Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Boone's Corner (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/)
-   -   Rekat och klart får storhetsvansinne och bevisar varför vi är mycket bättre. [ Rekatochklart.se ] (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/)

HG 2011-04-13 06:04

Nu har jag bokfört Jvk:s spel i en månad och det börjar närma sig 100 spel. Den här killen är sannerligen en guldgruva för Holms.

ROI: 76.22%
Vinstprocent: 38.89%
Units: -48 (spelar 1-4 units per spel)

https://www.sharps.se/spreadsheet/6515

Kanske har han en grym och utdragen svacka, men går man in närmare på spelen så avslöjar det att det inte är några tillfälligheter bakom.

Boone 2011-04-13 07:03

Nu när så många ryggade "räntespelet" LDU Quito och vann får nog Holms finna sig i att äta tonfisk hela sommaren när hans förlustpengar uteblev.

TobiasHolm 2011-04-13 12:36

Citat:

Ursprungligen postat av Moffegrev (Inlägg 117834)
Det är något med det forumet som gör att man alltid drar på smilbanden:

Snillen spekulerar:

Haha. Det är alltså jag som är danill på RoK. Jag vet att det finns många raketforskare på RoK, vilket gör att man kanske kan tro att det finns folk som är så inåt helvete jävla korkade som jag är i de plankinlägg du citerar här ovan.

Jag är alltså inte seriös med det jag skriver. Framförallt är det kul att skoja med R. Baggio som kanske är den sämsta spelaren någonsin, killen spelar konsekvent rent idiotiska fyrlingar och vägrar inse att han kanske ska börja spela singlar. Men det är bara att tacka och ta emot, utan sådana idioter som R. Baggio hade vi andra inte haft några spelbolag att spela på. :)

Jag gick såklart inte all-in på LDU Quito, spelade inte ens på matchen (det kanske jag borde gjort dock, då det blev 2-0).

Moffegrev 2011-04-13 13:10

Citat:

Ursprungligen postat av TobiasHolm (Inlägg 117882)
Haha. Det är alltså jag som är danill på RoK. Jag vet att det finns många raketforskare på RoK, vilket gör att man kanske kan tro att det finns folk som är så inåt helvete jävla korkade som jag är i de plankinlägg du citerar här ovan.

Jag är alltså inte seriös med det jag skriver. Framförallt är det kul att skoja med R. Baggio som kanske är den sämsta spelaren någonsin, killen spelar konsekvent rent idiotiska fyrlingar och vägrar inse att han kanske ska börja spela singlar. Men det är bara att tacka och ta emot, utan sådana idioter som R. Baggio hade vi andra inte haft några spelbolag att spela på. :)

Jag gick såklart inte all-in på LDU Quito, spelade inte ens på matchen (det kanske jag borde gjort dock, då det blev 2-0).

Det var rätt autentiska inlägg ändå måste jag medge. :hattenav:

TobiasHolm 2011-04-13 13:12

Citat:

Ursprungligen postat av Moffegrev (Inlägg 117889)
Det var rätt autentiska inlägg ändå måste jag medge. :hattenav:

Haha, ja. Det är lite min humor så det kan jag tänka mig. Får väl ta det som en komplimang antar jag. :whistling:

Pacman 2011-04-13 19:34

Slösurfade runt lite RoK idag i brist på annat, I know tragiskt men kom över detta som JohnAnthony hade skrivit som var jävligt underhållande.

"Nyligen hemkommen från en R&K marknadsföringsresa i Singapore kan jag meddela att de till skillnad från mycket annat är en bit efter Europa vad gäller spel och betting.

Som jag förstår det är det ytterst ovanligt att seriösa spelare sysslar med någon form av rådgivning eller konsultverksamhet likt det vi gör här på siten"

Lazlo 2011-04-13 20:20

Citat:

Ursprungligen postat av HG (Inlägg 117846)
Nu har jag bokfört Jvk:s spel i en månad och det börjar närma sig 100 spel. Den här killen är sannerligen en guldgruva för Holms.

