Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-01, 12:27   #1
 
Saras avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 31
Sharp$: 2
Standard

REQ tråden


Jag har ett jättebra förslag, och det är att det ska kosta 1 sharp-poäng för att fråga efter något i REQ tråden. Då slipper vi en massa onödigt där.
Vad tycker ni om förslaget ?

// Sara
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sara (+1)
Sara är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 12:33   #2
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tycker det ska kosta poäng att göra en rek tråd, fast om spelet går in så får man en massa poäng istället

Om det går fel, blir man bannad.


Nee, men vore bra om man kunde vinna poäng.
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 12:46   #3
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lieht Visa inlägg
Tycker det ska kosta poäng att göra en rek tråd, fast om spelet går in så får man en massa poäng istället

Om det går fel, blir man bannad.


Nee, men vore bra om man kunde vinna poäng.
Bra ide, fast då skulle ju RObinD bli bankrutt inom 2-3 dagar.



Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 12:46   #4
 
Saras avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 31
Sharp$: 2
Standard

Lieht , du ''vinner'' ju poäng då andra medlemmar ger poäng när du publicerar spelet jag menar publicera spelarservice så kan du lätt räkna med 5 poäng .
Sara är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 12:59   #5
 
GianniAgnellis avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: allt är relativt
Inlägg: 149
Sharp$: 565

italia
Stats: 45 - 46 - 8
ROI: 110.30%
Vinstprocent: 49.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sara Visa inlägg
Jag har ett jättebra förslag, och det är att det ska kosta 1 sharp-poäng för att fråga efter något i REQ tråden. Då slipper vi en massa onödigt där.
Vad tycker ni om förslaget ?

// Sara
Jag tycker att det var ett jättedåligt förslag. REQ-tråden är ju till för att man ska kunna ställa frågor utan att det ska kosta någonting och reglerna som tillämpas nu är bra.

Citat:
Ursprungligen postat av lieht Visa inlägg
Tycker det ska kosta poäng att göra en rek tråd, fast om spelet går in så får man en massa poäng istället

Om det går fel, blir man bannad.


Nee, men vore bra om man kunde vinna poäng.
Här håller jag med Sara. Ger du bra picks och skriver bra rekar så får du $ av de som är glada över det du tillför. De som inte är lika duktiga som dig och kanske bara vill "testa på" att reka skulle enkelt kunna bli avskräckta av ett sådant system.

__________________
gentile i chatten

"Le Bron James ska möta sitt gamla lag ifrån new york på madison square guarden. Men eftersom du inte är särskillt insatt i basketen så ska jag förklara.." - TheDarkKnight
GianniAgnelli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 13:03   #6
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Bra ide, fast då skulle ju RObinD bli bankrutt inom 2-3 dagar.



Bankrutt? Om förslaget skulle klubbas så snarare bannad precis som alla andra som sätter 50% av spelen.

Förstår att det var ett skämt, det bjuder jag på, men min siffror är trots allt fortfarande gröna och förra säsongens resultat gör att jag fortfarande har en del att gå på även om jag är långt ifrån nöjd..
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 13:07   #7
 
dgothes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 347
Sharp$: 1075

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Bankrutt? Om förslaget skulle klubbas så snarare bannad precis som alla andra som sätter 50% av spelen.

Förstår att det var ett skämt, det bjuder jag på, men min siffror är trots allt fortfarande gröna och förra säsongens resultat gör att jag fortfarande har en del att gå på även om jag är långt ifrån nöjd..
Jo jo, men det vet vi ju, att så fort du ryggar någon går den personen back!! Det är ju fakta! Statistiskt bevisat! Fastslaget i domstol! Står i bibeln!
__________________
"Alla kan inte som jag koppla bort känslorna och se siffrorna" - pilen

-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-01, 13:08   #8
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dgothe Visa inlägg
Jo jo, men det vet vi ju, att så fort du ryggar någon går den personen back!! Det är ju fakta! Statistiskt bevisat! Fastslaget i domstol! Står i bibeln!
Haha nej du göte! Bara de personer som haft ett längre flyt i ett egentligen fläckat system
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td