![]() |
|
Citat:
Välj själv vad som passar :holms: |
Citat:
Annars, kandidater för att göra sånt är väl typ Flava flav och Kanye West. |
Citat:
|
George Constanza snaxar om sig själv i 3:e person också.. Gissa hur mkt han får ligga;)
|
Rätt mycket under seriens 9 säsonger. Eller snarare, betydligt mer än vad han borde få.
|
Citerar en menings från Herr Holms blogg:
Citat:
|
Har man ingen bra film att se på så kan man ju alltid gå till planket för lite underhållning =)
|
"Planklaget
Dags för planklaget nummer 1. tillika davinskys fruar.. kaismora damer. Lördag så möter dom IKSU, och iksu har dominerat InnebandySverige ett par år nu och är giftiga i år med, men dom har tappat Anna Wijk till just Mora, anna är sveriges .. och förmodligen världens bästa center och är ett stort tapp för dom, och såklart ett lika stort plus för Mora. Alla vet hur mkt planerna spelar roll inom Innebandyn, Mora kör med det gamla Tv golvet medans IKSU spelar på parkett, dvs stor fördel bara där av Mora. Mora vinner SM guld i år och detta blir en fin skalp för detta tekniska lag. Kaismora - IKSU 1a 1.85 Betsafe lördag 15" Den där pajasen Wibbe som rekar. Han är riktigt dålig på innebandy och har noll koll kan jag börja med att säga. För det första så lirar Iksu INTE på parkett som han framhäver ganska tydligt i denna rek, kanske rent utsagt bygger reken på det. Man lirar i Iksu Sportcenter där det är matta. sen är oddset 1.87 och, svårt o skriva rätt direkt? Jag är riktigt less på denna sopa! USCH! |
Ska nog messa han och fråga om vi kan börja reka lite innebandy tillsammans då :whistling:
|
Citat:
|
R.Baggio- 2010-12-04 00:32:03helvetes jävlar la samma dubbel 2 gånger jag glömde att jag redan lagt frn hur i helvete kundr de hända avgå baggio
:whistling: |
Citat:
|
Idag rekade Holms Leicester, så jag spelade Watford. Står 2-0 till Watford i första halvlek.
Tackar Holms för de unitsen. :moneybag: Edit: Fan 2-1 på straff. |
Citat:
|
Citat:
Ska :holms: reka sin första vinst idag eller vad är det som händer? |
|
|