Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Boone's Corner (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/)
-   -   Rekat och klart får storhetsvansinne och bevisar varför vi är mycket bättre. [ Rekatochklart.se ] (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/)

klippan 2011-06-03 17:55

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 125637)
Någon som inte är riktigt torr bakom öronen ännu. Väx till dig lite innan du snackar. Du passar bra som språkrör för RoK och Holms. :cheers:

Jag har växt färdigt :) Men det har tydligen inte du :p Snorpelle :gun_bandana:

Soap 2011-06-03 18:07

Helgens underhållning är ju säkrad om R&K tråden fortsätter i samma stil! Snälla banna inte klippan (trots hans fula språkbruk) så vi får njuta av hans visdomar framöver.

Overkill 2011-06-03 18:39

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125540)
Taxin tutar Så ni får ursäkta alla snorpellar :D Ha det alla trevliga å ni andra kan dra åt helvite :)

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125545)
kingscania Du är utsedd till kvällens dårpelle GRATTIS :lol:

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125636)
Grattis Du är dagens snorpelle &dårpelle :)

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125638)
Jag har växt färdigt :) Men det har tydligen inte du :p Snorpelle :gun_bandana:

Uppenbarligen har du inte växt klart med tanke på ditt tafatta ordförråd. Här ovan är dina fyra senaste inlägg, ser du något samband eller behöver jag förklara för dig, lille vän?

Snorpelle och dårpelle är ett ständigt återkommande fenomen i din lilla RoK-värld. Mycket moget. :hattenav::thumbup:

Persa 2011-06-03 18:50

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125634)
Ryggar ej fall jag inte anser att det är ett vettigt lir Man bestämmer ju själv som vissa här inne inte har klart för sig :cheers: Ha en bra kväll Gäller alla :evilgrin39:

Så du ryggar endast när oddset ligger på 1.5 eller under och motiveringen är:
"kom igen grabbar, nu rånar vi bolagen!", "bankränta!!!" eller klassikern "jag tror jag drömmer, väck mig!"?

Det är tur att folk här på sharps inte tipsar om typiska lågoddsare och speciellt inte med den typen av motivering. :cheers:

klippan 2011-06-03 22:00

Dårarnas dåre har talat Vad jag kan minnas har jag inte nämnt något odds ????? Kanske du kollar upp innan du öppnar käften

Persa 2011-06-03 22:21

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125671)
Dårarnas dåre har talat Vad jag kan minnas har jag inte nämnt något odds ????? Kanske du kollar upp innan du öppnar käften

Var påstod jag att du har nämnt något odds? Det var en helt vanlig fråga, men om du ska börja gråta över det så är det ditt problem.

Varför blev jag inte kallad för snorpelle? :omfg:

Som tidigare medlem skrev, banna inte klippan. Han tillför faktiskt ganska mycket skoj med sina personangrepp. :claps:

yertle 2011-06-03 22:22

:popcorn:

RobinD 2011-06-03 22:28

Bara jag som inte ser humorn i att låta trollen härja fritt?

dillehal 2011-06-03 23:04

Jag måste ändå medge att jag finner viss glädje i att följa denna tråden Robin :).. jag känner mig alltid lite mer tillfreds med mig själv när forat invaderas av dessa intellektuellt undernärda troll.. "Eran" guru, spelbolagens skräck, var ju fan med i Big Brother.. Borde de inte tändas en liten varnande lampa där? Sedan att hans undersåtar inte kan visa bokföring av mer än 20 spel, ja är ni inte blinda av lampan då så har ju iaf eran hjärna redan sett "ljuset" och lämnat er därhän.

Soap 2011-06-03 23:18

Citat:

Ursprungligen postat av dillehal (Inlägg 125679)
...jag känner mig alltid lite mer tillfreds med mig själv när forat invaderas av dessa intellektuellt undernärda troll..

Likt dillehal lär jag bekänna att jag nog känner mig som en helt ok gambler om man jämför med medianpuntern hos R&K, det kan vara trevligt att påminnnas om detta ibland.

Min forumsignatur gäller alltså bara utanför denna tråden ;)

RobinD 2011-06-03 23:42

Förstå mig rätt, tråden är kanon.

Men inlägg av diverse tomtar och troll där varannat ord slutar på "pelle" känns mer tragiska än komiska. Tragikomiska på sin höjd.

dgothe 2011-06-03 23:48

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 125684)
Förstå mig rätt, tråden är kanon.

Men inlägg av diverse tomtar och troll där varannat ord slutar på "pelle" känns mer tragiska än komiska. Tragikomiska på sin höjd.

Å andra sidan hade det inte blivit lika hög komik utan just dessa herrar :)

RobinD 2011-06-03 23:50

Citat:

Ursprungligen postat av dgothe (Inlägg 125685)
Å andra sidan hade det inte blivit lika hög komik utan just dessa herrar :)

Jo, för deras inlägg på RoK är ju fortfarande kvar:)

klippan 2011-06-04 19:10

Som tidigare medlem skrev, banna inte klippan. Han tillför faktiskt ganska mycket skoj med sina personangrepp. Persa kanon :)
Robin D Viktigpetter :sad: Komplex kanske ?? Ha det bra alla trevliga å ni andra kan dra år h.........

klippan 2011-06-04 20:02

Så du ryggar endast när oddset ligger på 1.5 eller under och motiveringen är:
"kom igen grabbar, nu rånar vi bolagen!", "bankränta!!!" eller klassikern "jag tror jag drömmer, väck mig!"? Persa