Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   REK 2012-02-06 Liverpool - Tottenham (Premier League) (https://www.sharps.se/forums/fotboll/10781-2012-02-06-liverpool-tottenham-premier-league/)

Norrman90 2012-02-06 20:27

Citat:

Ursprungligen postat av minibiff (Inlägg 167166)
Okej! Så att jag vinner fortfarande om de blir te.x 2-1/3-0 :)

Hell yeah :moneybag:

minibiff 2012-02-06 20:52

Vad tror ni om Liverpool gör mål i båda halvlekar till 3.25?
Tänkte som mitt riskfria spel :)

Snapphanen 2012-02-06 21:28

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 167121)
Haha, den var ju inte alls tippad med hjärtat. Tror faktiskt inte att jag själv skulle kunna få till en mer enögd rek om jag så försökte.

Överskattad publik?:thumbup:

Nån av oss kommer ju att vinna ikväll, eftersom jag kör ettan. En etta som jag ser som väldigt stark.

Ett formstarkt Liverpool utan skador, bara Spearing borta, kommer köra över Tottenham. Skillnaden mot 4-0 mötet på WHL i september är markant. Till att börja med saknades Gerrard. Sen spelade Henderson, Adams och Downing sina första matcher för Liverpool, de har acklimatiserat sig lite mer nu. Liverpool har en dessutom helt annan bredd på offensiven nu.

Sen det klart ett mål i sjunde och sen 2 röda innan matchen avgörs med 2 snabba och ett till på övertid, det blev inte mycket till match. Säger inget om förlusten, Tottenham var bättre den dagen. Men det är ett helt annat Liverpool idag! Vilket man om inte annat visat mot City x 2, Utd och senast Wolves borta.

Det mest positiva för Liverpool är dock att det faktum att Tottenham kommer till Anfield för att spela fotboll. Titta på Liverpools senaste säsonger så tar de poäng mot topplagen men torskar mot brödgängen, samma visa år efter år. Mot den bakgrunden är det inte så konstigt att Liverpools bortafacit är bättre än hemma.

2-0 eller 3-0 till Liverpool. Suarez gör minst ett men spelar säkert fram till de 2 andra, beroende på om han startar eller inte.

Precis, överskattad publik. Blir ju hyllade gång på gång för sin publik när det enda dom egentligen har är en snodd You Never Walk Alone. Bra där. Känns ungefär lika mycket plast som Örebro eller Elfsborg.

Vad gäller att tippa med hjärtat och att det var en rek så är du fel ute. Rekade knappast något spel utan kom bara med faktakritik till trådskaparen så han inte vilseledde andra spelare.

För övrigt är jag inte alls speciellt stort fan av Tottenham, utan har bara en enorm förkärlek till Niko Krancjar. Han och Guti är bäst genom tiderna. Att låtsas leka supporter till ett lag som du följer via en 42-tums HDTV känns sådär och inte riktigt trovärdigt. Support your local team - det kommer du långt med!

Men må bästa man vinna. Jag står fast vid att Spurs är bättre på alla positioner och att X2 är ett mycket bättre spel än ettan till ungefär samma odds.

Overkill 2012-02-06 21:58

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 167121)
Ett formstarkt Liverpool utan skador, bara Spearing borta,

Lustigt att Spearing befunnit sig på plan under 1H then.

Lillis 2012-02-07 00:28

Citat:

Ursprungligen postat av performance (Inlägg 167201)
Lustigt att Spearing befunnit sig på plan under 1H then.

Det är ju knappast jag som tar ut laget, man måste ju lita på det man läser sig till. Står det på Liverpools hemsida att Spearing "is out" såklart man litar på det.

För övrigt en av de sämre PL matcherna ja sett o år, eller va Chelsea-Utd bara så mycket bättre igår?

Lillis 2012-02-07 00:32

[QUOTE=Snapphanen;167196]Precis, överskattad publik. Blir ju hyllade gång på gång för sin publik när det enda dom egentligen har är en snodd You Never Walk Alone. Bra där. Känns ungefär lika mycket plast som Örebro eller Elfsborg.
:claps::claps:

Då har vi helt enkelt olika uppfattningar. Grattis til krysset!

hardballs 2012-02-07 05:22

Jag körde på korten. Under 40poäng på Expekt. Sen nu när jag går upp spelet har det gått in, bara 4 gula. Men på sidan står det "inställd". Fan är det för skit? Jag spelade inte för några stora pengar men rätt ska fan vara rätt! Så jävla fult.

