Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Feedback & Frågor (https://www.sharps.se/forums/feedback-fragor/)
-   -   Allmänna tekniska frågor (https://www.sharps.se/forums/feedback-fragor/8444-allmaenna-tekniska-fragor/)

Selan92 2012-03-01 16:41

jo det fungerar visst med parlays. jag har själv använt parlays i filter, lägg till ett filter för nhl så ett annat filter för parlays där du skriver typ parlays som namn och skriv parlay på liga:)

Philjay 2012-03-01 16:53

Men om jag tex endast vill kolla resultat för NHL, då kommer inte paralays med. jag vill inte behöva göra ett eget för just Paralays.

Shell Peppe 2012-07-26 22:41

Är Sharps klocka 5 min ur sync (+) eller är det bara jag som har hallisar?

AndreasB1897 2012-07-26 22:45

Citat:

Ursprungligen postat av Shell Peppe (Inlägg 194049)

Samma här..

Arizto 2012-07-26 22:45

Citat:

Ursprungligen postat av Shell Peppe (Inlägg 194049)

Inga hallisar. Har haft problem att låsa matcher, får "fuska" med tiden för att kunna låsa tex en match som börjar xx:30 när jag försöker lägga in den i spreadet xx:27.

DamageINC 2012-07-26 23:15

Kan man ta bort EM-tävlingsheetet snart? Stör mig på att det ligger och skräpar med sina 90% ROI :whistling:

hardballs 2012-07-26 23:43

Man kan inte trycka på "senaste nytt"-länkarna på startsidan!

Edit: Kan, kan man väl, men fram kommer man inte ;)

Haltmathe 2012-07-27 00:16

Citat:

Ursprungligen postat av hardballs (Inlägg 194061)
Man kan inte trycka på "senaste nytt"-länkarna på startsidan!

Edit: Kan, kan man väl, men fram kommer man inte ;)

Jag kommer iaf fram. Texten finns i nederkant i bild.... bara att scrolla ner lite.

Semicolon 2012-07-27 08:05

Citat:

Ursprungligen postat av DamageINC (Inlägg 194059)
Kan man ta bort EM-tävlingsheetet snart? Stör mig på att det ligger och skräpar med sina 90% ROI :whistling:

True that, skräpar ner bland allt det gröna...

Rehn108 2012-07-28 07:56

Hur kommer det sig att det så ofta står Fotboll - Norge - MLS, när man söker på matcher från MLS i spreadsheets? Om det inte var tydligt nog: varför Norge?

Sighurt 2012-08-15 15:50

Ser att folk redan har påpekat det, när kommer det bli möjligt att ta bort EM-spreadsheetet?

bergaa88 2012-09-28 16:49

Har tidigare fått in mina spel i respektive filter (Hockey, Fotboll) bara jag skriver H alternativt F i "info:" rutan när jag lägger in ett spel.
Har gjort en Parlay nu och skriver F men den syns ändå bara i "huvudsheet", inte när jag går in på Fotbollsfiltret..

Bugg eller nåt annat?

MVH

Shell Peppe 2012-10-07 12:54

Jag har ett förslag.

Om det inte är för besvärligt skulle det vara toppen med en helt egen tråd för diverse fantasyligor & tevespels ligor. Alltså en helt egen kategori.

Vane människa & gubbjävel som man är stör jag mig lite på att behöva klicka på tråden för att se om t.ex. Wagner skrivit något nostalgiskt i ot. Med tanke på att det postas ganska flitigt i tvspels trådarna blir det ett jävla klickande.

Analys håller säkert med men frågan är om ni andra gör det?

Boone 2012-10-07 23:59

Citat:

Ursprungligen postat av Shell Peppe (Inlägg 206544)
Jag har ett förslag.

Om det inte är för besvärligt skulle det vara toppen med en helt egen tråd för diverse fantasyligor & tevespels ligor. Alltså en helt egen kategori.

Vane människa & gubbjävel som man är stör jag mig lite på att behöva klicka på tråden för att se om t.ex. Wagner skrivit något nostalgiskt i ot. Med tanke på att det postas ganska flitigt i tvspels trådarna blir det ett jävla klickande.

Analys håller säkert med men frågan är om ni andra gör det?

Låter inte som ett obefogat underforum. Vi kollar på det just nu!

Flickepojken 2014-01-15 01:41

Kan man byta namn?
Vart går man in och gör det isåfall?