Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-23, 12:19   #1
 
Cazziuss avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 218
Sharp$: 1071
Standard

Fotbolls-em Ukraina/Polen


Är det inte dags att börja titta på em nu när det är ca 2 veckor kvar.

Jag skrev i en annan tråd en rek om att tippa mot Ukraina i alla matcher är något jag tror starkt på.
Ukraina - Sverige 2a till 3,10 (bet365 just nu)
Ukraina - Frankrike 2a till 2,10 (bet365 just nu)
England - Ukraina 1a till 1,90 (bet365 just nu)

Ukraina saknar sina 3 första målvakter (2 skadade och en avstängd för doping).
Man saknar också backen Tjigrinskij pga skada. I övrigt är det ett av de sämsta lagen som anordnat ett mästerskap och jag tror inte hemmaplan hjälper det minsta här.

Hittade även ett annat mycket bra spel på Spanien.
Poäng i gruppspelet:
9p till 3,60
7p till 3,25
Dessa två räcker enligt mig men vill man säkra kan man även köra nedan:
6p till 5,50

Fyll nu på med bra spel inför start så vi har massa pengar till semestern

Jag kommer se första 2 matcherna på plats, fler som ska ner?
Cazzius är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-23, 13:18   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 137
Sharp$: 1443

2-6 BETTING 2012-2013 (AVS
Stats: 239 - 267 - 36
ROI: 102.44%
Vinstprocent: 47.23%

Standard

Sverige +0 AH till 2.42 pinnen fanns igår.
__________________
zleeper
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zleeper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-23, 14:06   #3
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1804
Standard

Sverige har bättre spelare - Sjevtjenko inräknad - på alla poster och kommer att vinna en säker seger. 3 - 0 känns som ett vettigt resultat att spela tidigt på.
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-23, 14:21   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Sverige har bättre spelare - Sjevtjenko inräknad - på alla poster och kommer att vinna en säker seger. 3 - 0 känns som ett vettigt resultat att spela tidigt på.
Kom ihåg att det är premiär, med nerver och allt vad det innebär och att vi spelar emot värdnationen.. Visst tror jag också på Sverige, och detta är verkligen en nyckelmatch om vi ska ha chans att ta oss vidare, men 3-0 låter lite för bra för att vara sant

Hoppas jag har fel!!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-23, 15:03   #5
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Pinnacle har en del tournament props för spelare och lag. Någon som hittat något intressant där?
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-23, 16:40   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 137
Sharp$: 1443

2-6 BETTING 2012-2013 (AVS
Stats: 239 - 267 - 36
ROI: 102.44%
Vinstprocent: 47.23%

Standard

Kikat lite på props osv. Fastnade för Robert Lewandowski över 1.5 mål till 2.01. (pinnen)

Tycker Polen har den absolut lättaste gruppen i EM (Ryssland, Grekland, Tjeckien) och min åsikt är att man har en god chans att ta sig vidare till slutspel. En realtivt "lätt" grupp och hemmaplansfördel för Polen tillsammans med Lewandowskis målfarlighet ska slå denna lina

Trots att jag tror på evencemang så kan givetvis Polen floppa och åka ur gruppspelet. Men mål framåt tror jag ändå dem producerar och med stor sannolikhet är det Lewandowski som stänker dit dem. Sen anser jag också att risken för kollaps är liten. Även om man är avhängt innan sista matchen vill jag tro att polackerna vill visa sig fram och spela för sin heder och sin publik.

Vad tror ni?
__________________
zleeper
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zleeper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-23, 16:55   #7
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zleeper Visa inlägg
Kikat lite på props osv. Fastnade för Robert Lewandowski över 1.5 mål till 2.01. (pinnen)

Tycker Polen har den absolut lättaste gruppen i EM (Ryssland, Grekland, Tjeckien) och min åsikt är att man har en god chans att ta sig vidare till slutspel. En realtivt "lätt" grupp och hemmaplansfördel för Polen tillsammans med Lewandowskis målfarlighet ska slå denna lina

Trots att jag tror på evencemang så kan givetvis Polen floppa och åka ur gruppspelet. Men mål framåt tror jag ändå dem producerar och med stor sannolikhet är det Lewandowski som stänker dit dem. Sen anser jag också att risken för kollaps är liten. Även om man är avhängt innan sista matchen vill jag tro att polackerna vill visa sig fram och spela för sin heder och sin publik.

Vad tror ni?
Samtidigt så kommer Lewandowski få väldigt mycket extra uppmärksamhet från försvaret eftersom han är Poles starkaste offensiva spelare. Jag skulle inte ge honom 50% chans att smälla dit 2 mål på gruppspelsmatcherna. I en eventuell kvartsfinal får Polen det ännu tuffare och Lewandowski, med det, svårare att göra mål.
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-23, 17:19   #8
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Massor av lag/spelar props så svårt att gå igenom allt men ett jag gillar och har satt en liten slant (Lågt insatstak anyways,än så länge iaf) på är Portugal Under 4.5 mål 1.893@Pinnacle

