Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Feedback & Frågor (https://www.sharps.se/forums/feedback-fragor/)
-   -   Tycker inte (https://www.sharps.se/forums/feedback-fragor/18792-tycker-inte/)

Helge 2013-12-25 22:28

Tycker inte
 
varulv och laxdasen ska ha så hårda straff!
Löjligt!! Bjuder på vinnare ju..

Jaja.. skit på er.

Stäng av mig med!!

:drunk::gun_bandana::cheers:

OM inte dom finns kvar - så kommer INTE jag göra det.

KP 2013-12-25 22:31

varulv fick sin avstängning nedsänkt till 1vecka då det var första övertrampet. Laxdasen har fått ett års rabatt på sin avstängning och blir borta i 12månader istället för 24.

Dessutom startas din tråd i fel forum, den ska startas i https://www.sharps.se/forums/feedback-fragor/ så jag flyttar den.

kusagwa 2013-12-25 22:44

Vad har hänt? Har de sjöat för hårt?

korpo 2013-12-25 22:48

Vad har hänt?:omfg:

ajvide 2013-12-25 22:49

Gillar både laxdasen och varulv. Engagerade och kunniga travspelare, de behövs på den här sidan. Tycker dock det är trist med personangrepp men anser inte att dom är ensamma om det. Tanken är ju att vi ska hjälpa varandra till storvinster här på Sharps, mera positiv feedback till varandra.
Laxdasen är ju en frisk fläkt här jag kommer sakna honom. Är dock ibland lite hård mot vissa travtippare. Varulv behövs här hoppas du kommer tillbaka. Helge har följt dina travtips med intresse. Har hjälpt mig till vinster:D
Några tankar från mig!!

putte64 2013-12-25 23:06

Ärligt talat, det finns folk på forumet som inte har något annat för sig än attackera laxdasens inlägg hela tiden.
Många av dem vet inget om trav, kanske är sura för att de ryggat och tror dasen ansvarar för deras plånbok ?
Jag läser i princip alla inlägg och kan inte se någon som helst anledning till en 12 månaders avstängning, däremot de som gnäller hela jävla tiden och aldrig bidragit med ett skit kan ni stänga av på livstid.

Sprite 2013-12-25 23:10

Är det ingen som kan skriva vad som hänt och vad som sagts som orsakat detta?

Inte för att jag är ett stort fan av laxdasens inlägg men alla var ju inte värdelösa och han bidrog ju med en rolig tävling i "chanslösa"-tävlingen vilket är mer än vad de flesta har gjort.

Kocken14 2013-12-25 23:13

Man måste väl ta ansvar för sina egna spel och insatser; knappast laxdasens fel eller någon annans, verkar som folk retar sig väldigt mycket på en del här vilket är tråkigt.
Har spelat på trav länge och har man inga egna ideer utan bara går på vad folk skriver här så blir man aldrig en lyckosam tippare. Hitta egna drag och krydda med en del av alla duktiga spelare på sharps!!
Vi skall väl vara rädda om oss här och all info vi ger varandra.

KP 2013-12-25 23:21

Laxdasen har fått tidigare avstängningar och varningar. 12 månader blev resultatet av ingen förbättring trots tidigare tillsägelser. Ingen avstängning som kommit från ingenstans med andra ord utan sakta byggts upp.
Dessa är Laxdasens 10 senaste inlägg som gjorts. Det är för mycket trams, off topic och påhopp i hans inlägg samtidigt som de bidrar till 0 konstruktivt eller något som ens närmar sig diskussionsmaterial.


Citat:

det låtsas ingen.... men du har ju stora problem... du är otrevlig och beter dig som om du äger sidan trots att du levt här en månad.... alla spyr på en sån person.... det vet alla.... har du inget positivt att komma med???? eller sitter du ensam och rullar skinn???

spelar ingen roll--- en riktig idiot måste sågas... större fjant har inte funnits här.... en komb av en stjärtgosse och en åsna.... svårslaget

