Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   QPR-Brighton 18/9 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/17603-qpr-brighton-18-9-a/)

Plusskonto 2013-09-18 12:29

QPR-Brighton 18/9
 
Brighton fikk angriper Ulloa utvist i forrige kamp mot Reading. Han har scoret 4 av Brightons 6 mål i serien denne sesongen. Fra før er to angripere på skadelisten, Hoskins og Mackail-Smith. Dermed er Ashley Barnes eneste alternativ igjen av angripere. Han spilte en halv time som innbytter i forrige kamp etter et 5 uker langt skadefravær.

QPR ser solide ut i år med 5 1 0 totalt og målscore 7-2.
De 4 siste seriekampene er vunnet 1-0.
Tapte 2-0 for Swindon i ligacupen 27/8.

Utfra disse forutsetningene mener jeg QPR Clean Sheet til 2.56 etter kommisjon hos Betfair er en god deal.

ImHappyAgain 2013-09-18 17:51

Citat:

Ursprungligen postat av Plusskonto (Inlägg 274125)
Brighton fikk angriper Ulloa utvist i forrige kamp mot Reading. Han har scoret 4 av Brightons 6 mål i serien denne sesongen. Fra før er to angripere på skadelisten, Hoskins og Mackail-Smith. Dermed er Ashley Barnes eneste alternativ igjen av angripere. Han spilte en halv time som innbytter i forrige kamp etter et 5 uker langt skadefravær.

QPR ser solide ut i år med 5 1 0 totalt og målscore 7-2.
De 4 siste seriekampene er vunnet 1-0.
Tapte 2-0 for Swindon i ligacupen 27/8.

Utfra disse forutsetningene mener jeg QPR Clean Sheet til 2.56 etter kommisjon hos Betfair er en god deal.

Jag som är inne på att i dag får QPR bekänna färg efter att ha lyckats slå Birmingham (sist?) med 1-0 hemma senast. Snart kommer fallet och i dag kommer det enligt mig. Dock är inte oddsen helt fina, 5.00 hade jag velat ha :D

henke111 2013-09-18 18:10

Citat:

Ursprungligen postat av ImHappyAgain (Inlägg 274222)
Jag som är inne på att i dag får QPR bekänna färg efter att ha lyckats slå Birmingham (sist?) med 1-0 hemma senast. Snart kommer fallet och i dag kommer det enligt mig. Dock är inte oddsen helt fina, 5.00 hade jag velat ha :D

Om du har 5.00 som ditt gränsvärde borde det vara värde på andra sidan?

Du kan just nu boka 4.30 på betfair vilket du borde gilla :)

(Glömde kommisionen, men fortfarande närmre ett värde på att boka än att spela)

ImHappyAgain 2013-09-18 21:10

Citat:

Ursprungligen postat av henke111 (Inlägg 274235)
Om du har 5.00 som ditt gränsvärde borde det vara värde på andra sidan?

Du kan just nu boka 4.30 på betfair vilket du borde gilla :)

(Glömde kommisionen, men fortfarande närmre ett värde på att boka än att spela)

Glöm inte min marginal också. Det är inte så att jag värderar de till exakt 20% och därmed vill ha 5.00 i odds. Jag vill ha marginal på spelet dessutom vill jag ha en viss felmarginal på mitt eget spel dessutom!

henke111 2013-09-18 21:28

Tänkte på det med och om du inte har extremt hög felmarginal så är du närmre värde på andra hållet. Vad hade du för procent på matchen om jag får fråga? :)

SportsInvesting 2013-09-19 10:20

Lagg nar snacket om vardet i Championship ar 2013, visa mig nan som har ROI som e vart besvaret over 2000 eller mer spel pa Championship. Sag till om du hittar ngn for da blir ni rika, massor med folk som skulle betala tusenlappar for dessa spel.

henke111 2013-09-19 12:43

Citat:

Ursprungligen postat av SportsInvesting (Inlägg 274385)
Lagg nar snacket om vardet i Championship ar 2013, visa mig nan som har ROI som e vart besvaret over 2000 eller mer spel pa Championship. Sag till om du hittar ngn for da blir ni rika, massor med folk som skulle betala tusenlappar for dessa spel.

Varför skulle det inte finnas? :p



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved