (Inlägg 76442)

Hejsan har hittat en riktigt bra Trippel till Helgen jag lägger faktiskt in All In på denna Trippeln =). Här kommer den :

Ryggad

drpil 2010-11-06 10:34

Skönt att ha hittat hit, r&k är en riktigt fulsite. Tex deras bolagsguide är ett stort skämt, borde heta "de bolag där holms har bäst affe deal". Pajassidan betnclick får högre betyg är betfair. Snacka om komiskt...

RobinD 2010-11-06 10:36

Citat:

Ursprungligen postat av drpil (Inlägg 76498)
Skönt att ha hittat hit, r&k är en riktigt fulsite. Tex deras bolagsguide är ett stort skämt, borde heta "de bolag där holms har bäst affe deal". Pajassidan betnclick får högre betyg är betfair. Snacka om komiskt...

Välkommentill paradiset:)

ExtraCheese 2010-11-06 18:28

Citat:

Rök på första matchen :whistling:

Frikeer 2010-11-06 18:49

Citat:

Ursprungligen postat av drpil (Inlägg 76498)

Pinnacle ligger längst ner :claps:

shoreline 2010-11-06 20:05

Den här, skriven av "K1ngen" tycker jag att alla ska läsa, ta till sig och rygga.

"Juventus har på de två senaste hemmamatcherna i ligan gjort åtta mål, fyra i båda. Ingenting tyder på att det blir färre nu. Det råder klasskillnad och jag tror på slakt. Juventus må vara ojämna men ett lag i Cesenas klass blir inga problem. För att spelet ska sitta krävs att Juve gör två mål, för att Cesena ska göra mål finns inte. Det här blir utklassning. 5-0"

Eller varför inte, den här!
2an är också spelvärt då dem har vunnit varnanan senaste 5. och då Nagoya tur nästa.

elakSOMfan - 05 November, 2010, 23:51

dNa 2010-11-06 20:15

:D

/dNa

Bookie 2010-11-07 14:44

Citat:

Kommenterade den här reken lite syrligt.

Gissa hur många svar jag fick?

Boden 2010-11-07 16:09

Citat:

Ursprungligen postat av shoreline (Inlägg 76654)
Den här, skriven av "K1ngen" tycker jag att alla ska läsa, ta till sig och rygga.

"Juventus har på de två senaste hemmamatcherna i ligan gjort åtta mål, fyra i båda. Ingenting tyder på att det blir färre nu. Det råder klasskillnad och jag tror på slakt. Juventus må vara ojämna men ett lag i Cesenas klass blir inga problem. För att spelet ska sitta krävs att Juve gör två mål, för att Cesena ska göra mål finns inte. Det här blir utklassning. 5-0"

Eller varför inte, den här!
2an är också spelvärt då dem har vunnit varnanan senaste 5. och då Nagoya tur nästa.

elakSOMfan - 05 November, 2010, 23:51

Det som också var lite roligt är att han "bara" la -1 på den matchen trots att han skrev "Det blir utklassning, 5-0".

shoreline 2010-11-08 17:58

Ibland när jag har lite tråkigt så brukar jag surfa in på RoK och bläddra bland läsarnas rekar.

Här kommer ännu ett guldkorn.

"Odense senaswt match mot Nordsjälland slutade endast 1-4, fördel Odense. Norsjälland och Randers håller ungefär samma klass.
Nordsjälland kommer för övrigt från 0-0 matchen mot jumbon Ålborg. Imponerande!

Här kommer Randers inte få det lätt och jag är helt säker på att det kommer skilja ett gäng bollar till Odenses fördel. Ska vi säga 3-0??

Välj och vraka kamrater!

1.an betalar 1,62

Över 2,5 mål betalar 1,75

Över 3,5 mål betalar 2.95

Över 1,5 resp 2,0 mål för Odense betalar 1,75 och 2,45

Hcp Randers 0-1 resp. 0-2 ger hemmasegern 2,45 resp 6,15 (?)

Halv/Fulltid 1/1 betalar 2,60

Så avslutar vi med tipset 3-0 som ger 11 ggr pengarna..

Jag har spridit ut dagens rulle som ligger på ungefär 4500 på dessa spelen.."

Han nämner dock inte/har antagligen inte ens kollat upp att Odense saknar sin bästa målskytt i HH Andersen och verkar bygga reken på att Nordsjälland bara spelade 0-0 mot Aab...

RobinD 2010-11-08 18:01

Citat:

Ursprungligen postat av shoreline (Inlägg 77272)
Ibland när jag har lite tråkigt så brukar jag surfa in på RoK och bläddra bland läsarnas rekar.

Här kommer ännu ett guldkorn.

"Odense senaswt match mot Nordsjälland slutade endast 1-4, fördel Odense. Norsjälland och Randers håller ungefär samma klass.
Nordsjälland kommer för övrigt från 0-0 matchen mot jumbon Ålborg. Imponerande!

Här kommer Randers inte få det lätt och jag är helt säker på att det kommer skilja ett gäng bollar till Odenses fördel. Ska vi säga 3-0??

Välj och vraka kamrater!

1.an betalar 1,62

Över 2,5 mål betalar 1,75

Över 3,5 mål betalar 2.95

Över 1,5 resp 2,0 mål för Odense betalar 1,75 och 2,45

Hcp Randers 0-1 resp. 0-2 ger hemmasegern 2,45 resp 6,15 (?)

Halv/Fulltid 1/1 betalar 2,60

Så avslutar vi med tipset 3-0 som ger 11 ggr pengarna..

Jag har spridit ut dagens rulle som ligger på ungefär 4500 på dessa spelen.."

Han nämner dock inte/har antagligen inte ens kollat upp att Odense saknar sin bästa målskytt i HH Andersen och verkar bygga reken på att Nordsjälland bara spelade 0-0 mot Aab...

Även Randers saknar sin bäste målskytt.