För att bli respekterad här krävs täckning... dvs erfarenhet... RAZZE har lekt trav i någon månad ingen tar en sån penna på allvar

ni kanske undrar varför det var så hög omsättning i första jämfört med andra och tredje.... laxdasen omsatte där har ni förklaringen..... men vissa fattar inte trav... och då är det svårt

vissa blir aldrig omtyckta här.... men ingen slump... är man en penna så är man.... haha.... så mkt lax på kontot som jag har nu har jag inte haft på läääääänge haha

bara skrattar haha idiot.... Flemming gav 1.99 borde gett 1.10 .. årets bjudning haha gå och sov penna

skriber jag något om psyke till någon annan?? nej så klart inte....behövs inte

Idag ska jag spela årets hårdaste vinnarspel på flemming i första borde ge 1.10 men kommer ge 1,96 kommer sprägna hela ATG

ja är du så vek i psyket att du viker dig för att jag tror lite på den är du en blekfismen det vet ju alla haha mr Aloch....

Varulv åkte på avstängning pga tveklösa personliga påhopp och hot. Jag låter bli att citera honom.

mrgump 2013-12-25 23:31

Ja bedrövligt hårt straff.... travtråden är den ända som lever tack vare några få, bort med dom som skriver så försvinner tyvärr det mesta levande här........

Pilkast 2013-12-25 23:32

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 303494)
Laxdasen har fått tidigare avstängningar och varningar. 12 månader blev resultatet av ingen förbättring trots tidigare tillsägelser. Ingen avstängning som kommit från ingenstans med andra ord utan sakta byggts upp.
Dessa är Laxdasens 10 senaste inlägg som gjorts. Det är för mycket trams, off topic och påhopp i hans inlägg samtidigt som de bidrar till 0 konstruktivt eller något som ens närmar sig diskussionsmaterial.





Varulv åkte på avstängning pga tveklösa personliga påhopp och hot. Jag låter bli att citera honom.


Ja, så här taget ur sin kontext ser det illa ut, men dasen menar inget illa - är bara lite vulgär ibland, hehe...

Ja, ja - han kommer tillbaks, det gör ALLA dasar! Och varulvar...

:thumbup:

putte64 2013-12-25 23:52

Ett spelforum behöver sina spelare, men inte alla gratisätare och/eller gnällspikar.
Alla blir lacka om man får ta skit hela tiden, och då kanske det blir för mycket känslor i svaren.
En gräns har passerats, men 12 månaders straff känns orimligt långt.
Fan, han har inte dödat någon.


Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 303494)
Laxdasen har fått tidigare avstängningar och varningar. 12 månader blev resultatet av ingen förbättring trots tidigare tillsägelser. Ingen avstängning som kommit från ingenstans med andra ord utan sakta byggts upp.
Dessa är Laxdasens 10 senaste inlägg som gjorts. Det är för mycket trams, off topic och påhopp i hans inlägg samtidigt som de bidrar till 0 konstruktivt eller något som ens närmar sig diskussionsmaterial.





Varulv åkte på avstängning pga tveklösa personliga påhopp och hot. Jag låter bli att citera honom.


DIF 2013-12-26 00:04

nu blev vi av med några av dom som kan mest, livar upp, delar med sig av både ideer och lite annan kul läsning. Kommer sakna varulv och dasen mycket. Den siste inte ett dugg, han verkade ha som största tidsfördriv att smäda och köra bror-duktig stil på främst dasen. Kändes mer som att han ville hetsa fram detta.
Finns dock massa bra folk kvar här ändå.
Ny tag, solen går upp i morgon igen.

Zniper 2013-12-26 00:23

Håller med KP fullständigt. Bara för att någon levererar tips ( ni måste ju mena varulv här) så kan det väl inte ge den personen rätt att bete sig hursomhelst? Om jag skulle sitta och kasta ur mig stenklara till höger och vänster och samtidigt uppfattas vara rolig så skulle det vara okey om jag samtidigt slängde ur mig lite rasisitiska påhopp??

Jag håller helt med om att varulv kommer saknas för det är uppenbart att han kan trav och delar med sig utav sina tankar men han kommer snart tillbaka.

Helge 2013-12-26 00:38

Ett stort BAJS beslut att stänga av dessa killar.
Vad har dom sagt/gjort utanför ramarna, till skillnad från andra?
Jaja...grattis till ett fattigare forum.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved