Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Champions League 4-5/12 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/14151-champions-league-4-5-12-a/)

djungelhjul 2012-12-04 20:47

Livespel:

Nästa målskytt...

...Alex 26.00
...Thiago Silva 34.00

Känns som PSG är farliga på fasta med dessa två herrar.

Rojiblanco 2012-12-05 02:43

Ferguson sägs mönstra de unga gardet i morgon Man möter City på söndag och är redan klara gruppsegrare. Cluj har fortfarande chans på avancemang.
Börjar sukta in mig på ett handikapp spel på Rumänerna.

BroderH 2012-12-05 07:19

Citat:

Ursprungligen postat av FrankieJr (Inlägg 216877)
Tycker det här krysset i Shaktar-Juve är idiotiskt. Tror inte en sekund på att Juve inte vill vinna matchen vilket gör dem till gruppsegrare = sämre motstånd + $$$

Värdet ligger dock på Shaktar tycker jag. 3.60?

Vinna vill dom säkert, men lär inte chansa i offensiven. Torskar dom kan dom missa slutspelet helt och hållet och den rädslan är nog större än viljan att vinna gruppen.

Kryss känns helt logiskt tycker jag. Dock känns ju 1,85 på Unibet inte särskilt lockande. Sällan man ser oavgjort som lägsta oddset!

kingofding 2012-12-05 08:20

Självklart kan matchen sluta X och till 3.30 hade man kanske hittat lite värde men att spela ett X till under 2 gånger känns ju iskallt. Glöm inte att andra på förhand klara X matcher slutat med andra utgångar.

FrankieJr 2012-12-05 08:56

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 216938)
Vinna vill dom säkert, men lär inte chansa i offensiven. Torskar dom kan dom missa slutspelet helt och hållet och den rädslan är nog större än viljan att vinna gruppen.

Kryss känns helt logiskt tycker jag. Dock känns ju 1,85 på Unibet inte särskilt lockande. Sällan man ser oavgjort som lägsta oddset!

Självklart könns krysset logiskt. Därav oddset. Värdet ligger helt klart på ettan tycker jag.

Jensw 2012-12-05 09:45

Citat:

Ursprungligen postat av FrankieJr (Inlägg 216943)
Självklart könns krysset logiskt. Därav oddset. Värdet ligger helt klart på ettan tycker jag.

Förutom ettan tycker jag också det finns värde i över 2.5, shaktar har riktigt vass offensiv även fast Adrian är avstängd. Och deras styrka är offensiven, får de bara in ett mål i första halvleken så blir det åka av då Juventus måste öppna upp.
2.48 känns därav riktigt högt.

henke111 2012-12-05 11:30

Citat:

Ursprungligen postat av Jensw (Inlägg 216951)
Förutom ettan tycker jag också det finns värde i över 2.5, shaktar har riktigt vass offensiv även fast Adrian är avstängd. Och deras styrka är offensiven, får de bara in ett mål i första halvleken så blir det åka av då Juventus måste öppna upp.
2.48 känns därav riktigt högt.

Men blir det sedan kvitterat så blir det ju stopp och defensivt spel igen.

henke111 2012-12-05 11:35

Har kollat in ett underspel på Chelsea-Nordsjälland. Förstår inte oddsen alls. Chelsea har inte producerat mycket alls framåt sedan Benitez tog över som tränare. tycker inte det är så stor chans att det blir islossning i kvällen drabbning. Första mötet slutade 4-0 till Chelsea men då stod Nordsjälland upp bra en bra bit in i andra halvlek.

En lina på under 3.5 till 1.88 är väldigt generös IMO.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved