Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Fotbolls-em Ukraina/Polen (https://www.sharps.se/forums/fotboll/12086-fotbolls-em-ukraina-polen/)

Lillis 2012-06-02 17:48

[QUOTE=RobinD;188167]Jaså det måste man? Och vad har detta Frankrike gjort som är så imponerande då?[/QUOTE

Håller fullständigt med, Frankrike är iskalla:thumbdown:

befriamig 2012-06-02 19:21

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 188145)
Frankrike är dom vanligt hyllade och kommer förmodligen floppa i år igen. Jag har gjort bra med units på fade france i de senaste 2-3 mästerskapen och jag kommer fortsätta med det om oddsen tillåter.

Anledningen att jag tror att Frankrike fixar 6 poäng är att de har 20 matcher i rad utan förlust. Känns som Blanc har fått ordning på laget. De har trots allt slagit ganska meriterande motstånd som Brasilien, Tyskland, England. Samt att de slog Ukraina med 4-1 sist.

Strateg 2012-06-02 22:36

Citat:

Ursprungligen postat av Cordale (Inlägg 187755)
Ser onekligen intressant ut. Ser att Pinnen har 2.20 på Kroatien. Men man kanske ska invända träningsmatchen mot Norge på lördag. Ser att Kroatien står i 2.80 på Bwin mot Norge. Överskattar jag/vi Kroatien?

Mycket riktigt att det var bäst att invänta matchen mot Norge. 0-0 för Kroatien idag - men nog är vi överens om att den elvan som startade dagens match inte inleder EM-spelet för Kroatien. För visst har vi väl ändå både Modric och Kranjcar i startelvan i EM? Eller?

För tillfället avstår jag spel på den matchen.

Dock känns Polen och Tyskland som vettiga vinnare till odds runt 2.00. Tankar?

RobinD 2012-06-03 11:19

Citat:

Ursprungligen postat av Overcome (Inlägg 188255)
Klart att gruppen på förhand anses öppen annars hade man inte fått 2.75 :whoco5:

För att 2.75 är ett sådant uppenbart överodds då eller?
Låt höra värderingen för respektive lands chanser att vinna gruppen då för jag ser fan inget speciellt med det oddset.

Men såklart att spela favoriter i små evenemang som EM, VM och CL är ku rena guldgruvan normalt. Så jag förstår att ni gör i brallan. :no:

Cordale 2012-06-03 11:33

Hur som helst, Portugal känns helt under isen efter torsken mot turkarna igår. Någon som hittat något smarrigt spelbart på dem? Under 3.5p på Pinnen för 2.190 känns ändå inte tillräckligt bra då de mycket väl kan slå danskarna och ta en poäng till.

Även England spelade en riktigt sömning match mot Belgien och det känns helt öppet vilket lag som följer Frankrike till kvarten. England var sjukt svaga framåt och förde spelet förvånansvärt lite. Gissar på målsnåla kryssmatcher för deras del. Att England gör färre än 5.5 Mål spelas till 1.658 så tyvärr ser även Pinnens odds-sättare detta. Under 5.5 Poäng för England ligger på 1.585.

Vad tror ni?

marling 2012-06-03 12:28

Du kan inte jämföra Frankrike då med Frankrike idag, två olika förbundskaptener som har spelat annorlunda. Blanc går t.e.x inte efter stjärnorna :)

Så varför gillar du ej Frankrike är frågan?
Enligt mig så står det mellan Eng & Fra om vem som vinner gruppen, att då får 2.75 på Fra vinst när vinst över Eng ger 2.5 tycker jag är ett bra värdespel.
Vinner Fra mot Eng så vinner de med all sannolikhet även gruppen, skulle de spela X har de fortfarande chans på gruppvinst.
Så även om man sätter vinna gruppen oddset (2.75) mot vinna över England i premiären (2.5) så är det väldigt relativt bra!

Tycker oddset borde vara ner mot 2.3-2.4 på Franska gruppvinst.
Själv har jag Frankrike av två anledningar:
Dels för det har värde
och dels för att jag vill ha ett "EM-lag" vilket iår är frankrike, blir att spela på dom "att gå vidare" genom hela turneringen och såldes bör "vinna turneringsoddset" landa uppemot 20.0.

All the best!

Overcome 2012-06-03 12:33

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 188324)
För att 2.75 är ett sådant uppenbart överodds då eller?
Låt höra värderingen för respektive lands chanser att vinna gruppen då för jag ser fan inget speciellt med det oddset.

Men såklart att spela favoriter i små evenemang som EM, VM och CL är ku rena guldgruvan normalt. Så jag förstår att ni gör i brallan. :no:

Du tror att bara för att en grupp är öppen att det då inte kan finnas något värde.:claps:

Englands trupp känns inte imponerande, de har flera spelare borta och saknar kreativa spelare samt en bra topp. Sverige och Ukraina ger jag inte mer än 15-20% att någon av de vinner gruppen.

Som tidigare påpekat i tråden har även Frankrike spelat upp sig senaste tiden under Blanc.

Kan inte se att Frankrike har mindre än 45% chans att vinna gruppen.

