Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fantasy Sports (https://www.sharps.se/forums/fantasy-sports/)
-   -   Intresse för en pengaliga i Fantasy Premier League? (https://www.sharps.se/forums/fantasy-sports/29398-intresse-foer-en-pengaliga-i-fantasy-premier-league/)

Calatan 2017-08-04 05:25

Betalning skickad. Lagnamn: Calatan Crew.

jaroiten 2017-08-05 09:46

Rapport från Lazlo om hur det går med betalningarna.

Citat:

1. jaroiten - betalat
2. Misär - betalat
3. kusagwa - betalat
4. BroderH - betalat
5. Emeffeff - inte hört något från honom alls
6. SH - betalat
7. Calatan - betalat
8. Difsteve - betalat
9. Lazlo - inte bestämt mig än, lutar åt att jag står över
10. abdy242 - pengar ska komma i början av nästa vecka har han meddelat

Emeffeff 2017-08-07 01:24

Sorry, hade glömt detta. När är deadline? Ska försöka hinna med att kika på detta imorgon annars får jag stå över.

jaroiten 2017-08-07 07:19

Citat:

Ursprungligen postat av Emeffeff (Inlägg 538304)
Sorry, hade glömt detta. När är deadline? Ska försöka hinna med att kika på detta imorgon annars får jag stå över.

Deadline är på fredag, så ännu ganska lugnt.

jaroiten 2017-08-08 18:58

Ligan består just nu av 8 lag:

Ådön Raptors, Calatan Crew, Henkes Heroes, One Time, Tysken's, Difsteve FC, Norra samt
The Invincibles.

Samtliga lag har betalt avgiften på 1000kr. Om inga ytterligare lag tillkommer får alltså ettan i ligan 6400kr och tvåan 1600kr. Men det är ännu möjligt att gå med i ligan så länge betalningen når Lazlo innan Arsenal-Leicester sparkar igång på fredagkväll.

kusagwa 2017-08-09 11:34

För att få igång tugget lite i tråden så kan ju de som är intresserade presentera sina trupper och laguppställningar.

Målvakter: de Gea (Man Utd) och Fabianski (Sou)
Försvarare: Alonso (Che), Azpilicueta (Che), Baines (Eve), Kolasinac (Ars) och Mee (Bur)
Mittfältare: Alli (Tot), Matich (Man Utd), Sigurdsson (Swa), Redmond (Sou) och Snodgrass (Whu)
Anfallare: Lukaku (Man Utd), Benteke (Cpl) och Crouch (Stoke)

BroderH 2017-08-09 11:45

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 538632)
För att få igång tugget lite i tråden så kan ju de som är intresserade presentera sina trupper och laguppställningar.

Målvakter: de Gea (Man Utd) och Fabianski (Sou)
Försvarare: Alonso (Che), Azpilicueta (Che), Baines (Eve), Kolasinac (Ars) och Mee (Bur)
Mittfältare: Alli (Tot), Matich (Man Utd), Sigurdsson (Swa), Redmond (Sou) och Snodgrass (Whu)
Anfallare: Lukaku (Man Utd), Benteke (Cpl) och Crouch (Stoke)

Nä du, den fördelen släpper jag inte :D

Skämt åsido är jag långt ifrån klar. Ändrar och ändrar och ändrar. Men det känns väl som Matic är årets fynd så här innan säsongen?

kusagwa 2017-08-09 12:44

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 538635)
Nä du, den fördelen släpper jag inte :D

Skämt åsido är jag långt ifrån klar. Ändrar och ändrar och ändrar. Men det känns väl som Matic är årets fynd så här innan säsongen?

:lol::lol::lol:

Håller med dig, har ändrat några gånger med. Vill gärna få in Alexis Sanchez, men dels är han dyr som fan och kanske flyttar till en annan klubb samt att han verkar missa första omgången med. Blir väl att försöka få in han senare under säsongen.

Håller med dig om Matic, kan nog bli en av de spelare som går upp mest i värde. Tror också att de unge brassen som Man City tog in under den senaste säsongen kan bli intressant med tanke på att han verkar seriös med sin fotboll (jämfört med många andra brassar och sydamerikaner som kan kännas väldigt loja ibland). Bland så tog ABs PL-podd upp att han satsar hårt på att acklimatisera sig i England, bland hyrde han privat en lärare i engelska för att bli bättre på språket. I podden så jämförde de med Aguero som efter mer än fem år i England inte är något vidare på engelska. Så tror som sagt att han kan bli intressant, speciellt då Aguero tenderar att vara skadad en del under en säsong.

Bullo 2017-08-09 14:53

Kan du PM:a mig betalningsinfo Lazlo, ska nog kunna knåpa ihop ett slagkraftigt lag.

Difsteve 2017-08-09 17:17

Matic är en grymt bra spelare men tror inte alls att han kommer göra någon större succe i FPL Däremot tro jag han kommer göra att andra spelare i United kan höja sig poängmässigt, tex Pogba!

Intressant lag du visar där kusagwa men jag anser att det är på tok för baktungt ;)

Bullo 2017-08-09 17:18

Betalning är skickad till Lazlo. Lagnamn: BK Bullo

jaroiten 2017-08-10 15:31

Lazlo skriver:
Citat:

Bullo's 1000kr har landat så han är grön. Inte ett ljud från Emeffeff ännu dock så vi får väl se hur det blir där.

Jag själv står över detta, har inte tid att sätta mig in tillräckligt mycket för att kunna skapa ett slagkraftigt lag. Blir fullt upp med NFL.

Lycka till! / Lazlo
Nu är vi 9 lag i ligan och samtliga har betalt.

Emeffeff 2017-08-10 15:41

Jag har fixat ett lag nu också och pyntat in till Lazlo. Lagnamnet är Emeffeff.

jaroiten 2017-08-10 16:21

Citat:

Ursprungligen postat av Emeffeff (Inlägg 538902)
Jag har fixat ett lag nu också och pyntat in till Lazlo. Lagnamnet är Emeffeff.

Bekräftat av Lazlo att han har tagit emot insatsen. :)
Citat:

Emeffeff skickade precis nu insatsen så då har väl alla som anmält sig i tråden betalat tror jag.

Får väl se om det dyker om någon mer som hinner bli med.
10 lag, och 10k i potten. Vad sägs om 7k till vinnaren och 3k till tvåan? Det röstar jag för, men majoriteten bestämmer.

7k-3k
6k-3k-1k
8k-2k

Vad tycker ni?

abdy242 2017-08-10 16:25

8k-2k röstar jag på (lag tyskens)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved