![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
(kollade inte runt på alltför många sidor) |
Citat:
|
Citat:
|
tack för tippset jag tror nog inte heller Ukraina vinner någon match, fast än hemma plan!!!
|
Fick bli ett litet specialspel på Unibet också, atleast one goal scored from a bicycle kick till 25.00 i odds. Dock var det ju väldigt låg limit på det spelet.
|
Har letat vidare nu på en del siter och hittat följande målskyttespel topp 4 placering på Betway.
Gomez @ 3.60 Van Persie @ 4.30 samt slamkryparen då Carroll @ 51.00 Dessa är alltså att sluta topp 4 i skytteligan, ser inte dom två första som nån omöjlighet direkt! |
Spammar vidare här :)
Har dammsugit vidare och tror mig hittat det högsta spelet på att Ukraina INTE går vidare från gruppspelet. Finns till 1.62 hos Betsson medans resten ligger runt 1.45 - 1.55 så där blir det maxspel från min sida. |
Citat:
|
Citat:
|
Jag gillar Ukraina att komma sist i grupp D @ 3.20 hos bet365. Ser det som ett mycket bra odds.
Vill man säkra upp lite så kan man ta med Sverige @ 2.25 Sneglar ocksås på Polen att gå vidare från gruppen @ 1.72 |
Hittat ett bra spel! Ryssland och Italien att kvalificera sig från gruppen till oddset 2.26. Personligen så tryckte jag in 5 Units, tycker def att de är ett bra spel!
|
Dagens bästa spel måste ändå vara holland - bulgarien, handicap 0-1 till 1.45 på nordicbet :)) mitt tips till alla spel sugna.
|
Vet man redan nu hur kvartsfinalerna spelas? vilken grupp/grupper ställs ettan o tvåan i tyskland, danmark, holland, portugal gruppen?
|