Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten
(Inlägg 350294)
Visst det var kanske inget bra spel att lira brassarna live där, men majoriteten av spelen som postas här på sidan är ju faktiskt rätt dåliga om vi skall vara ärliga så varför hoppa på det här? Var det bara för att skryta om att du fick in krysset live? Stort grattis!
Sedan förstår jag inte riktigt varför vi skall veta att du har Belgien till ett odds som är långt över marknaden just nu? :)
Edit: faktum att du får lira hos maraton indikerar väl att alla dina spel kanske inte är lika vassa som du vill ge sken av. :p
|
Du ser ingen skillnad mellan limiter på olika marknader? Maxbet är runt 90SEK för mig på många mindre marknader i många fall, men på VM är det ju flera tusen. Det varierar mycket beroende på liga och hur nära matchstart det är.
Nedre delen av mitt tidigare inlägg var inte tänkt att - likt det första stycket - bemöta patrik_g utan var mer allmänt surr. Folk skriver ju dessutom hela tiden om vad de har spelat och till vilka odds, det är väl inget konstigt.
Jag är dock genuint förvånad över att någon som ändå hänger på en seriös spelsida fick för sig att lägga ett livespel på Brasilien i den här matchen och dessutom till det där oddset vid den tidpunkten i en match där dessutom krysset faktiskt inte är någon katastrof för Brasilien och där ett kämpande och supermotiverat Mexiko visar upp ett stabilt försvarsspel. Det är inte direkt vanligt att jag går in och sågar spel i efterhand, men det här var verkligen anmärkningsvärt dåligt.
Citat:
Ursprungligen postat av RobinD
(Inlägg 350290)
Sjukt, jag twittrade exakt samma sak. Kul att man inte var ensam om att se det iaf!
|
Haha, även jag smsade min bror samma sak. Men tyvärr så är det ju inte lika likt om man skulle plocka bort skägget ifrån de bägge herrarna.
|