![]() |
|
Nej för fan jag har också Över i Independiente-Huracan,den får inte faila efter Ribbmongona i Volga-Zenit. Gimnasia leder mot Boca så Huracan måste ha poäng nu,det lär bli fler chanser.
Jag kan inte tro det men kanske bäst att säkra med under 2.5 på liven till 6 gånger när RoK är på samma iofs :p |
Men boys,om nu överspelet sitter,då vill jag höra ett unisont;
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FYFAN VAD GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ� �ÖÖÖÖTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!! Följt av; Är det någon som har någon bra räntetrippel ifrån nattens Bäjsbåll.:ful: |
Citat:
|
Läste just från R & K Anonym
- 2011-06-18 21:47:14 Vlad å eddieh från ***** Framröstade som kvällens idioter :) Håller med :clap: |
Citat:
EDIT: Något för dig med kanske Klippan, try it, you'll like it ;) |
DamageINC Lördagskväll ? Dåliga bussförbindelser Ok förstår Du har väl lagård i morgon
|
klippan är min klippa under helgen, ger mig alltid ett otroligt gott skratt med sina kommentarer.
Spoiler:
|
Citat:
Tack lille vän,för att ni finns.:popcorn: |
Citat:
|
DÅRE Stats: - -
ROI: % Vinstprocent: % Bara stor i truten :sad: |
Citat:
|
performance stop feeding the simpleton! He might get confused and start believing that we actually give a fuck :popcorn:
|
Citat:
|
Kan inte vi på sharps styra upp en insamling där varje krona går till Holms sterilisering? Han har producerat tillräckligt med R&K-avkommor :gun_bandana: Dessa horungar börjar bli lite småjobbiga. :KO:
|
Konversation på RoK.s plank:
- 2011-06-23 22:01:16 haha okej då förstår jag.. hoppas på lite poäng i matchen då.. homerune ger 6 poäng då antar jag? - 2011-06-23 22:00:19 chrille haha, man måste ta sig runt de fyra baserna utan att bli "bränd" - 2011-06-23 22:00:13 haha chrille, som brännboll typ - 2011-06-23 21:57:59 förklara joey1 hur faan dom får poäng i baseball. fattar noll:) |
|
|