RobinD 2012-02-07 09:13

Citat:

Ursprungligen postat av hardballs (Inlägg 167245)
Jag körde på korten. Under 40poäng på Expekt. Sen nu när jag går upp spelet har det gått in, bara 4 gula. Men på sidan står det "inställd". Fan är det för skit? Jag spelade inte för några stora pengar men rätt ska fan vara rätt! Så jävla fult.

Hur står det till med matten? 4*10=40

40 är inte under 40, det är exakt 40 vilket då blir push.

hardballs 2012-02-07 10:30

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 167251)
Hur står det till med matten? 4*10=40

40 är inte under 40, det är exakt 40 vilket då blir push.

Matten funkar, spelvillkoren lite sämre. Fanns bara 2 alternativ. Antingen över 40 varningsp eller under. Borde onekligen vara så att 40 omfattar det lägre alternativet. Så att säga. Jag ska kolla med deras chat nu.

EDIT: Precis som du säger. Fortfarande surt, räknade på att det inte kunde bli 5 gula kort. Och att 4 eller mindre borde renderat i vinst. Har undrat vafan PUSH varit och nu vet man det :)

Tack.

Persa 2012-02-07 10:33

Citat:

Ursprungligen postat av hardballs (Inlägg 167255)
Matten funkar, spelvillkoren lite sämre. Fanns bara 2 alternativ. Antingen över 40 varningsp eller under. Borde onekligen vara så att 40 omfattar det lägre alternativet. Så att säga. Jag ska kolla med deras chat nu.

Det är ju "asian handicap" så Robins resonemang är det som gäller. Hade det stått under 40.5 så hade du haft rätt.

Jensw 2012-02-07 10:33

Citat:

har du spelat under 40 och det blir 40 så är det självfallet en push.

Kolla in spelskolan uppe i toppmenyn.

hardballs 2012-02-07 10:59

Jaja, jag vet nu mina vänner. Tack ändå.

RobinD 2012-02-07 13:14

Citat:

EDIT: Precis som du säger. Fortfarande surt, räknade på att det inte kunde bli 5 gula kort. Och att 4 eller mindre borde renderat i vinst. Har undrat vafan PUSH varit och nu vet man det :)

Tack.

Surt sa räven!:)

tompa87 2012-02-07 16:56

Citat:

Ursprungligen postat av Snapphanen (Inlägg 167196)
Precis, överskattad publik. Blir ju hyllade gång på gång för sin publik när det enda dom egentligen har är en snodd You Never Walk Alone. Bra där. Känns ungefär lika mycket plast som Örebro eller Elfsborg.

Vad gäller att tippa med hjärtat och att det var en rek så är du fel ute. Rekade knappast något spel utan kom bara med faktakritik till trådskaparen så han inte vilseledde andra spelare.

För övrigt är jag inte alls speciellt stort fan av Tottenham, utan har bara en enorm förkärlek till Niko Krancjar. Han och Guti är bäst genom tiderna. Att låtsas leka supporter till ett lag som du följer via en 42-tums HDTV känns sådär och inte riktigt trovärdigt. Support your local team- det kommer du långt med!

Men må bästa man vinna. Jag står fast vid att Spurs är bättre på alla positioner och att X2 är ett mycket bättre spel än ettan till ungefär samma odds.

Hur tänker du här?

Det finns otaliga proffsspelare, bl.a. våran egen expert i studion Jonas Olsson som säger att det finns INGEN arena där man känner av stämningen så mycket som på Anfield. Sagt i år i live-tv.

och här?

"Den mest kända versionen av låten spelades in i England i början av 1960-talet av Liverpoolgruppen Gerry & the Pacemakers och den nådde första plats på englandslistan den 26 oktober 1963 och stannade där i fyra veckor. Den blev omedelbart efteråt officiella sången för Liverpool FC och sjungs alltid på deras hemmamatcher"

Ditt Liverpool hat verkar ha gjort dig blind för det mesta som har med sanning och uppförande att göra.