![]() |
|
Citat:
|
Helgens underhållning är ju säkrad om R&K tråden fortsätter i samma stil! Snälla banna inte klippan (trots hans fula språkbruk) så vi får njuta av hans visdomar framöver.
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Snorpelle och dårpelle är ett ständigt återkommande fenomen i din lilla RoK-värld. Mycket moget. :hattenav::thumbup: |
Citat:
"kom igen grabbar, nu rånar vi bolagen!", "bankränta!!!" eller klassikern "jag tror jag drömmer, väck mig!"? Det är tur att folk här på sharps inte tipsar om typiska lågoddsare och speciellt inte med den typen av motivering. :cheers: |
Dårarnas dåre har talat Vad jag kan minnas har jag inte nämnt något odds ????? Kanske du kollar upp innan du öppnar käften
|
Citat:
Varför blev jag inte kallad för snorpelle? :omfg: Som tidigare medlem skrev, banna inte klippan. Han tillför faktiskt ganska mycket skoj med sina personangrepp. :claps: |
:popcorn:
|
Bara jag som inte ser humorn i att låta trollen härja fritt?
|
Jag måste ändå medge att jag finner viss glädje i att följa denna tråden Robin :).. jag känner mig alltid lite mer tillfreds med mig själv när forat invaderas av dessa intellektuellt undernärda troll.. "Eran" guru, spelbolagens skräck, var ju fan med i Big Brother.. Borde de inte tändas en liten varnande lampa där? Sedan att hans undersåtar inte kan visa bokföring av mer än 20 spel, ja är ni inte blinda av lampan då så har ju iaf eran hjärna redan sett "ljuset" och lämnat er därhän.
|
Citat:
Min forumsignatur gäller alltså bara utanför denna tråden ;) |
Förstå mig rätt, tråden är kanon.
Men inlägg av diverse tomtar och troll där varannat ord slutar på "pelle" känns mer tragiska än komiska. Tragikomiska på sin höjd. |
Citat:
|
Citat:
|
Som tidigare medlem skrev, banna inte klippan. Han tillför faktiskt ganska mycket skoj med sina personangrepp. Persa kanon :)
Robin D Viktigpetter :sad: Komplex kanske ?? Ha det bra alla trevliga å ni andra kan dra år h......... |
Så du ryggar endast när oddset ligger på 1.5 eller under och motiveringen är:
"kom igen grabbar, nu rånar vi bolagen!", "bankränta!!!" eller klassikern "jag tror jag drömmer, väck mig!"? Persa |
|
|