Gillar för övrigt inte din nedvärderande ton som du använder "Men såklart att spela favoriter i små evenemang som EM, VM och CL är ku rena guldgruvan normalt. Så jag förstår att ni gör i brallan. " Antar att du ser dig själv som en gud här på forumet.:claps:

Citat:

Ursprungligen postat av Cordale (Inlägg 188326)
Hur som helst, Portugal känns helt under isen efter torsken mot turkarna igår. Någon som hittat något smarrigt spelbart på dem? Under 3.5p på Pinnen för 2.190 känns ändå inte tillräckligt bra då de mycket väl kan slå danskarna och ta en poäng till.

Även England spelade en riktigt sömning match mot Belgien och det känns helt öppet vilket lag som följer Frankrike till kvarten. England var sjukt svaga framåt och förde spelet förvånansvärt lite. Gissar på målsnåla kryssmatcher för deras del. Att England gör färre än 5.5 Mål spelas till 1.658 så tyvärr ser även Pinnens odds-sättare detta. Under 5.5 Poäng för England ligger på 1.585.

Vad tror ni?

Sitter jag också på England färre än 5.5 mål sedan tidigare i veckan dock till 1.73 (Ladbrokes)

RobinD 2012-06-03 13:16

Citat:

Ursprungligen postat av Overcome (Inlägg 188334)
Du tror att bara för att en grupp är öppen att det då inte kan finnas något värde.:claps:

Englands trupp känns inte imponerande, de har flera spelare borta och saknar kreativa spelare samt en bra topp. Sverige och Ukraina ger jag inte mer än 15-20% att någon av de vinner gruppen.

Som tidigare påpekat i tråden har även Frankrike spelat upp sig senaste tiden under Blanc.

Kan inte se att Frankrike har mindre än 45% chans att vinna gruppen.

Gillar för övrigt inte din nedvärderande ton som du använder "Men såklart att spela favoriter i små evenemang som EM, VM och CL är ku rena guldgruvan normalt. Så jag förstår att ni gör i brallan. " Antar att du ser dig själv som en gud här på forumet.:claps:

Sitter jag också på England färre än 5.5 mål sedan tidigare i veckan dock till 1.73 (Ladbrokes)

Den nedvärderande tonen fick du samma stund du startade densamma genom att posta smileyn som slog sig i pannan. Så kasta inte sten i glashus.

Jag gav min syn på saken, ifrågasatte värdet och vad om värdering. Du gav en och det hade räckt så.

forbannat 2012-06-03 19:12

Någon som vet var man kan hitta odds på att Portugal tar 0 poäng?
Jumboplats i gruppen betalar 4 gånger pengarna

kingofding 2012-06-03 20:34

Citat:

Ursprungligen postat av forbannat (Inlägg 188389)
Någon som vet var man kan hitta odds på att Portugal tar 0 poäng?
Jumboplats i gruppen betalar 4 gånger pengarna

Bet365 erbjuder spel på alla Portugals matcher så combar du förlust i alla får du 16 ggr pengarna. Möjligt att du kan hitta högre på något specialspel.

11433 2012-06-03 22:19

Några spel jag finner intressanta, kommentarer?

Euro 2012
Totalt antal självmål (inkl övertid)
under 1.5 mål 1.95
över 1.5 mål 1.75

Euro 2012
How many matches will go to Extra Time?
under 2.5 1.65
över 2.5 2.10

11433 2012-06-03 22:20

Citat:

Ursprungligen postat av kingofding (Inlägg 188398)
Bet365 erbjuder spel på alla Portugals matcher så combar du förlust i alla får du 16 ggr pengarna. Möjligt att du kan hitta högre på något specialspel.

Expekt har

Gruppspel
Poäng i gruppspelet POR

9 - 26.00
7 - 10.00
6 - 6.00
5 - 12.00
4 - 3.75
3 - 4.50
2 - 9.00
1 - 7.00
0 - 15.00

KP 2012-06-03 22:23

Citat:

Ursprungligen postat av kingofding (Inlägg 188398)

https://i.imgur.com/eqIc0.png

Nordik 2012-06-04 11:22

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 188206)
Allt jag säger är att gruppen är öppen. Sverige är kända för att gneta sig till avancemang och England/Frankrike är konstant övervärderade..

Håller med dig här Robin, det känns att alla lag ha sin chans att gå vidare, även Ukraina som spelar på hemmaplan kan störa vissa.

För ni som har sett senaste matcherna av England/Frankrike => inte alls imponerande.
Laurent Blanc har fortfarande inte hittat en start-elva som fungerar i alla linjer.
Paret Mexes-Rami i mittback är för lika och saknar samförstånd, man sa skillnaden när Koscielny spelade mot Serbien. Evra är dåligt, som vanligt, med landslaget. 2-0 efter 25min mot Island var ingen höjdare. Man tror inte att Blanc ersätter honom med Clichy.

Sen var 1:a perioden mot Serbien kanon bra, riktig högt nivå. Men man kan undra om Serbien hade nåt sort av motivation samt var tog spelet vägen i andra halvlek... som dag och natt...

/N

CaptainMorgan 2012-06-04 11:28

Funderar på att spela att SWE går vidare från gruppen till 3.10. Någon som kan hitta högre?