ROI: 76.22%
Vinstprocent: 38.89%
Units: -48 (spelar 1-4 units per spel)

https://www.sharps.se/spreadsheet/6515

Kanske har han en grym och utdragen svacka, men går man in närmare på spelen så avslöjar det att det inte är några tillfälligheter bakom.

Är Jvk från RoK och shoreline här på sharps samma person eller är det bara ett extremt dåligt skämt av shoreline att ha samma avatar som honom?

När diskussionen kom upp i hans dagbok:

Citat:

Ursprungligen postat av woodface (Inlägg 114787)
Avatarbilden misstänkt lik Jvk på R&K

Svar:

Citat:

Ursprungligen postat av shoreline (Inlägg 114789)
:claps:

Bara nyfiken hur det ligger till, någon som vet!? :)

RobinD 2011-04-13 20:24

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 117976)
Är Jvk från RoK och shoreline här på sharps samma person eller är det bara ett extremt dåligt skämt av shoreline att ha samma avatar som honom?

När diskussionen kom upp i hans dagbok:

Svar:

Bara nyfiken hur det ligger till, någon som vet!? :)

Det senare alternativet du anger, om skämtet är bra eller dåligt kan nog debatteras.

Lazlo 2011-04-13 20:28

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 117978)
Det senare alternativet du anger, om skämtet är bra eller dåligt kan nog debatteras.

Så det är alltså ett skämt? Inte skulle jag vilja riskera att bli förväxlad med en hånad sopa, men om han vill det så visst! :lol:

RobinD 2011-04-13 20:29

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 117979)
Så det är alltså ett skämt? Inte skulle jag vilja riskera att bli förväxlad med en hånad sopa, men om han vill det så visst! :lol:

Alla är vi olika;)

Overkill 2011-04-15 15:48

Ser att RoK fixat till en "fin" deal för sina medlemmar om de registrerar sig hos Nordicbet och gör en insättning på 1500:-, 100% bonus.

Nu till det lite roliga i villkoren för bonusen:
  • Om inte annat anges ska bonusen inklusive egen insättning omsättas minst tre (3) gånger på minimum tripplar med totalt odds 1,80 eller högre innan uttag eller överföring till annan produkt kan göras. Lägsta möjliga odds i alla tre objekt i trippeln är 1,10. Omsättningskraven finns alltid tillgängliga i dina kontouppgifter (info - låsta pengar)

Detta villkor är ju som handen i handsken för Holms så han kan gnugga händerna lite extra. Roligt iochmed att övriga insättningsbonusar för "vanliga" kunder så finns det inte längre något trippelkrav på omsättningen. :lol: :lol:

Moffegrev 2011-04-15 17:00

Den är skräddarsydd för rekats läsare. :p

kingscania 2011-04-15 17:04

Citat:

Ursprungligen postat av Moffegrev (Inlägg 118268)
Den är skräddarsydd för rekats läsare. :p

Nja, inte riktigt....lägsta oddset är alldeles för högt, både för hela trippeln och per spel ;)

Fubar 2011-04-16 23:09

Holms i förmiddags:

Citat:

Sitter lite illa till tidsmässigt och kommer därför kasta ur mig en av de sämre rekarna, informationsmässigt, någonsin här.
Men från tre olika källor den här veckan har jag fått höra det här;

"holms! Glöm inte att ta betalt på Köping mot skoterraggarna"

"Har du spelat en annan del av Köping än? Veckans ränte-etta utöver allt annat"

"Men herregud! 1,35 på Köping hemma mot Värmland! Vad är det du brukar säga? Man tror ju att man drömmer ..."

Jag själv behöver inte mer information än så. Polletter in.
Division 3 Västra Svealand. Grattis, Sverige!
Slutresultat:
Köping - Nordvärmland 1-3.

:skamsen:

Grovbenstomme 2011-04-17 01:48

Man tycker ju att det borde räcka att förlora ett "räntespel" för att förstå att det är bolagen som har räntan på dessa "kan inte förlora" spel.

Människan är en riktig märklig varelse. Tankeförmågan är begränsad hos vissa.