Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-03, 14:11   #1
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 403
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Champions League 4-5/12


Nu ska vi se om vi kan få igång lite snack kring veckans cl. Börjar med att posta de tankar jag skrivit ihop under gårdagen. Fyll gärna på med den info ni sitter på och de tankar ni har, men skriv gärna inte bara ut ett spel utan tankar, utan motivera så vi får igång en bra diskussion!

shaktar donetsk vs juventus
intressant match då lagen förväntas spela oavgjort vilket gynnar båda och slår ut chelsea. frågan är dock om shaktar nöjer sig med detta.shaktar har uppehåll i ligan till mars och kan mönstra ett starkt lag då man kan vila efter denna matchen. juventus har det lite tuffare med tre matcher på en vecka med start 5/12. juventus måste gå för vinst och kan inte sluta spela vid oavgjort. vinnaren av matchen vinner gruppen, vid oavgjort vinner shaktar gruppen. tror shaktar kommer gå för seger. luiz adriano avstängd för shakhtar. marchisio säger att juve kommer gå för seger

braga vs galatasaray [email protected]
galatasaray måste vinna för att kvalicera sig för slutspel i cl. braga inget att spela för. beror på trupper men inte omöjligt att braga vilar spelare.

real madrid vs ajax X2@~3.84
real madrid blir tvåa i gruppen och har inget att spela för och kan tänkas lufta spelare. ajax spelar vidare i el om man vinner eller spelar oavgjort samtidigt som man city inte vinner borta mot dortmund. real har dock starkt lag oavsett vilka man mönstrar men tror ajax kommer vara taggade i denna match och tycker att 10 är på tok för högt.

ac milan vs zenit st. petersburg [email protected]
milan klara för avancemang kan vila spelare. zenit f nv klara för el, men enbart mha målskillnad. måste nästan vinna här för att vara säkra på att få spela vidare i europa, vilket har visat sig vara ganska viktigt för de ryska klubbarna. zenit har dock oerhört viktig ligamatch mot anzhi till helgen. krysset känns ganska troligt om inte milan ställer upp med ett juniorlag.

malaga vs anderlecht [email protected]
malaga har imponerat resultatmässigt i år ända tills på slutet. man har en seger de senaste åtta! matcherna. anderlecht kommer heltaggat då man fortfarande har chans till spel i Europa League.

OBS! Detta är mina tankar i nuläget och inga spel jag har lagt. Oddsen är tagna i skrivande stund.

slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-03, 18:21   #2
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Vad Shakhtar och Juventus säger tror jag inte man ska väga in för mkt. Jag tror inte lagen någonsin skulle säga "Vi är överens om att spela oavgjort".

Jag tror vi får se ett X.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-03, 20:56   #3
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 403
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Nej självklart ska man inte lyssna till sådant, det är väl snarare ett tecken på att man gärna spelar lika. Sedan säger jag inte att det inte kommer bli lika, eller ens att det inte är mest troligt.

Om båda lagen förväntas vara nöjda med lika bör det betyda att Shakhtar hellre ser Juventus än Chelsea i slutspel och jag tror inte man bryr sig speciellt mycket. Då tror jag det är viktigare för Shakhtar att vinna gruppen och dessutom göra det på ett sätt som inger respekt. Man spänner nog gärna musklerna inför Europa.

Är det oavgjort med kvarten kvar tror jag väl iofs att inget av lagen ger sig på några huvudlösa anfall, men jag tror att Juventus kommer tvingas upp till dans av Shakhtar.

Jag tycker störst värde finns i Shakhtar just nu...
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-03, 21:31   #4
 
Sighurts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 441
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Intervju med Shakhtar's tränare:
Lucescu: «Ingen “biscotto” men Juve är mer motiverad än oss.”
”Shakhtar går alltid in på plan för att vinna. Om sen matchen slutar oavgjord så är det ödet som ville att det ska sluta så. Vi tänker inte på ”biscotto”.
– Så ni kommer att mötas ”face to face”, så att säga?
«Nej, jag tror att båda lagen kommer att vara försiktiga, just av den anledningen att båda lagen tänker på slutresultatet.”
– Ni är inne på den sista omgången i säsongen, har ni mer bensin i motorerna?
«Säkert känner vi av lite trötthet just nu. Alla börjar tänka på semestern, framför allt de Brasilianska spelarna, de längtar efter att få återvända hem, där det är sommar just nu. Men de håller också av att göra det de ska.».
– Känner ni er tillräckligt motiverade?
«Som motivation räcker det med att möta Juve, stora spelare lever på dessa möten. Och ska vi tala om motivation så har Juve säkerligen mer motivation än oss. ».
-Detta kommer att inverka?
«Beror på. Att spela med en öppen mentalitet kan också bidra till att du gör saker som du normalt inte klarar av att göra.»
– Ni är en stor ”jägare” av talanger. Vad tycker ni om Pogba?
«Min impression är att det är en jättestor talang. Kan bara hoppas på att det inte stiger honom åt huvudet och att han slutar som Balotelli. Pogba har tur som kan spela i ett lag som Juventus, en klubb som aldrig tillåter ett visst uppförande och som bara tänker på att vinna».
– Vilka Italienska spelare hade du velat ha i ditt lag?
«Låt mig få Pirlo som jag låter spela ihop med Fernandinho, det blir ett utlovat spektakel!»

Källa: tuttosport
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slindoffer (+1), Jinx (+1)
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-03, 22:33   #5
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 75
Sharp$: 2016
Standard

Varför kan inte Real Madrid gå om Dortmund i tabellen? Det är ju bara tre poäng som skiljer?
Måste vara poäng inbördes som gäller då, eller?
zeke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-03, 22:35   #6
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 403
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zeke Visa inlägg
Varför kan inte Real Madrid gå om Dortmund i tabellen? Det är ju bara tre poäng som skiljer?
Måste vara poäng inbördes som gäller då, eller?
Ja inbördes möten räknas först.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zeke (+2)
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-03, 22:38   #7
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 403
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Reals trupp: Adán, Jesús, Nacho, Varane, Pepe, Carvalho, Coentrao, Khedira, José Rodríguez, Kaká, Özil, Modric, Callejón, Di María, Cheryshev, Morata, Cristiano Ronaldo y Benzema.
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 07:48   #8
poi
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 6
Sharp$: 86
Standard

Möjlig uppställning fran Reals sida:

Adan
Nacho Varane Pepe Coentrao
Jose Rodriquez Modric
Callejon özil Ronaldo
Morata

Lär bli nagot liknande. Bekräftat är iaf att Adan star istället för Iker
poi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 11:18   #9
 
Lawios avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 561
Sharp$: 1771
Standard

Jag kommer att spela på Olympiakos ikväll. Som är väldigt hemma starka.

Arsenal vilar stjärnorna mot Olympiakos – fem spelare kan få debutera

Arsenal är redan klart för avancemang och ligger inför sista matchen en poäng efter ledande Schalke som man vid vinst kan passera om tyskarna förlorar mot Montpellier samtidigt som Arsenal slår Olympiakos.

Den 18-mannatrupp som Arsene Wenger tar med sig till Grekland kommer att vara reservbetonad och hela fem spelare i truppen (Zak Ansah, Sead Hajrovic, Elton Monteiro, Chuba Akpom och James Shea. har ännu inte gjort sin A-lagsdebut i Arsenal.

Citat:
Wenger - Vissa spelare behövde villa eftersom de hade känningar och några är skadade. Till de skadade räknar jag Podolski och Walcott. Vi behövde vila Wilshere helt och hållet, och Cazorla, Arteta och Mertesacker har alla spelat väldigt många matcher på senaste tiden. Det är för att undvika utmattning, sade Wenger om beslutet att lämna så många spelare hemma.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slindoffer (+10)
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 15:44   #10
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Kommer att fade:a Celtic ikväll. 2.60 på Spartak +0.5 är för högt, kaoset i ryssarnas lag till trots...
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 15:47   #11
 
nolimits avatar
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 8
Sharp$: 19
Standard

Kör X2 på Zenit, Milan sparar sina bästa spelare.
Jag tror också mycket Olympiakos, inte många som kommer hem med poäng från Grekland.
__________________
Se Zlatan live i Paris,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Allt ingår, vinn resan...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
nolimit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 16:09   #12
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 403
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

The starting line up will include Adán, Nacho, Khedira, Coentrão, Ronaldo and Benzema”, José Mourinho commented in the press room.
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 18:05   #13
 
hoops avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 42
Sharp$: 509


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Shaktar-Juventus verkar ju ha blivit bortplockad. I alla fall från bet365!
hoop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 18:08   #14
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Tycker det här krysset i Shaktar-Juve är idiotiskt. Tror inte en sekund på att Juve inte vill vinna matchen vilket gör dem till gruppsegrare = sämre motstånd + $$$

Värdet ligger dock på Shaktar tycker jag. 3.60?
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-04, 19:34   #15
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Zenit, Anderlecht och Olympiakos i en chanstrippel.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td