Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-18, 12:29   #1
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 18
Sharp$: 286


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

QPR-Brighton 18/9


Brighton fikk angriper Ulloa utvist i forrige kamp mot Reading. Han har scoret 4 av Brightons 6 mål i serien denne sesongen. Fra før er to angripere på skadelisten, Hoskins og Mackail-Smith. Dermed er Ashley Barnes eneste alternativ igjen av angripere. Han spilte en halv time som innbytter i forrige kamp etter et 5 uker langt skadefravær.

QPR ser solide ut i år med 5 1 0 totalt og målscore 7-2.
De 4 siste seriekampene er vunnet 1-0.
Tapte 2-0 for Swindon i ligacupen 27/8.

Utfra disse forutsetningene mener jeg QPR Clean Sheet til 2.56 etter kommisjon hos Betfair er en god deal.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+5), lordagspippi (+3)
Plusskonto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 17:51   #2
Banned
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 179
Sharp$: 363
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Plusskonto Visa inlägg
Brighton fikk angriper Ulloa utvist i forrige kamp mot Reading. Han har scoret 4 av Brightons 6 mål i serien denne sesongen. Fra før er to angripere på skadelisten, Hoskins og Mackail-Smith. Dermed er Ashley Barnes eneste alternativ igjen av angripere. Han spilte en halv time som innbytter i forrige kamp etter et 5 uker langt skadefravær.

QPR ser solide ut i år med 5 1 0 totalt og målscore 7-2.
De 4 siste seriekampene er vunnet 1-0.
Tapte 2-0 for Swindon i ligacupen 27/8.

Utfra disse forutsetningene mener jeg QPR Clean Sheet til 2.56 etter kommisjon hos Betfair er en god deal.
Jag som är inne på att i dag får QPR bekänna färg efter att ha lyckats slå Birmingham (sist?) med 1-0 hemma senast. Snart kommer fallet och i dag kommer det enligt mig. Dock är inte oddsen helt fina, 5.00 hade jag velat ha
ImHappyAgain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 18:10   #3
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ImHappyAgain Visa inlägg
Jag som är inne på att i dag får QPR bekänna färg efter att ha lyckats slå Birmingham (sist?) med 1-0 hemma senast. Snart kommer fallet och i dag kommer det enligt mig. Dock är inte oddsen helt fina, 5.00 hade jag velat ha
Om du har 5.00 som ditt gränsvärde borde det vara värde på andra sidan?

Du kan just nu boka 4.30 på betfair vilket du borde gilla

(Glömde kommisionen, men fortfarande närmre ett värde på att boka än att spela)
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!

Senast redigerad av henke111 den 2013-09-18 klockan 18:24.
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 21:10   #4
Banned
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 179
Sharp$: 363
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Om du har 5.00 som ditt gränsvärde borde det vara värde på andra sidan?

Du kan just nu boka 4.30 på betfair vilket du borde gilla

(Glömde kommisionen, men fortfarande närmre ett värde på att boka än att spela)
Glöm inte min marginal också. Det är inte så att jag värderar de till exakt 20% och därmed vill ha 5.00 i odds. Jag vill ha marginal på spelet dessutom vill jag ha en viss felmarginal på mitt eget spel dessutom!
ImHappyAgain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 21:28   #5
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Tänkte på det med och om du inte har extremt hög felmarginal så är du närmre värde på andra hållet. Vad hade du för procent på matchen om jag får fråga?
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 10:20   #6
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

Lagg nar snacket om vardet i Championship ar 2013, visa mig nan som har ROI som e vart besvaret over 2000 eller mer spel pa Championship. Sag till om du hittar ngn for da blir ni rika, massor med folk som skulle betala tusenlappar for dessa spel.
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-19, 12:43   #7
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SportsInvesting Visa inlägg
Lagg nar snacket om vardet i Championship ar 2013, visa mig nan som har ROI som e vart besvaret over 2000 eller mer spel pa Championship. Sag till om du hittar ngn for da blir ni rika, massor med folk som skulle betala tusenlappar for dessa spel.
Varför skulle det inte finnas?
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td