Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Fotbolls-VM Brasilien (https://www.sharps.se/forums/fotboll/20511-fotbolls-vm-brasilien/)

kusagwa 2014-06-18 12:49

Citat:

Ursprungligen postat av Tomte (Inlägg 350323)
De Vrij, Guzman och Van Persie alla i Neymar-läge att kunna ta ett kort för att bli avstängda nästa gruppspelsmatch om de så önskar. Unibet ger 2.25 på "över 10.5 varningspoäng" på Holland, d v s två gula kort totalt. Me like :-)

Intressant tips, hakar nog på. Men i sådana fall så finns också Över 1.5 Gula Kort till Holland @BWIN till 2.55. Dock osäker på hur ett eventuellt rött räknas, om det räknas som två gula (dvs om det röda kommer direkt).

sittler 2014-06-18 13:00

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 350326)
Intressant tips, hakar nog på. Men i sådana fall så finns också Över 1.5 Gula Kort till Holland @BWIN till 2.55. Dock osäker på hur ett eventuellt rött räknas, om det räknas som två gula (dvs om det röda kommer direkt).

Det räknas inte som två gula tyvärr. Varningspoängen är 10 för gult och 25 för rött.

sittler 2014-06-18 13:02

Jag gillar också det där spelet.

htsolna08: Jag har sökt men hittar inte spelet. Kan du vara snäll och guida mig? :)

Edit: Hittade det.

Abyss 2014-06-18 13:47

Över 1.5 gula kort hos Betsson @ 2.55

patrik_g 2014-06-18 17:32

Lite små spel (tv-peng) på resultatspel och ett målskytt-spel i Australien-Holland.

Sneijder målskytt (2.75)

0-2 Holland (6.00)

0-3 Holland (7.00)

1-3 Holland (13.00)

Sen vänta in e.vt live spel.

putte64 2014-06-18 17:39

Nu är det dags för nästa live match
Har laddat genom att gå 1,5 h upp i en bergsby
Nu käk och bira

patrik_g 2014-06-18 17:41

Favorit dubbelsystem med Holland, Spanien och Kroatien med 1.94, 2,43 och 1.80 på varje dubbel. 3-Units på varje.

Känslan är favorit segrar ikväll

Sprite 2014-06-18 18:17

Citat:

Ursprungligen postat av patrik_g (Inlägg 350380)
Favorit dubbelsystem med Holland, Spanien och Kroatien med 1.94, 2,43 och 1.80 på varje dubbel. 3-Units på varje.

Känslan är favorit segrar ikväll

Du spelar alltså seriöst på "känsla" utan någon som helst motivering eller spreadsheet med statistik och känner ett behov av att dela med dig av spelen. Det är spammande av tråden alltså.

Abyss 2014-06-18 18:27

Dålig felträff av Cahill :)

Grymt snyggt avslut

Sprite 2014-06-18 18:42

Alltså 8.50 på Australienseger på liven lockar lite just nu. Det är Australien som för matchen och har haft två lägen efter 1-1 målet, som jag tycker är 50/50 att det brukar bli mål eller inte på.

Om inte annat så står Australien att göra nästa mål i 4.75 som får ett litet spel av mig just nu. Holland har ju knappt varit över halva plan efter sitt mål i 20e minuten...

patrik_g 2014-06-18 19:34

Jag livar Holland sjätte målet (2.25)

2-Units

Tror man kontrar in 4-2 snart

patrik_g 2014-06-18 19:36

Citat:

Ursprungligen postat av Sprite (Inlägg 350391)
Du spelar alltså seriöst på "känsla" utan någon som helst motivering eller spreadsheet med statistik och känner ett behov av att dela med dig av spelen. Det är spammande av tråden alltså.

Ja jag spelade dom på känsla och hann ingen analys då jag kom hem från jobbet. Jag skriver hur mycket jag vill i denna tråd om mina VM spel.

Stoppa mig du då!

Sen kan jag tyvärr inte vara med i VM-tävlingen då jag inte hade internet på 7-dagar förra veckan. Dålig tajming på att ha internet strul då.

Sprite 2014-06-18 19:48

Citat:

Ursprungligen postat av patrik_g (Inlägg 350428)
Ja jag spelade dom på känsla och hann ingen analys då jag kom hem från jobbet. Jag skriver hur mycket jag vill i denna tråd om mina VM spel.

Stoppa mig du då!

Sen kan jag tyvärr inte vara med i VM-tävlingen då jag inte hade internet på 7-dagar förra veckan. Dålig tajming på att ha internet strul då.

Hahaha du är bra rolig du men aldrig läsvärd så lika bra att blocka istället för att ödsla energi. Verkar ju som att några höll med mig dock i mitt inlägg men fortsätt spamma på du.

Lite intressant dock att du skriver att du spelade på känsla men inte hann med någon analys? Antingen har man ju analyserat en match ELLER så spelar man på matchen på känsla. Blir liksom svårt att spela på känsla efter att man har analyserat :D

VM-tävlingen är inte stängd efter ett visst datum, man kan gå med när som helst. Just nu har det gått att spela 16 spel sedan i måndags och med +500 på varje spel så hade du kunnat leda tabellen om du satt samtliga. Vi har väl typ bara kommit halvvägs i tävlingen dessutom i skrivande stund.

Men gör som du vill. Fortsätt spamma dina spel. Skriv gärna lite chatt här och där och oneliners. Jag kommer inte se dina inlägg iaf :smoke:

sskssk 2014-06-18 19:49

Citat:

Ursprungligen postat av sskssk (Inlägg 349265)
Av vad jag har sett utav Spanien och Chile hittills så känns 5.18 på Chile helt ok nu när Spanien måste vinna, får nog bli en slant på det.

Årets rek? :idiot:

patrik_g 2014-06-18 19:54

Citat:

Ursprungligen postat av Sprite (Inlägg 350433)
Hahaha du är bra rolig du men aldrig läsvärd så lika bra att blocka istället för att ödsla energi. Verkar ju som att några höll med mig dock i mitt inlägg men fortsätt spamma på du.

Lite intressant dock att du skriver att du spelade på känsla men inte hann med någon analys? Antingen har man ju analyserat en match ELLER så spelar man på matchen på känsla. Blir liksom svårt att spela på känsla efter att man har analyserat :D

VM-tävlingen är inte stängd efter ett visst datum, man kan gå med när som helst. Just nu har det gått att spela 16 spel sedan i måndags och med +500 på varje spel så hade du kunnat leda tabellen om du satt samtliga. Vi har väl typ bara kommit halvvägs i tävlingen dessutom i skrivande stund.

Men gör som du vill. Fortsätt spamma dina spel. Skriv gärna lite chatt här och där och oneliners. Jag kommer inte se dina inlägg iaf :smoke:

Ja jävlar hela 17 Sharps fick du :thumbup: Grattis till det :thumbup:

Jag har då bidragit mer på denna sajt genom alla år än dig iaf genom rekar och analyser genom åren.

Ja jag uttryckte mig med ordet "känsla" på mitt dubbelsystem på dessa. Vill mest få ut vad jag spelade innan spelstoppen.

Vad bra att inte VM-tävlingen är stängd då. Kanske man ska hoppa in nu innan det är försent. Men känner inte jag har den energin nu med tanke på att jobbet tar sån tid just nu. Vi får se.

Vad bra du inte ser mina inlägg mer då slipper jag se dina.