Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-01-31, 13:31   #1
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 198
Sharp$: 15232
Standard

Frågor och svar kring Fantasy Sports


Här kan du ställa dina frågor om Fantasy Sports.

Båda Sharps admin och representater från Fanteam kommer svara på era frågor i den här tråden.
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-31, 13:34   #2
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Finns det någon golf-DFS för oss svenskar? Har letat och letat men kan inte hitta någon..
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-31, 13:52   #3
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Finns det någon site man som svensk kan spela NFL på? Kommer Fanteam att börja med detta?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-31, 15:23   #4
 
FanTeams avatar
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 2
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Finns det någon golf-DFS för oss svenskar? Har letat och letat men kan inte hitta någon..
Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Finns det någon site man som svensk kan spela NFL på? Kommer Fanteam att börja med detta?
Hej, vi planerar att köra igång med golf väl före Masters i början av april och NFL inför nästa säsong.
__________________
FanTeams officiella konto på Sharps
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+5)
FanTeam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-07, 13:44   #5
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Måste man registrera sig med nån speciell Sharps-kod för att få vara med i Sharps-turneringarna?

Senast redigerad av semipro den 2017-02-07 klockan 13:46.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-07, 14:24   #6
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 198
Sharp$: 15232
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
Måste man registrera sig med nån speciell Sharps-kod för att få vara med i Sharps-turneringarna?
Nej, så länge man går via den här länken så kommer man kunna vara med.

Ju fler som registrerar sig, desto högre garanterad prispott kan vi få när turneringarna börjar.
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-09, 16:22   #7
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Jag är intresserad av att gå med men blir tveksam när jag ser hur få aktiva spelare det verkar finnas på sajten. Är Fanteam väldigt nytt?
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-10, 21:31   #8
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bandyfan Visa inlägg
Jag är intresserad av att gå med men blir tveksam när jag ser hur få aktiva spelare det verkar finnas på sajten. Är Fanteam väldigt nytt?
Den här tråden är tydligen lika död som själva sidan. Och nej Fanteam är inte nytt. Spelade själv där för typ 2 år sen, vet inte om den har funnits längre. Och som du säger inte direkt intressant att lira med en så liten spelarbas. Dessutom blev jag irriterad då de vägrade berätta hur de fördelar bonuspoängen i matcher. Trist att spela ett spel utan att veta hur alla poäng delas ut.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 06:28   #9
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Den här tråden är tydligen lika död som själva sidan. Och nej Fanteam är inte nytt. Spelade själv där för typ 2 år sen, vet inte om den har funnits längre. Och som du säger inte direkt intressant att lira med en så liten spelarbas. Dessutom blev jag irriterad då de vägrade berätta hur de fördelar bonuspoängen i matcher. Trist att spela ett spel utan att veta hur alla poäng delas ut.
Det är märkligt att de inte är större med tanke på hur populära sådana här tävlingar är på amerikanska sporter i USA. Förhoppningsvis blir det fler spelare i framtiden. Jag tror att Fanteam har stor potential.
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 12:50   #10
 
FanTeams avatar
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 2
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Den här tråden är tydligen lika död som själva sidan. Och nej Fanteam är inte nytt. Spelade själv där för typ 2 år sen, vet inte om den har funnits längre. Och som du säger inte direkt intressant att lira med en så liten spelarbas. Dessutom blev jag irriterad då de vägrade berätta hur de fördelar bonuspoängen i matcher. Trist att spela ett spel utan att veta hur alla poäng delas ut.
Bonuspoängen togs bort helt våren 2016 och numera är det tydligt vad som ger poäng. Problemen med bonuspoängen var att Fanteam inte bestämde poängen själva p.g.a de kom från en tredjepartsleverantör.
__________________
FanTeams officiella konto på Sharps
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jaroiten (+5)
FanTeam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-15, 21:29   #11
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
Nej, så länge man går via den här länken så kommer man kunna vara med.

Ju fler som registrerar sig, desto högre garanterad prispott kan vi få när turneringarna börjar.
Jag tror bestämt att jag var reggad innan ni började med er "affe-länk". Kommer jag inte att få vara med då eller är det bara att jag ska gå via den länken när jag signar upp på eventuella tävlingar?
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-15, 21:50   #12
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 198
Sharp$: 15232
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Jag tror bestämt att jag var reggad innan ni började med er "affe-länk". Kommer jag inte att få vara med då eller är det bara att jag ska gå via den länken när jag signar upp på eventuella tävlingar?
Har man ett konto sedan tidigare får man självklart vara med i alla tävlingar ändå.
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-23, 11:33   #13
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Några nyheter gällande en Sharps-tävling? Jag antar att det beror på att få reggat sig, men kanske skulle fler göra det om de visste hur Sharps-tävlingen skulle se ut.
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td