![]() |
|
Har för mig det varit på tapeten förut, men att de har avböjt (man kan ju undra varför). Har svårt att se vilka de på R&K kan skicka fram som inte går med minus. Dessutom lär de inte ta hänsyn till variansen utan sluta efter 2 dagar om de har ett ROI på 120% för det är ju så jävla bra. :)
|
Citat:
Citat:
Told ya :KO: http://rekatochklart.se/spelbok/R.Baggio/ |
R.Baggio- 2011-03-24 16:49:03X japp nu lever jag spel-liv igen efter uppehåll sen i söndags=)
Kan vara svårt att tacka nej till 10k bara för att hänga på planket! :cheers: |
Så här ska en rek skrivas..:)
Hur man kan se 1,60 till ett sådant oerhört värde i en hockeyserie är fantastiskt... Nästan så man blir förbannad! Spoiler:
|
Citat:
|
Är det förbjudet att spela singlar i den spelboken? :lol:
Alla man tittar på spelar ju multispel. |
Komik ..
Mrbandy- 2011-03-25 14:07:15 moyes har du gått in på Betsafe nu eller kör du värdelösa Unibet ? MrMoyes- 2011-03-25 14:08:03 Ja ska lira upp Unibet pengarna först.. :D Mrbandy- 2011-03-25 14:09:22 nej nu tar du ut dom och sätter in på ett riktigt bolag! |
Citat:
|
Citat:
Mr.Bandy var väl den smarta i det här läget. Komiken var att Moyes tänkte spela upp pengarna istället för att ta ut dom och byta bolag .. |
Citat:
|
Han kaaaaaaaaaaaaan ju vara ironisk.
|
nja det har jag svårt att tänka mig, verkar som mrmoyes inte ville byta från unibet och att han lacka på det haha
|
Hittade denna raden i en blogg:
"Ja lirar ettan på Toronto som (ja tror) är ett klart bättre lag än Portland till fin fina 1,95." Om man ska reka så bör man väl ha koll på lagen? |
Citat:
|
R.Baggio
- 2011-03-27 11:15:04 god motgon killar direkt från fyllecellen =)=) gott att mexico p detroit vann Lovely=) Mrbandy - 2011-03-27 11:15:42 baggio???? fyllecell inatt??? vad säger frugan då? R.Baggio - 2011-03-27 11:17:21 mrbandy haha ja inatt frugan e just nu arg ATT jag inte ringde hahahaha men hur fan ska jag kunna ringa liksom hahaha |
|
|