![]() |
Hur funkar det egentligen med ignorerarlistan. Kan personen se mina ilägg om hen är ignorerad ifrån mitt håll?
|
Citat:
|
Bra att funktionen finns, även om jag tycker att den ignorerade personen skall ta del utav ignoreringen också, dvs inte kunna se inlägg eller skicka meddelanden till den som valt att ignorera.
|
Hej! är min speldagbok helt raderad eller är jag bra blind? Tänkte börja lägga upp lite spel igen.
Ps hoppas ni har vunnit riktigt bra med pengar under de senaste två åren! |
https://www.sharps.se/forums/speldagb...onden-fotboll/
Där ser jag den nu. Den var låst, men jag tog mig friheten att låsa upp den igen. Lycka till! |
Har hört att det är användaren Mars som styr såväl sharps spreadsheet som spreadsheet.se. Kan meddela att det är under all kritik just nu på spreadsheet.se.
Infoga-listan fungerar inte alls och har ej så gjort väldigt väldigt länge. Utöver det så är det dagligen problem att ens komma in på sidan. Vedervärdig tjänst i detta läge. Och det blir ju lite småtråkigt när man har en hel säsongs spel på sidan och vill fortsätta använda den för att åtminstone få en årlig översikt med möjligheter att filtrera som man vill. Just nu tar det ngn minut extra för varje spel då man får lägga in manuellt med tider, division, land, lag osv. Blir några timmars totalt onödigt skittid per månad. Vore bra om någon kan se över detta. |
Citat:
Kanske finns en orsak till detta, kanske man vill "slussa" över deras kunder till sharps... Just saying... :whistling: |
Jag skulle önska att det fanns en tvåvägsblockering. Dvs om jag blockerar en person då skall även mitt flöde och inlägg försvinna för denne.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Man kan inte kopiera text eller klistra in länkar. Ja det går när man kryssat ner sidan och startat om webbläsaren (heter det så?). Händer också bara här. För när det är stopp att klistra in här så går det utmärkt på andra ställen. |
Citat:
|
Är din dator lika gammal som dig Wagner?
|
Citat:
|
Tydligen var jag otydlig. :)
Citat:
|