![]() |
|
Det tog ett tag men nu börjar en hel del R&K'are inse vad det är för sida de sitter på:
Citat:
|
Har inte varit inne på tomte-sidan på år och dar så går man in för att se om planket verkigen är fullt av godsaker och man blir inte besviken:
"DriverRuuu - 2011-08-05 00:19:10 alltså vilken horunge låt han dö låt luffaren ramla ihop och dö folk som inte kan lägga straffar borde avrättassssssssss antingen skjuter man den i hörnet eller mitt i hur svårt ska det vara" |
DriverRuuu
- 2011-08-05 00:39:23 kan inte få bättre lägen att göra m¨ö måste ju ut med ****n nu missade dom skottläge från straffounkten igen säger det sydamrikaner vet inte hur man gör mål DriverRuuu - 2011-08-05 00:40:26 jävla luffarlag döööööööööööööööööööööööö� �öööööööööööööööööööööööö� �ö Han skolkar från Geografin och kollar på Mexiko-England. Jag har också Mexiko och de bränner en del men om man lackar så har man nog satt lite för mycket av sin kassa. Nästan så jag hoppas att de inte vinner så han tiltar sönder totalt :popcorn: |
Citat:
|
Haha nu börjar rekat och sno rekar inne här också..:)
|
Citat:
|
Holms är på Hull, det är kört. Skulle aldrig tittat in dit.
|
Citat:
|
På tal om Hull:
Citat:
|
Nr 6 av Holms att inte gå in irad (Hull/Hamburg) Mkt bättre att satsa tvärtom!
|
"olssla- 2011-08-05 22:22:34Inte kan väl Holma bränna båda sina rekar idag ??"
Är väl inte helt omöjligt :D Att jag själv hade Hull sedan långt innan och förlorade på det är skit samma! |
Så har vi en klassisk ALL-IN fläskfilé kille då.
"Sikke- 2011-08-05 22:39:25Nepp, tack vare Hull är det färdigspelat i helgen.. Känns så jävla kul..." BRM FTW :ohmy: |
MrGekko
- 2011-08-05 22:58:51 Nu ska man jobba in D.young mot Baghdatis 3 ggr pengarna kommer smaka gott. Jag baserar allt på att young spelar hemma samt att Baggen är slut som spelare. Bookies har tydligen inte fattat att Baghdatis är slut som spelare. Jag ryggar på studs. |
Hittade iofs en sjukt bra rek från ROK
En fyrling till hyfsat odds! Milan - Inter 1 Bremen - Kaiserslauten 1 Skövde - Sylvia 2 Dijon - Rennes 2 Vad tycks? Enda problemet med reken är att jag inte förstår vad ett "hyfsat" odds innebär. |
Citat:
0-5 i odds=Bombsäker/Stenklar 5-10 i odds=Hyfsat Odds >10 i odds=Smaskigt Odds |
|
|