![]() |
|
Medlidande? Det är rätt roande att följa klotterplanket och livespelandet. Som Ukraina-Frankrike just nu....
Citat:
Citat:
Citat:
|
Citat:
Odds 1.5, CHECK! Ordet ränta med i sammanhanget, CHECK! Fattades bara "jag tror jag drömmer!" och "Rånar spelbolagen", men "all-in" kompenserar det. |
- 2011-06-06 22:40:07
någon som kan ge mig en skön trippel att lira imorn? viktigast att den sitter. Mer humor från klotterplanket |
Citat:
Citat:
Citat:
|
Känns som om hälften på planket trollar, alternativt är väldigt unga.
|
gnagetvarlaget
- 2011-06-06 22:57:38 5500 kr, anonym: du är dessvärre ingenting alls. se på dig själv, har du sett en sån sorgsen och nertryckt människa tidigare? naeeeej, juste! så ta och kamma rätt det lilla hår du har och duscha bort alla förbannade larver och annat som kryper omkring på din mindre intressanta kropp. ta åt dig, skratta inte för vad du än säger så kommer du alltid vara lite fulare och lite sämre=) Jag frågade bara hur mycket han spelade på sitt kortspel (över 0,5 kort) :lol: |
Hmm, att ta SMS-lån för att hugga ett spel till 1.5 måste ju nästan vara backande direkt av räntan på lånet. Effektivt odds, 1.10 eller nåt :whoco5:
|
Gick spelet in ?
|
Citat:
|
Måste ju trolla, men något som får det att verka hyffsat rimligt är att han håller på AIK. ;)
Ta ett lån för att spela på ett -EV spel. Hjärnfis x1000. |
Citat:
"Den siste idioten är inte född det gäller bara och hitta honom" ;) |
Citat:
|
Citat:
|
Han hade det som talesätt när han gjorde affärer, sysslade bland annat med bilar.
|
Citat:
|
|
|