Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Boone's Corner (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/)
-   -   Rekat och klart får storhetsvansinne och bevisar varför vi är mycket bättre. [ Rekatochklart.se ] (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/)

Overkill 2011-06-02 22:51

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125545)
kingscania Du är utsedd till kvällens dårpelle GRATTIS :lol:

Har du varit och åkt taxi ordentligt nu? Vilken nolla. :whoco5: :lol: :lol:

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125540)
Taxin tutar Så ni får ursäkta alla snorpellar :D Ha det alla trevliga å ni andra kan dra åt helvite :)

HG 2011-06-02 22:51

Jag bokförde Jvk:s spel under sju veckor, totalt 110 spel. Gick -55 units med insatsnivåerna 1-4.

https://www.sharps.se/spreadsheet/6515

Kirtap 2011-06-02 22:52

Cred till kingscania som iaf har statistik under sitt nick....

Boone 2011-06-03 02:04

Skön representation de får i alla fall! En medel-R&Kare med skyddslappar på som tror att det finns fler vinnare än Holm på deras gästbok.

http://www.youtube.com/watch?v=XNYwqK5j5-o

O12 2011-06-03 02:11

Klippan - kan du ge ett ärligt svar på hur många spel du ryggat utav JVKs spel?

Jonas81 2011-06-03 10:46

jag förstår ärligt talat inte varför det ens finns något sådant här tjaffs mellan de två sidorna, borde inte alla som har ett intresse av spel försöka hjälpa varandra istället för att hålla på med kukmätartävling?

Jag anser iaf att båda sidorna skulle kunna vinna på att hjälpa varandra istället för att klanka ner den andra sidan. Ingen sätter alla sina spel, men jag hoppas och tror att majoriteten som spelar så pass mycket att de hänger på sportsbet sidor borde göra en vinst iaf. Själv kan jag ärligt erkänna att jag kollar på båda sidorna och många av gångerna är det samma tips som rullar, skillnaden är att här på sharps inser folk värdet av pengar och chansar inte iväg allt på ett osäkert kort.

Är det bara jag som har dessa tankar eller sitter någon annan med liknande funderingar?

robbson11 2011-06-03 10:54

Citat:

Ursprungligen postat av Jonas81 (Inlägg 125589)
jag förstår ärligt talat inte varför det ens finns något sådant här tjaffs mellan de två sidorna, borde inte alla som har ett intresse av spel försöka hjälpa varandra istället för att hålla på med kukmätartävling?

Jag anser iaf att båda sidorna skulle kunna vinna på att hjälpa varandra istället för att klanka ner den andra sidan. Ingen sätter alla sina spel, men jag hoppas och tror att majoriteten som spelar så pass mycket att de hänger på sportsbet sidor borde göra en vinst iaf. Själv kan jag ärligt erkänna att jag kollar på båda sidorna och många av gångerna är det samma tips som rullar, skillnaden är att här på sharps inser folk värdet av pengar och chansar inte iväg allt på ett osäkert kort.

Är det bara jag som har dessa tankar eller sitter någon annan med liknande funderingar?

Den enda som tjänar pengar på RoK är Holms himself! Dom andra lallarna göder både honom och spelbolagen.

Så i mina ögon är RoK en stor Scam! Som INTE har som mål att ge sina läsare chans att vinna på lång sikt!

Så att jämföra Sharps och RoK känns inte rättvist,Sharps är en seriös sida där vi hjälper varandra till att bli bättre cappers och förhoppningsvis vinnare i längden den tanken finns inte på RoK!

Därför känns kukmätar tävling omöjligt då RoK inte har nån........!

eddieh 2011-06-03 12:54

Sen är det ju faktiskt som så att penis inte har växt färdigt vid arton års ålder,så en kukmätartävling känns inte relevant i detta sammanhang.

