![]() |
|
R.Baggio akka "baggen"
R.Baggio- 2011-02-21 21:22:01mm fattar inte heller jävla sopor hoppas dom dör efter ännu ett torsklir :) |
Citat:
- 2011-02-22 00:56:19 amore: Har du kört smslån som jag? Då ska du spela moneyline, inclusive förlängning då asså =) Farsan undra tidigare idag varför banken dragit 4 000:- från hans konto, haha hoppas verkligen spelet sitter inatt =), allt eller inget. Kmr sluta som hemlös om den inte sitter och han kmr o få se att insättningen gjordes på |
Citat:
0-0 sent i andra... han svettas nog. |
Svettig var han nog, men gick ju bra tillslut...
Men man undrar: Går hissen ända upp hos grabben? |
Citat:
|
Anonym- 2011-02-26 16:28:09Federer din *** sugare hur tappat du 40-15 i egen serve din värdelösa lilla horunge
/Planket när det är som allra bäst. |
Zorro- 2011-02-27 01:09:58Limmet:
Problemet är ju att hantera spelandet. Det gick bra för mig, låg plus 160 000:-, sen tipsade mig en kompis om R&K. Jag slutade följa mina egna tankar och funderingar... Tog 2-3månader att vinna pengarna och 2 veckor att spela bort allt jag ägde Bra reklam för sidan! |
Spoiler:
Klistra under rekatochklart.nu? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Förövrigt, fatta hur mkt Holm tjänar på att INTE kunna betta på matcher när han är med i BB!
|
Citat:
|
Tobias Holm 5.00 favorit (tacka R&K ?) att vinna bigbrother seriöst? 1 på 5.
Gurkan Gasi står i hela 15 gånger, bra mycket högre underhållningsvärde på honom |
Citat:
Bra verklighetsförankring:lol: |
|
|