Tycker Portugal är svagare som lag nu än de varit sista 10 åren och tror inte på att de går vidare från gruppen. Förlorade i kvalet mot både Danmark (som de möter i gruppen) och Norge och för mycket hänger på Cristiano Ronaldo framåt som kommer få hård bevakning. Spelade mycket defensivt i VM-turneringen senast och förväntar mig knappast någon gladfotboll från deras sida i detta mästerskap heller

Resultat Portugal i VM minus Nordkoreamatchen

15/06/10 WOC Côte d'Ivoire 0 - 0 Portugal
25/06/10 WOC Portugal 0 - 0 Brazil
29/06/10 WOC Spain 1 - 0 Portugal

Tyskland är urstarka och solida och Holland visade i VM att de lärt sig stänga bättre bakåt och släppte bara in ett mål i gruppen och det på straff,är även de i mina ögon ett klart bättre lag än Portugal. Återstår att de hänger typ 3 mot Danmark men som sagt de förlorade borta mot dem i kvalet och det är 2:a matchen i gruppen som kommer bli en nyckelmatch att vinna för att någon av dessa ska ha chans att gå vidare så bör bli tight även där
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Donald (+5), Soap (+5)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-23, 17:29   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 137
Sharp$: 1443

2-6 BETTING 2012-2013 (AVS
Stats: 239 - 267 - 36
ROI: 102.44%
Vinstprocent: 47.23%

Standard

Förstår hur du tänker Henke111 men tror "Lewan" är ganska van med stor uppvaktning från moståndarnas försvarare i Bundesliga. En hållhake kan dock vara att Polens lag inte klarar att leverera dem bollar han behöver men men ingen större insats ändå.
__________________
zleeper
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zleeper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-23, 17:34   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Massor av lag/spelar props så svårt att gå igenom allt men ett jag gillar och har satt en liten slant (Lågt insatstak anyways,än så länge iaf) på är Portugal Under 4.5 mål 1.893@Pinnacle

Tycker Portugal är svagare som lag nu än de varit sista 10 åren och tror inte på att de går vidare från gruppen. Förlorade i kvalet mot både Danmark (som de möter i gruppen) och Norge och för mycket hänger på Cristiano Ronaldo framåt som kommer få hård bevakning. Spelade mycket defensivt i VM-turneringen senast och förväntar mig knappast någon gladfotboll från deras sida i detta mästerskap heller

Resultat Portugal i VM minus Nordkoreamatchen

15/06/10 WOC Côte d'Ivoire 0 - 0 Portugal
25/06/10 WOC Portugal 0 - 0 Brazil
29/06/10 WOC Spain 1 - 0 Portugal

Tyskland är urstarka och solida och Holland visade i VM att de lärt sig stänga bättre bakåt och släppte bara in ett mål i gruppen och det på straff,är även de i mina ögon ett klart bättre lag än Portugal. Återstår att de hänger typ 3 mot Danmark men som sagt de förlorade borta mot dem i kvalet och det är 2:a matchen i gruppen som kommer bli en nyckelmatch att vinna för att någon av dessa ska ha chans att gå vidare så bör bli tight även där

Känns helt klart som ett bra spel. Instämmer fan i allt du säger. Danmark är absolut inget dåligt lag heller. Dunkar in kulor redan nu!

Senast redigerad av forbannat den 2012-05-23 klockan 17:42.
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-23, 17:48   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Vem/vilka startar som anfallare i England nu när Rooney är avstäng första 2? Welbeck eller?
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-23, 17:55   #12
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forbannat Visa inlägg
Vem/vilka startar som anfallare i England nu när Rooney är avstäng första 2? Welbeck eller?
Antagligen,han gjorde det mot Holland i träningsmatchen i Feb

Inte Defoe då han är dvärg och inte kan spela 9:a i deras 4-5-1 som de lär ha mot Frankrike i första matchen så Welbeck eller Carroll och då bör det vara Welbeck
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Golddigger (+5)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-23, 17:58   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Antagligen,han gjorde det mot Holland i träningsmatchen i Feb

Inte Defoe då han är dvärg och inte kan spela 9:a i deras 4-5-1 som de lär ha mot Frankrike i första matchen så Welbeck eller Carroll och då bör det vara Welbeck

Okey. 1,893 i odds på att han gör mål överhuvudtaget i tuneringen. Känns schysst om man vet att han startar båda de matcherna.
Kommer de spela med 2 anfallare när rooney är tillbaka?
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-23, 18:08   #14
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forbannat Visa inlägg
Okey. 1,893 i odds på att han gör mål överhuvudtaget i tuneringen. Känns schysst om man vet att han startar båda de matcherna.
Kommer de spela med 2 anfallare när rooney är tillbaka?
Visst,han kommer göra mål mot Sverige

Rooney lär väl spela när han är klar han är Englands mojo så Welbeck måste visa att han förtjänar att vara kvar i startelvan,tror han kan ta en kant också ev om de inte byter till 2 anfallare. Beror lite på resultaten i 2 första matcherna också men känns iaf väldigt troligt att Welbeck får chansen mot Frankrike/Sverige
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-23, 18:37   #15
 
Jensws avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Östersund
Inlägg: 623
Sharp$: 4689
Standard

Jag plockade Ukraina Under 3.5p till 1.99

Klart sämsta laget i gruppen och även fast man vinner mot sverige så krävs 1p mot england/frankrike vilket jag inte tror de fixar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+3)
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td