Jonas81 2011-06-03 15:12

Citat:

Ursprungligen postat av robbson11 (Inlägg 125590)
Den enda som tjänar pengar på RoK är Holms himself! Dom andra lallarna göder både honom och spelbolagen.

Så i mina ögon är RoK en stor Scam! Som INTE har som mål att ge sina läsare chans att vinna på lång sikt!

Så att jämföra Sharps och RoK känns inte rättvist,Sharps är en seriös sida där vi hjälper varandra till att bli bättre cappers och förhoppningsvis vinnare i längden den tanken finns inte på RoK!

Därför känns kukmätar tävling omöjligt då RoK inte har nån........!

Utav mig har inte holms fått en krona det är väl endast via dom som är affiliates (eller hur det stavas) som han får pengar på. visst kan jag hålla med om att skulle jag haka på alla spel som erbjuds där och lägga in hela min rulle så skulle jag verkligen inte bli långlivad. Men det är väl upp till den egne individen och falsifiera ut vilka spel som är väsentliga och det finns spelvärde i?

Eddie: Var det enda med mitt inlägg du reagerade på ordet kukmätartävling så vette fan om inte du är mycket yngre eller obildad än de som hänger på rekat.

Boone 2011-06-03 17:18

Citat:

Ursprungligen postat av Jonas81 (Inlägg 125615)
Utav mig har inte holms fått en krona det är väl endast via dom som är affiliates (eller hur det stavas) som han får pengar på. visst kan jag hålla med om att skulle jag haka på alla spel som erbjuds där och lägga in hela min rulle så skulle jag verkligen inte bli långlivad. Men det är väl upp till den egne individen och falsifiera ut vilka spel som är väsentliga och det finns spelvärde i?

Eddie: Var det enda med mitt inlägg du reagerade på ordet kukmätartävling så vette fan om inte du är mycket yngre eller obildad än de som hänger på rekat.

Vi på Sharps tjänar absolut ingenting på något form av samarbete med de luffarna, tvärtom. Det är bra de göder bolagen så vi andra kan njuta av bra payouts, det tråkiga är bara att de inte inser det själva. Underhållningen är bara en stor bonus.

Många som hittar hit från R&K är redan totalsabbade när de gäller BRM och tror att "snabba pengar" och "säkra spel" är nyckeln till framgång. Vi vill inte ha hit dem och skyr dem likt myggor på midsommar. Sharps är och kommer alltid vara en sida för seriösa spelare medan R&K förmodligen alltid kommer vara en sida där prioritet ett är att användarnas socialbidrag ska ner i Holms ficka.

klippan 2011-06-03 17:32

Citat:

Ursprungligen postat av Jonas81 (Inlägg 125589)

Nu är vi två vettiga lirare här inne å kollar i bland Bra av dig Jonas81

klippan 2011-06-03 17:36

Citat:

Ursprungligen postat av O12 (Inlägg 125564)
Klippan - kan du ge ett ärligt svar på hur många spel du ryggat utav JVKs spel?

Ryggar ej fall jag inte anser att det är ett vettigt lir Man bestämmer ju själv som vissa här inne inte har klart för sig :cheers: Ha en bra kväll Gäller alla :evilgrin39:

kingscania 2011-06-03 17:36

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125632)
Nu är vi två vettiga lirare här inne å kollar i bland Bra av dig Jonas81

Det var dagens största förolämpning. Stackars Jonas81, bli förknippad med en sådan "lirare" som klippan....

klippan 2011-06-03 17:38

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 125547)
Har du varit och åkt taxi ordentligt nu? Vilken nolla. :whoco5: :lol: :lol:

Grattis Du är dagens snorpelle &dårpelle :)

Overkill 2011-06-03 17:40

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125636)
Grattis Du är dagens snorpelle &dårpelle :)

Någon som inte är riktigt torr bakom öronen ännu. Väx till dig lite innan du snackar. Du passar bra som språkrör för RoK och Holms. :cheers: