Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Boone's Corner (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/)
-   -   Rekat och klart får storhetsvansinne och bevisar varför vi är mycket bättre. [ Rekatochklart.se ] (https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/)

Kirtap 2011-07-22 11:53

Citat:

Ursprungligen postat av snooze (Inlägg 131368)
då vet man hur låg kvalité de övriga tipsen har:popcorn:

21/7 Falkenberg v IFK Göteborg 2 1,75 Check!

18/7 Landskrona v Falkenberg 2 3,30 Check!

16/7 Degerfors v Sundsvall Över 2,5 mål 1,65 Ebola!

13/7 Japan v Sverige 2 2,30 Ebola!

9/7 Oddevold v Trollhättan 1 6,00 Check!

8/7 HJK v Inter 1 1,65 Check!

2/7 Åtvidaberg v BP 2 4,10 Ebola!

28/6 Sirius v HTFF -1,5 1 2,00 Check!

26/6 Djurgården v Häcken Över 2,5 mål 1,65 Ebola!

23/6 Syrianska v Mjällby -1,5 1 6,25 Check!

22/6 Falkenberg v Degerfors 1 2,20 Check!

20/6 Djurgården v Syrianska 1 1,90 Check!
-----------------------------------------------------------

Rätt bra månad för herr holms får man ändå säga....

HG 2011-07-22 11:54

He, he... Den självgode Holm hyllar sig själv i följande inlägg efter att ha satt 8 av 12 rekar den senaste månaden. Att det sammanlagda resultatet under 2011 inneburit en ROI på ytterst svaga 90 nämns förstås inte.

Boone 2011-07-22 14:31

Citat:

Ursprungligen postat av HG (Inlägg 131501)
He, he... Den självgode Holm hyllar sig själv i följande inlägg efter att ha satt 8 av 12 rekar den senaste månaden. Att det sammanlagda resultatet under 2011 inneburit en ROI på ytterst svaga 90 nämns förstås inte.

Jag försökte öka på utbudet av stats genom att länka till din bokföring av Holms spel men det ville de inte veta av. Va konstigt. :ohmy:

Citat:

Anonym- 2011-07-22 14:33:13HOPPAS NÅN DÖDSR YOUHZNY!! HUGG HSN MED EN KNIV.

JIHAD PÅ DIG DIN JÄVRL
Trevlig stämning som vanligt...

Boone 2011-07-22 20:31

Citat:

Mighty- 2011-07-22 20:34:58FAN MOLDE VOIDAT I MIN 5LING NU BLIR DET MINDRE KULOR OIM DEN GÅR IN
R&K visar prov på stor empati.

SoFo 2011-07-23 04:47

Från Holms blogg:

Fick även i detta nu höra att det smällt i Norge. Det händer snart även här igen. Det om något är sossarnas fel.

/sossejävlar..

Små grabbar och tjejer blev mördade för att en sjuk människa hatar politiken din jävla åsna Tobias Holms!! Ska man behöva dö din jävla idiot bara för att man är Sosse?

Holms skulle behöva en fet jävla örfil

Boone 2011-07-23 05:01

Citat:

Ursprungligen postat av SoFo (Inlägg 131640)
Från Holms blogg:

Fick även i detta nu höra att det smällt i Norge. Det händer snart även här igen. Det om något är sossarnas fel.

/sossejävlar..

Små grabbar och tjejer blev mördade för att en sjuk människa hatar politiken din jävla åsna Tobias Holms!! Ska man behöva dö din jävla idiot bara för att man är Sosse?

Holms skulle behöva en fet jävla örfil

Oj va någon kommer behövas skämmas imorn. Holms bevisar ännu en gång att allting inte står riktigt rätt till i hjärnkontoret. :holms:

TOBYTYKE 2011-07-23 09:21

Måste vara hans mest korkade inlägg of all time, svårslaget.

Donald 2011-07-23 09:24

Han försöker vara rolig, men ibland går han verkligen över gränsen. Jag hoppas ju att han inte skrev det helt nykter.

TOBYTYKE 2011-07-23 09:39

Tilläggas är en snubbe som rekar storfavortiten Vilola Silas trav, till 1.60 och går all in på Unibet. Han tycker oddset är fantastiskt. Mig veterligen är det rörliga odds och kan lika gärna gå ned till 1.10 med hans studentlån i pant.....

HG 2011-07-23 10:16

Wibbes kontakt med supporten är också underhållande. Det säger också en del om tillståndet hos ROK:s bloggare.

Spoiler:
Jenny L Hej, välkommen till ****** Live Chat. Hur kan jag hjälpa dig?

Daniel efter att spelat får jag reda på att matchen e flyttad från utomhus till inomhus !!! fattar ni hur mkt det betyder i tennis???

Daniel ingen som helst information om det var det !!!

Jenny L Ja, jag är ledsen för det, men det var ingenting vi kunde styra över, det var inte vårt beslut. Men eftersom det fortsatte att regna, och då matcherna var tvungna att återupptas så antar jag att de inte hade något val

Daniel nej.. men förstår du skillnaden att jag har koll på eric prodon som spelade.. men att spela inomhus är nästan en ny sport???

Daniel ni har miljoner hos er, men kan inte voida ett solklart spel??

Jenny L Jag har nu pratat med vår spelavdelning, min teamleader och min supervisor angående ditt spel och tyvärr så finns det ingenting vi kan göra

Daniel du behöver ju inte spela dum bara för det??? vill ha mina pengar åter.. eller prata med en KILLE som förstår sig på sport tack

Jenny L Absolut, jag ska hjälpa dig med det nu med en gång

Jenny L Jag ser här att du har 152 kr i ditt pokerkonto. Jag ser också att du har varit inblandad i en poker chip dump, så innan vi har fått en kopia av ditt ID samt en förklaring av detta ifrån den personen som var inblandad, så kan vi inte begära ett uttag av dina pengar

Daniel va?

Daniel o vafan har det med saken o göra?????????????????!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? !?!?!?!?!??!!?Daniel ÄR DETTA ETT JÄVLA SKÄMT ELLER?????

Jenny L Dina pengar är på ditt pokerkonto, som är fruset tills vi har fått det jag bad om ovan, alltså är dina pengar frusna tills vi har fått det

Daniel ja men lilla söta jenny.. vafan har det med saken o göra om mina spelpengar på tennismatchen????

?Daniel du måste ju fanimig skämta med mig???

//tjejer och sport.. big no no

Bolt 2011-07-23 11:35

Citat:

Ursprungligen postat av TOBYTYKE (Inlägg 131659)
Tilläggas är en snubbe som rekar storfavortiten Vilola Silas trav, till 1.60 och går all in på Unibet. Han tycker oddset är fantastiskt. Mig veterligen är det rörliga odds och kan lika gärna gå ned till 1.10 med hans studentlån i pant.....

Men han behåller ju sina 1.60 iaf. Man får oddset man spelade på. även hästar

Kirtap 2011-07-23 12:14

Bara upp tills att en viss summa är omsatt Bolty, efter tex 1000 Euro eller vad gränsen nu är så blir det vanlig Toto o man får det oddset, lurigt det där på UB :sad:
Bättre lira på Expekt/365 som har helt fasta odds på hästarna

TOBYTYKE 2011-07-23 14:22

Precis. Och gränsen Unibet satte är redan nådd, och Viola är på väg ned...

TOBYTYKE 2011-07-23 14:43

1.40 slutade den på, och förlorade.

Bolt 2011-07-23 19:32

hahaha vilken tomte :D 20 meter på Thai Goldie är tufft..Iaf när man kör som en tomte som Persson gjorde..ligga sist sådär och sen blev det försent