Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Spanska trianglar (https://www.sharps.se/forums/fotboll/13443-spanska-trianglar/)

joemag 2012-10-26 20:44

Sedan när gick diskussionen från spanska trianglar till läggmatcher? Dags att starta en ny tråd.

Grobarbn 2012-10-26 22:16

Spanska trianglar handlar om lägg matcher och "hårdaste diskussion" var om dom förekommer och på vilken nivå + att några vill ha bevis. Kanske Italienare har fixat fram några bevis.

Lazlo 2012-10-26 22:18

Citat:

Ursprungligen postat av Grobarbn (Inlägg 206798)
Inte häller med läggmatcher som är grunden till trianglar.

Hur ska du ha det? Sa svågern från balkan något nytt i senaste brevduvan eller?

Grobarbn 2012-10-26 22:32

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 210445)
Hur ska du ha det? Sa svågern från balkan något nytt i senaste brevduvan eller?

Känner du inte ironi i den här meningen "Inte häller med lägg matcher som är grunden till trianglar."(läs inlägg innan)????

Lazlo 2012-10-26 22:44

Citat:

Ursprungligen postat av Grobarbn (Inlägg 210450)
Känner du inte ironi i den här meningen "Inte häller med lägg matcher som är grunden till trianglar."(läs inlägg innan)????

Nej. Helt ärligt så har jag ganska svårt att förstå någonting du skriver egentligen, det känns mest som en jävla sörja av skit. Så att utläsa ironi ifrån ett inlägg på under 10 ord där man har svårt att koppla ihop orden till en vettig mening är i stort sätt omöjligt. Nu vet jag dock att det va ironi eftersom du nu sagt det. Jag skrattar inte ändå men hoppas att samma ironi gäller för samtliga dina inlägg i den här tråden.

Trevlig kväll på dig Grobarbn!

Grobarbn 2012-10-26 23:04

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 210455)
Nej. Helt ärligt så har jag ganska svårt att förstå någonting du skriver egentligen, det känns mest som en jävla sörja av skit. Så att utläsa ironi ifrån ett inlägg på under 10 ord där man har svårt att koppla ihop orden till en vettig mening är i stort sätt omöjligt. Nu vet jag dock att det va ironi eftersom du nu sagt det. Jag skrattar inte ändå men hoppas att samma ironi gäller för samtliga dina inlägg i den här tråden.

Trevlig kväll på dig Grobarbn!

Det samma! :cheers:
PS. Hur ligger det till med europeisk basket? Jag spelar mycket på Euroleague, Adriatic league och Spansk ACB league och saknar basket snacket på Sharps. Kör du bara NBA?

Grobarbn 2012-10-27 12:14

I England har stora pengar satsats på två matcher:

Chesterfild - Barnet 2/1 @27.00
Accrington-Bristol R 2/1 @27.00

Jag påstår ingenting bara informerar vad jag har hört.
Min chansning för idag:

16:00 Wimbledon-Gillingham 1/2 @27.00

therealfake 2012-10-27 15:08

Citat:

Ursprungligen postat av Grobarbn (Inlägg 210527)
I England har stora pengar satsats på två matcher:

Chesterfild - Barnet 2/1 @27.00
Accrington-Bristol R 2/1 @27.00

Jag påstår ingenting bara informerar vad jag har hört.
Min chansning för idag:

16:00 Wimbledon-Gillingham 1/2 @27.00

Du spelar alltså på osannolika utgångar där pengar har flödat in hos traditionella bookies.. Eller har jag fattat fel.

Grobarbn 2012-10-27 15:28

Citat:

Ursprungligen postat av therealfake (Inlägg 210617)
Du spelar alltså på osannolika utgångar där pengar har flödat in hos traditionella bookies.. Eller har jag fattat fel.

Rätt! :cheers:

Wagner 2012-10-27 15:54

Citat:

Ursprungligen postat av therealfake (Inlägg 210617)

Jag hitta en liten källar-bookies i England som helt verkar ha undgått flödet. Dom har 32 ggr på Chesterfild - Barnet 2/1 och 38 gånger på Accrington-Bristol R 2/1.

Betfair kallar dom sig visst.

Grobarbn 2012-11-09 00:23

Futsal VM
Serbia - Czech Republic X @ 4.95
Oavgjort passar båda två lag att gå vidare. Snackas att många spelare från respektive lag spelade på oavgjord. Bwin sänkte odds från 5.00 till 3.90.
Ingenting om trianglar - bara info som jag fick för 5 minuter sedan.
Jag "kastar" 200 kronor (det gick bra idag på Europa league spel)

marling 2012-11-09 00:53

varför skulle X vara bäst för båda?
Spelar Tjeckien lika och Egyptien vinner så åker Tjeckien ut. Tjeckien måste inte bara vinna utan köra över Serbien för att ha chans på avancemang då deras målskillnad är såpass dålig

wedetips 2012-11-09 01:21

Citat:

Ursprungligen postat av marling (Inlägg 212833)
Spelar Tjeckien lika och Egyptien vinner så åker Tjeckien ut. Tjeckien måste inte bara vinna utan köra över Serbien för att ha chans på avancemang då deras målskillnad är såpass dålig

1 poäng till Tjeckien tar dem vidare som nästbästa grupp 3:a. 4 grupp 3:or vidare och Tjeckiens enda chans att komma bättre än 3:a är ifall Egypten vinner (vilket de kommer att göra) att vinna med 6 mål (så länge egypten inte vinner med färre än 3 (återigen så ska Egypten vinna enkelt.)

Så X eller vinst spelar liten roll för tjeckerna om Egypten vinner.

Vlad 2012-11-09 01:22

Citat:

Ursprungligen postat av marling (Inlägg 212833)

För att Serbien då vinner gruppen och Tjeckien definitivt går vidare som en av de bästa grupptreorna precis som han skrev. Varför ens försöka rätta honom när du inte har någon koll?

therealfake 2012-11-09 02:36

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 210631)
Jag hitta en liten källar-bookies i England som helt verkar ha undgått flödet. Dom har 32 ggr på Chesterfild - Barnet 2/1 och 38 gånger på Accrington-Bristol R 2/1.

Betfair kallar dom sig visst.

Men det är väl en oddsbörs och ingen bookie....