Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fantasy Sports (https://www.sharps.se/forums/fantasy-sports/)
-   -   Frågor och svar kring Fantasy Sports (https://www.sharps.se/forums/fantasy-sports/28131-fragor-och-svar-kring-fantasy-sports/)

admin 2017-01-31 13:31

Frågor och svar kring Fantasy Sports
 
Här kan du ställa dina frågor om Fantasy Sports.

Båda Sharps admin och representater från Fanteam kommer svara på era frågor i den här tråden.

Emanresu 2017-01-31 13:34

Finns det någon golf-DFS för oss svenskar? Har letat och letat men kan inte hitta någon..

BroderH 2017-01-31 13:52

Finns det någon site man som svensk kan spela NFL på? Kommer Fanteam att börja med detta?

FanTeam 2017-01-31 15:23

Citat:

Ursprungligen postat av Emanresu (Inlägg 518475)
Finns det någon golf-DFS för oss svenskar? Har letat och letat men kan inte hitta någon..

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 518477)
Finns det någon site man som svensk kan spela NFL på? Kommer Fanteam att börja med detta?

Hej, vi planerar att köra igång med golf väl före Masters i början av april och NFL inför nästa säsong.

semipro 2017-02-07 13:44

Måste man registrera sig med nån speciell Sharps-kod för att få vara med i Sharps-turneringarna?

admin 2017-02-07 14:24

Citat:

Ursprungligen postat av semipro (Inlägg 519117)
Måste man registrera sig med nån speciell Sharps-kod för att få vara med i Sharps-turneringarna?

Nej, så länge man går via den här länken så kommer man kunna vara med.

Ju fler som registrerar sig, desto högre garanterad prispott kan vi få när turneringarna börjar.

bandyfan 2017-02-09 16:22

Jag är intresserad av att gå med men blir tveksam när jag ser hur få aktiva spelare det verkar finnas på sajten. Är Fanteam väldigt nytt?

jaroiten 2017-02-10 21:31

Citat:

Ursprungligen postat av bandyfan (Inlägg 519262)
Jag är intresserad av att gå med men blir tveksam när jag ser hur få aktiva spelare det verkar finnas på sajten. Är Fanteam väldigt nytt?

Den här tråden är tydligen lika död som själva sidan. Och nej Fanteam är inte nytt. Spelade själv där för typ 2 år sen, vet inte om den har funnits längre. Och som du säger inte direkt intressant att lira med en så liten spelarbas. Dessutom blev jag irriterad då de vägrade berätta hur de fördelar bonuspoängen i matcher. Trist att spela ett spel utan att veta hur alla poäng delas ut.

bandyfan 2017-02-11 06:28

Citat:

Ursprungligen postat av jaroiten (Inlägg 519376)
Den här tråden är tydligen lika död som själva sidan. Och nej Fanteam är inte nytt. Spelade själv där för typ 2 år sen, vet inte om den har funnits längre. Och som du säger inte direkt intressant att lira med en så liten spelarbas. Dessutom blev jag irriterad då de vägrade berätta hur de fördelar bonuspoängen i matcher. Trist att spela ett spel utan att veta hur alla poäng delas ut.

Det är märkligt att de inte är större med tanke på hur populära sådana här tävlingar är på amerikanska sporter i USA. Förhoppningsvis blir det fler spelare i framtiden. Jag tror att Fanteam har stor potential.

FanTeam 2017-02-11 12:50

Citat:

Ursprungligen postat av jaroiten (Inlägg 519376)
Den här tråden är tydligen lika död som själva sidan. Och nej Fanteam är inte nytt. Spelade själv där för typ 2 år sen, vet inte om den har funnits längre. Och som du säger inte direkt intressant att lira med en så liten spelarbas. Dessutom blev jag irriterad då de vägrade berätta hur de fördelar bonuspoängen i matcher. Trist att spela ett spel utan att veta hur alla poäng delas ut.

Bonuspoängen togs bort helt våren 2016 och numera är det tydligt vad som ger poäng. Problemen med bonuspoängen var att Fanteam inte bestämde poängen själva p.g.a de kom från en tredjepartsleverantör.

Emanresu 2017-02-15 21:29

Citat:

Ursprungligen postat av admin (Inlägg 519118)
Nej, så länge man går via den här länken så kommer man kunna vara med.

Ju fler som registrerar sig, desto högre garanterad prispott kan vi få när turneringarna börjar.

Jag tror bestämt att jag var reggad innan ni började med er "affe-länk". Kommer jag inte att få vara med då eller är det bara att jag ska gå via den länken när jag signar upp på eventuella tävlingar?

admin 2017-02-15 21:50

Citat:

Ursprungligen postat av Emanresu (Inlägg 519834)
Jag tror bestämt att jag var reggad innan ni började med er "affe-länk". Kommer jag inte att få vara med då eller är det bara att jag ska gå via den länken när jag signar upp på eventuella tävlingar?

Har man ett konto sedan tidigare får man självklart vara med i alla tävlingar ändå.

bandyfan 2017-02-23 11:33

Några nyheter gällande en Sharps-tävling? :) Jag antar att det beror på att få reggat sig, men kanske skulle fler göra det om de visste hur Sharps-tävlingen skulle se ut.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved