Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-06, 14:16   #1
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 70
Sharp$: 139
Standard

2012-02-06 Liverpool - Tottenham (Premier League)



Datum: 2012-02-06
Tid: 21:00
Sport: Fotboll
Land: England
Liga: Premier League
Match: Liverpool - Tottenham
Period: ft

Spel: Liverpool 1
Insats: 100
Odds: 2
Bolag: Expekt

Motivering:
Denna match blir fruktansvärt spännande!

Sedan Liverpools förlust mot Bolton så har man varit självkritiska, laget kan definitivt leverera mer än vad man har visat hittills och lägre kan de inte sjunka. Liverpool är revanschsugna och kommer ta hem detta. Sist Liverpool spelade hemma så spelade man oavgjort mot Stoke, man kommer inte nöja sig med oavgjort idag.

Tottenham vill hänga sig kvar i toppen och Liverpool vill gärna ta sig till Champions League, ännu en större morot för Liverpool.

Många osäkra kort hos Tottenham, som vilka i övrigt besegrade Liverpool sist med 4-0 dock saknade Liverpool två man på plan så denna seger kan inte räknas idag.
Tottenham har en gedigen skadelista Gallas, Jenas, Huddlestone samt Bentley kommer inte till start idag.
Osäkra kort hos Tottenham är Walker, Adebayor samt van der Vaart. De kan komma att deltaga i dagens match men osäkert än så länge.

Tror denna match kommer sluta Över 2.5 mål, finns till 1.9 hos expekt.
Simson89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 14:21   #2
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2.05 på ladbrokes och betway
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 14:28   #3
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Varken Jenas, Bentley, Huddlestone eller Gallas är några startspelare för Spurs. Hälften av dem finns inte ens i Tottenham för tillfället. Adebayor och Walker kommer till spel ikväll. Därimot är VDV och Lennon högst osäkra.

Friedel
Walker-King-Kaboul-BAE
Krancjar-Parker-Sandro-Bale
Modric
Adebayor

Så kommer det nog se ut ikväll, möjligtvis med Modric på kanten och att Redknapp skickar in Saha i hetluften direkt. Har själv spelat X2 till 1.825 och känner mig rysligt trygg i det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+5)
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 15:19   #4
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Positivt är att Adebayor kommer till spel ikväll, tyvärr twittrade Kaboul nyss följande:

"- Gutted I will not be able to play tonight as my knee kept swollen after the Wigan game...Good luck to my partners and hope we take 3pts."

Känns som ett litet avbräck för Spurs då denna karl har varit i den mest stabila backen i år och spelat upp sig klart mot föregående år. Men känns ändå relativt lugnt för mitt spel då King är topp-3 mittbackar i PL och mycket enkal att spela bredvid. Är väl ingen högoddsare att Dawson tar platsen bredvid och vem som en ges chansen så har Tottenham ett bättre lag än Liverpool på samtliga positioner för tillfället. Är väl möjligtvis hemmaplan som skulle kunna rädda Liverpool med tror inte ens deras överskattade publik kan hjälpa dem nämnvärt.
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 15:41   #5
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 195
Sharp$: 1169


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Du har väl inte missat att Liverpool endast har förlorat mot Tottenham med i matchen med två man mindre och mot City om man endast räknar CL-plats utmanarna.
De har slagit ut city, united, och Chelsea i cupen, kryssat mot city och united i ligan, slagit chelsea och arsenal i ligan. De har spelat bra mot de "stora" lagen, dessutom fått tillbaka Gerrard och Surez, Carrol såg till och med hygglig ut i cupen mot united och gjorde mål senaste matchen
Skulle inte spelat på resultat på denna match då Tottenham är som de är, om jag inte kunde säkra mitt Liverpool bett på Tottenham +0.5 i det fria livespelet ikväll.
Har också lirat dessa två på bet365
Mål (båda lagen gör mål) @ 1.72
Över2.5,3.0 @ 2.075
Tror på en matchbild där Tottenham kör som vanligt och att Suarez kommer straffa dem hårt i omställningarna.

Kul att du fick med Jenas och Bentley i denna rek.

Senast redigerad av highwon den 2012-02-06 klockan 15:43.
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 16:26   #6
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
Positivt är att Adebayor kommer till spel ikväll, tyvärr twittrade Kaboul nyss följande:

"- Gutted I will not be able to play tonight as my knee kept swollen after the Wigan game...Good luck to my partners and hope we take 3pts."

Känns som ett litet avbräck för Spurs då denna karl har varit i den mest stabila backen i år och spelat upp sig klart mot föregående år. Men känns ändå relativt lugnt för mitt spel då King är topp-3 mittbackar i PL och mycket enkal att spela bredvid. Är väl ingen högoddsare att Dawson tar platsen bredvid och vem som en ges chansen så har Tottenham ett bättre lag än Liverpool på samtliga positioner för tillfället. Är väl möjligtvis hemmaplan som skulle kunna rädda Liverpool med tror inte ens deras överskattade publik kan hjälpa dem nämnvärt.
Haha, den var ju inte alls tippad med hjärtat. Tror faktiskt inte att jag själv skulle kunna få till en mer enögd rek om jag så försökte.

Överskattad publik?

Nån av oss kommer ju att vinna ikväll, eftersom jag kör ettan. En etta som jag ser som väldigt stark.

Ett formstarkt Liverpool utan skador, bara Spearing borta, kommer köra över Tottenham. Skillnaden mot 4-0 mötet på WHL i september är markant. Till att börja med saknades Gerrard. Sen spelade Henderson, Adams och Downing sina första matcher för Liverpool, de har acklimatiserat sig lite mer nu. Liverpool har en dessutom helt annan bredd på offensiven nu.

Sen det klart ett mål i sjunde och sen 2 röda innan matchen avgörs med 2 snabba och ett till på övertid, det blev inte mycket till match. Säger inget om förlusten, Tottenham var bättre den dagen. Men det är ett helt annat Liverpool idag! Vilket man om inte annat visat mot City x 2, Utd och senast Wolves borta.

Det mest positiva för Liverpool är dock att det faktum att Tottenham kommer till Anfield för att spela fotboll. Titta på Liverpools senaste säsonger så tar de poäng mot topplagen men torskar mot brödgängen, samma visa år efter år. Mot den bakgrunden är det inte så konstigt att Liverpools bortafacit är bättre än hemma.

2-0 eller 3-0 till Liverpool. Suarez gör minst ett men spelar säkert fram till de 2 andra, beroende på om han startar eller inte.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 16:28   #7
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Haha, den var ju inte alls tippad med hjärtat. Tror faktiskt inte att jag själv skulle kunna få till en mer enögd rek om jag så försökte.

Överskattad publik?

Nån av oss kommer ju att vinna ikväll, eftersom jag kör ettan. En etta som jag ser som väldigt stark.

Ett formstarkt Liverpool utan skador, bara Spearing borta, kommer köra över Tottenham. Skillnaden mot 4-0 mötet på WHL i september är markant. Till att börja med saknades Gerrard. Sen spelade Henderson, Adams och Downing sina första matcher för Liverpool, de har acklimatiserat sig lite mer nu. Liverpool har en dessutom helt annan bredd på offensiven nu.

Sen det klart ett mål i sjunde och sen 2 röda innan matchen avgörs med 2 snabba och ett till på övertid, det blev inte mycket till match. Säger inget om förlusten, Tottenham var bättre den dagen. Men det är ett helt annat Liverpool idag! Vilket man om inte annat visat mot City x 2, Utd och senast Wolves borta.

Det mest positiva för Liverpool är dock att det faktum att Tottenham kommer till Anfield för att spela fotboll. Titta på Liverpools senaste säsonger så tar de poäng mot topplagen men torskar mot brödgängen, samma visa år efter år. Mot den bakgrunden är det inte så konstigt att Liverpools bortafacit är bättre än hemma.

2-0 eller 3-0 till Liverpool. Suarez gör minst ett men spelar säkert fram till de 2 andra, beroende på om han startar eller inte.
Får väl säga grattis i så fall, för du lyckades precis med det....
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+50), Larzcen (+50)
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 16:43   #8
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 13
Sharp$: 168
Standard

Nu säger jag inte att fansen till supportrarna ska hålla undan sina tips. Men att bara gå på hjärtat är egoistiskt när det handlar om att inse vilket bet som har störst vinstchans.
Och för att gå till min åsikt om matchen så anser jag att Liverpools hemmastatistik (4 7 0 i ligan) inte ska underskattas. Tottenham är ett riktigt bra lag, men man ska komma ihåg att väldigt få lag tar poäng på Anfield. Mitt bästa tips inför denna är nog "ett avstått bet är också ett bet"

Nu sa jag kanske emot mig själv lite eftersom bevisligen 7 av 11 lag tagit poäng på anfield. Men väldigt få lag vinner på anfield.

Senast redigerad av Larzcen den 2012-02-06 klockan 16:45.
Larzcen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 16:44   #9
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 30
Sharp$: 273
Standard

Inget illa menat men detta var en riktigt dålig rek. Motiveringen är under all kritik och påståenden såsom "Tottenham har en gedigen skadelista Gallas, Jenas, Huddlestone samt Bentley kommer inte till start idag." är ganska missvisande.

Menar som sagt inget illa och hoppas Simson89 ser detta som nyttig feed-back.
Bolognese är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 16:55   #10
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Får väl säga grattis i så fall, för du lyckades precis med det....
Japp, min målsättnin
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 16:56   #11
 
Scrooge234s avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 27
Sharp$: 208

Trading v1
Stats: 26 - 36 - 2
ROI: 88.40%
Vinstprocent: 41.94%

Standard

Båda lagen gör mål till 1.6 ggr degen på Betsafe. Smiter in med en b1 där.
Scrooge234 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 16:59   #12
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Scrooge234 Visa inlägg
Båda lagen gör mål till 1.6 ggr degen på Betsafe. Smiter in med en b1 där.
Finnes till 1.72 @ Bet365. också sugen på den.

EDIT: 1,8 @ Betfred

Senast redigerad av Jinx den 2012-02-06 klockan 17:02.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 17:02   #13
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Tycker art de flesta spelförslag i denna tråd är otroligt färgade från supportrar. Att hitta värde på Liverpool till runt 2.00 känns totalt orimligt, hittar heller inget som motiverar spel på rak bortavinst. Kryss känns som det enda alternativet för 1x2. Men avstår det med.

Freebet från bet365 är enda behållningen.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 17:17   #14
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Pågar. Nu får ni fan komma fram till något - jag blir helt förvirrad.

Äh, det blir ett spel på X.
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 17:21   #15
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 195
Sharp$: 1169


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellgren Visa inlägg
Pågar. Nu får ni fan komma fram till något - jag blir helt förvirrad.

Äh, det blir ett spel på X.
skit i att spela på resultat och kör båda lagen gör mål eller ö 2.5 mål som en del har nämn
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td