Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Feedback & Frågor (https://www.sharps.se/forums/feedback-fragor/)
-   -   REQ tråden (https://www.sharps.se/forums/feedback-fragor/4692-req-traden/)

Sara 2010-11-01 13:27

REQ tråden

Jag har ett jättebra förslag, och det är att det ska kosta 1 sharp-poäng för att fråga efter något i REQ tråden. Då slipper vi en massa onödigt där.
Vad tycker ni om förslaget ?

// Sara:thumbup:

lieht 2010-11-01 13:33

Tycker det ska kosta poäng att göra en rek tråd, fast om spelet går in så får man en massa poäng istället :popcorn:

Om det går fel, blir man bannad.

Nee, men vore bra om man kunde vinna poäng. :popcorn:

Lemasive 2010-11-01 13:46

Citat:

Ursprungligen postat av lieht (Inlägg 74546)
Tycker det ska kosta poäng att göra en rek tråd, fast om spelet går in så får man en massa poäng istället :popcorn:

Bra ide, fast då skulle ju RObinD bli bankrutt inom 2-3 dagar.

:D

Sara 2010-11-01 13:46

Lieht , du ''vinner'' ju poäng då andra medlemmar ger poäng när du publicerar spelet jag menar publicera spelarservice så kan du lätt räkna med 5 poäng .

GianniAgnelli 2010-11-01 13:59

Citat:

Ursprungligen postat av Sara (Inlägg 74542)
Jag har ett jättebra förslag, och det är att det ska kosta 1 sharp-poäng för att fråga efter något i REQ tråden. Då slipper vi en massa onödigt där.
Vad tycker ni om förslaget ?

// Sara:thumbup:

Jag tycker att det var ett jättedåligt förslag. REQ-tråden är ju till för att man ska kunna ställa frågor utan att det ska kosta någonting och reglerna som tillämpas nu är bra.

Citat:

Ursprungligen postat av lieht (Inlägg 74546)

Här håller jag med Sara. Ger du bra picks och skriver bra rekar så får du $ av de som är glada över det du tillför. De som inte är lika duktiga som dig och kanske bara vill "testa på" att reka skulle enkelt kunna bli avskräckta av ett sådant system.

:cheers:

RobinD 2010-11-01 14:03

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 74554)
Bra ide, fast då skulle ju RObinD bli bankrutt inom 2-3 dagar.

:D

Bankrutt? Om förslaget skulle klubbas så snarare bannad precis som alla andra som sätter 50% av spelen.

Förstår att det var ett skämt, det bjuder jag på, men min siffror är trots allt fortfarande gröna och förra säsongens resultat gör att jag fortfarande har en del att gå på även om jag är långt ifrån nöjd..

dgothe 2010-11-01 14:07

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 74570)
Bankrutt? Om förslaget skulle klubbas så snarare bannad precis som alla andra som sätter 50% av spelen.

Förstår att det var ett skämt, det bjuder jag på, men min siffror är trots allt fortfarande gröna och förra säsongens resultat gör att jag fortfarande har en del att gå på även om jag är långt ifrån nöjd..

Jo jo, men det vet vi ju, att så fort du ryggar någon går den personen back!! Det är ju fakta! Statistiskt bevisat! Fastslaget i domstol! Står i bibeln!

RobinD 2010-11-01 14:08

Citat:

Ursprungligen postat av dgothe (Inlägg 74573)
Jo jo, men det vet vi ju, att så fort du ryggar någon går den personen back!! Det är ju fakta! Statistiskt bevisat! Fastslaget i domstol! Står i bibeln!

Haha nej du göte! Bara de personer som haft ett längre flyt i ett egentligen fläckat system:whistling: