![]() |
jo det fungerar visst med parlays. jag har själv använt parlays i filter, lägg till ett filter för nhl så ett annat filter för parlays där du skriver typ parlays som namn och skriv parlay på liga:)
|
Men om jag tex endast vill kolla resultat för NHL, då kommer inte paralays med. jag vill inte behöva göra ett eget för just Paralays.
|
Är Sharps klocka 5 min ur sync (+) eller är det bara jag som har hallisar?
|
Citat:
|
Citat:
|
Kan man ta bort EM-tävlingsheetet snart? Stör mig på att det ligger och skräpar med sina 90% ROI :whistling:
|
Man kan inte trycka på "senaste nytt"-länkarna på startsidan!
Edit: Kan, kan man väl, men fram kommer man inte ;) |
Citat:
|
Citat:
|
Hur kommer det sig att det så ofta står Fotboll - Norge - MLS, när man söker på matcher från MLS i spreadsheets? Om det inte var tydligt nog: varför Norge?
|
Ser att folk redan har påpekat det, när kommer det bli möjligt att ta bort EM-spreadsheetet?
|
Har tidigare fått in mina spel i respektive filter (Hockey, Fotboll) bara jag skriver H alternativt F i "info:" rutan när jag lägger in ett spel.
Har gjort en Parlay nu och skriver F men den syns ändå bara i "huvudsheet", inte när jag går in på Fotbollsfiltret.. Bugg eller nåt annat? MVH |
Jag har ett förslag.
Om det inte är för besvärligt skulle det vara toppen med en helt egen tråd för diverse fantasyligor & tevespels ligor. Alltså en helt egen kategori. Vane människa & gubbjävel som man är stör jag mig lite på att behöva klicka på tråden för att se om t.ex. Wagner skrivit något nostalgiskt i ot. Med tanke på att det postas ganska flitigt i tvspels trådarna blir det ett jävla klickande. Analys håller säkert med men frågan är om ni andra gör det? |
Citat:
|
Kan man byta namn?
Vart går man in och gör det isåfall? |