Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Boone's Corner (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/)
-   -   Rekat och klart får storhetsvansinne och bevisar varför vi är mycket bättre. [ Rekatochklart.se ] (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/)

MrHansson 2011-06-04 20:24

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125766)
Så du ryggar endast när oddset ligger på 1.5 eller under och motiveringen är:
"kom igen grabbar, nu rånar vi bolagen!", "bankränta!!!" eller klassikern "jag tror jag drömmer, väck mig!"? Persa

det finns faktiskt en "citera" funktion, troll! :whoco5:

RobinD 2011-06-04 20:46

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125760)
Som tidigare medlem skrev, banna inte klippan. Han tillför faktiskt ganska mycket skoj med sina personangrepp. Persa kanon :)
Robin D Viktigpetter :sad: Komplex kanske ?? Ha det bra alla trevliga å ni andra kan dra år h.........

Att man inte roas av omyndiga RoK-troll som sprider dynga runt sig i en annars så fin miljö som sharps tillhör inte det komplex jag tror du försöker antyda om. Svårt att tolka Trollspråk med alla särskrivningar, Lunarstormsymboler och pubertala försök till förolämpningar.

MrHansson 2011-06-04 21:11

mullzzon- 2011-06-04 20:31:31 kan ej Baseball men dpelade Red sox i alla fall ser det lovande ut eller blir det medt poäng påå slutet ni skriver en massa personnamn o sådant
vill bara veta om det ser lovande ut att leda med 2-0 efter 1.5 timme

klippan 2011-06-04 21:38

MrHansson Data snille eller bara korkad ?? Räknade med att det var valfritt :innocent:

klippan 2011-06-04 21:42

Robin D Du å dynga Tänk på att du ska mjölka å utfodra svinen tidigt i morgon bitti :ful:

kingscania 2011-06-04 21:52

Det ballar ur....

robbson11 2011-06-04 22:22

Citat:

Ursprungligen postat av klippan (Inlägg 125766)
Så du ryggar endast när oddset ligger på 1.5 eller under och motiveringen är:
"kom igen grabbar, nu rånar vi bolagen!", "bankränta!!!" eller klassikern "jag tror jag drömmer, väck mig!"? Persa

Nej men det är standard på RoK "all in fläskfile" "Barca till 1.13 Bankränta"

Hög klass....!! Verkligen.....!! :whoco5: :whoco5:

Dom flesta där tycker det är kanon spel helst i parlay med 6 andra spel!!

Shit asså....Men det är verkligen humor!! :ful:

RobinD 2011-06-04 23:33

Klippan tilldelas härmed en officiell varning, ska du trolla så gör det snyggare. Dina provokationer är inte roande, och dina personangrepp gillas inte. Om detta upprepas kommer det att leda till ban. /mod

Boone 2011-06-05 00:03

Ett korkat inlägg av klippan till och han ryker. Nån måtta får det ändå vara på underhållningen.

Kirtap 2011-06-05 00:26

Att ni orkar gnälla på andra sidor/rek när ni inte en själva ligger plus i er statistik, kom igen.

Finns det ngn som inte byt sheet här sen sidan börja o kan visa plus?

Overkill 2011-06-05 00:31

Citat:

Ursprungligen postat av Kirtap (Inlägg 125797)
Att ni orkar gnälla på andra sidor/rek när ni inte en själva ligger plus i er statistik, kom igen.

Ja.

https://www.sharps.se/spreadsheet/speedmagic

Erikbgif 2011-06-05 00:38

Citat:

Ursprungligen postat av Kirtap (Inlägg 125797)

https://www.sharps.se/spreadsheet/3091

Boone 2011-06-05 00:48

Byta sheet eller "spelbok" (lmao) är väl annars standard att göra en gång i veckan på R&K? Jag står för min dåliga inledning på säsongen och har ingen anledning att börja trixa med statsen som normen för dåliga socialbidragsspelare på R&K verkar vara.

Nog för att ni är underhållande klippan och Kitarp, men vad förväntar ni er uträtta med att komma in och tramsa i tråden här? Ni vet vad Sharps står och skriver socialbidragstagare på R&K roliga saker kommer vi ta upp dem här och skratta åt dem. Vad är problemet?

Kirtap 2011-06-05 00:49

Snygga sheet boys, men under 200 spel räknas inte i långa loppet, dit jag vill komma är att det gnälls mkt på andra sidor men om man inte kan lägga upp ett/flera sheet m bra plus själv så ska man nog ta det lugnt m kritiken även om ni i grunden har rätt.

DamageINC 2011-06-05 00:54

Citat:

Ursprungligen postat av Kirtap (Inlägg 125802)
Snygga sheet boys, men under 200 spel räknas inte i långa loppet, dit jag vill komma är att det gnälls mkt på andra sidor men om man inte kan lägga upp ett/flera sheet m bra plus själv så ska man nog ta det lugnt m kritiken även om ni i grunden har rätt.

Kritiken handlar väl ffs inte bara om plus eller minus eller vad man själv har för stats. Det är RoKs hela förhållningssätt till spelande som är komiskt/förkastligt. Läs alla 70+ sidor i denna tråd (eller häng 10 min på RoK) så får du en bra bild av situationen.