![]() |
|
Ännu en klassiker,
"jävla ***. la mig när det stod 3-1 och trodde det var klappat och klart så vaknar man och det sluta 3-3 hade vunnit 15k sista matchen i en sexling. horparagay döööö!!!!" |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Att överdrivna parlays & diverse oddsjakt är ett vanligt spelsätt för vissa har jag förstått (spelade själv på det viset innan jag kom till insikt). Vad som förbryllar mig är varför man väljer att basunera ut till ett plank att man var ”nära” att sätta den, tror man på fullaste allvar att det ska inge respekt & inbördes beundran att nästan sätta en sexling eller är det en dos av självömkan som visar sitt ansikte??
|
Citat:
|
Jo den tanken slog mig också, varför kan tyckas sen slog det mig att det är ju trots allt RoK vi snackar om :lol:
|
TauerOfPower- 2011-07-14 17:32:20Vill också påminna om 2,00 på Vojvodina mot FC Vaduz.
Jag betalar det ni förlorar om Vojvodina sabbar. Sanna mina ord! Så nu är det bara för oss att lassa in deg :p |
Tricky
- 2011-07-14 19:20:01 Regnuppehåll? Alltså inget regn? Eller menar du uppehåll i matchen? Jag gillar att ingenting är självklart för en äkta planket-pojk |
R.Baggio- 2011-07-14 20:53:57betydligt bättre o köra åttlingar om man nu gör de då vinner man mer=)
|
Citat:
|
Wibbe bjuder som vanligt på underhållande läsning,
"wibbe - 2011-07-14 23:27:16 slänger man in 500kr på nån basket live man inte har en aning om.. torsk såklart.. det e ju sååååå nödvändigt alltså " |
Citat:
|
Citat:
|
|
|