![]() |
Sedan när gick diskussionen från spanska trianglar till läggmatcher? Dags att starta en ny tråd.
|
Spanska trianglar handlar om lägg matcher och "hårdaste diskussion" var om dom förekommer och på vilken nivå + att några vill ha bevis. Kanske Italienare har fixat fram några bevis.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Trevlig kväll på dig Grobarbn! |
Citat:
PS. Hur ligger det till med europeisk basket? Jag spelar mycket på Euroleague, Adriatic league och Spansk ACB league och saknar basket snacket på Sharps. Kör du bara NBA? |
I England har stora pengar satsats på två matcher:
Chesterfild - Barnet 2/1 @27.00 Accrington-Bristol R 2/1 @27.00 Jag påstår ingenting bara informerar vad jag har hört. Min chansning för idag: 16:00 Wimbledon-Gillingham 1/2 @27.00 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Betfair kallar dom sig visst. |
Futsal VM
Serbia - Czech Republic X @ 4.95 Oavgjort passar båda två lag att gå vidare. Snackas att många spelare från respektive lag spelade på oavgjord. Bwin sänkte odds från 5.00 till 3.90. Ingenting om trianglar - bara info som jag fick för 5 minuter sedan. Jag "kastar" 200 kronor (det gick bra idag på Europa league spel) |
varför skulle X vara bäst för båda?
Spelar Tjeckien lika och Egyptien vinner så åker Tjeckien ut. Tjeckien måste inte bara vinna utan köra över Serbien för att ha chans på avancemang då deras målskillnad är såpass dålig |
Citat:
1 poäng till Tjeckien tar dem vidare som nästbästa grupp 3:a. 4 grupp 3:or vidare och Tjeckiens enda chans att komma bättre än 3:a är ifall Egypten vinner (vilket de kommer att göra) att vinna med 6 mål (så länge egypten inte vinner med färre än 3 (återigen så ska Egypten vinna enkelt.) Så X eller vinst spelar liten roll för tjeckerna om Egypten vinner. |
Citat:
|
Citat:
|