Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Fotbolls-VM Brasilien (https://www.sharps.se/forums/fotboll/20511-fotbolls-vm-brasilien/)

patrik_g 2014-06-18 19:55

Citat:

Ursprungligen postat av patrik_g (Inlägg 350426)
Jag livar Holland sjätte målet (2.25)

2-Units

Tror man kontrar in 4-2 snart

Lens hade en toppchans att sätta 4-2 på övertid men det gick inte detta live-spel.

patrik_g 2014-06-18 19:57

Mata målskytt till (4.33) vad tror ni om det målskytt spelet?

Har lite känsla för att han nätar idag.

BroderH 2014-06-18 20:00

2014-06-18 20:002014 FIFA World CupSpain vs Chile UNDER U 2.62 FT 1 2.620

Marathon sticker ut med 2,62 på underspelet i Spanien-Chile. Kan tänka mig ungefär samma matchbild som i gårdagens match mellan Brasilien och Mexico.

Spanien lär vara väldigt noggranna i defensiven efter att fått fem i rumpan senast.

Oscar 2014-06-18 20:01

Citat:

Ursprungligen postat av patrik_g (Inlägg 350440)
Mata målskytt till (4.33) vad tror ni om det målskytt spelet?

Har lite känsla för att han nätar idag.

Kan bli svårt. Han startar inte. Går han först vid byte?

sskssk 2014-06-18 20:01

Citat:

Ursprungligen postat av patrik_g (Inlägg 350436)
Ja jävlar hela 17 Sharps fick du :thumbup: Grattis till det :thumbup:

Jag har då bidragit mer på denna sajt genom alla år än dig iaf genom rekar och analyser genom åren.

Ja jag uttryckte mig med ordet "känsla" på mitt dubbelsystem på dessa. Vill mest få ut vad jag spelade innan spelstoppen.

Vad bra att inte VM-tävlingen är stängd då. Kanske man ska hoppa in nu innan det är försent. Men känner inte jag har den energin nu med tanke på att jobbet tar sån tid just nu. Vi får se.

Vad bra du inte ser mina inlägg mer då slipper jag se dina.

App, app, app, Sprite hade väl ett sheet för som hette Sprites gratisrekar, där vi helt gratis fick ta del utav hans rekar.:yes:

Tomte 2014-06-18 20:02

Citat:

Ursprungligen postat av Tomte (Inlägg 350323)
De Vrij, Guzman och Van Persie alla i Neymar-läge att kunna ta ett kort för att bli avstängda nästa gruppspelsmatch om de så önskar. Unibet ger 2.25 på "över 10.5 varningspoäng" på Holland, d v s två gula kort totalt. Me like :-)

Bara Van Persie som hade den goda smaken att få ett kort (och det var inte taktiskt i slutet). De Vrij gjorde sitt bästa men domaren vägrade ge honom något... oh well...

P.s. Sprite - Nu kan du börja läsa igen ;-)

Edit: Kom visst ett par inlägg samtidigt - Sprite du kan läsa inläggen närmast före också :-)

patrik_g 2014-06-18 20:02

Citat:

Ursprungligen postat av Oscar (Inlägg 350445)
Kan bli svårt. Han startar inte. Går han först vid byte?

Okej, nä då blir det avslag på det spelet här.

patrik_g 2014-06-18 20:04

Citat:

Ursprungligen postat av sskssk (Inlägg 350449)
App, app, app, Sprite hade väl ett sheet för som hette Sprites gratisrekar, där vi helt gratis fick ta del utav hans rekar.:yes:

Okej, men jag har då aldrig tagit betalt för en rek iaf.

grymmer 2014-06-18 20:09

Citat:

Ursprungligen postat av patrik_g (Inlägg 350455)
Okej, men jag har då aldrig tagit betalt för en rek iaf.

För att ta betalt för en rek måste någon vara villig att betala.

patrik_g 2014-06-18 20:38

Citat:

Ursprungligen postat av grymmer (Inlägg 350461)
För att ta betalt för en rek måste någon vara villig att betala.

Har aldrig försökt ens ta betalt för en rek.

patrik_g 2014-06-18 20:44

Chile är inget dåligt lag. Men jag tror vi kommer få se ett helt annat Spanien ikväll som kommer komma ut och spela full fart framåt direkt. Därav mitt 1/1 HT/FT spel. Sen ett litet målskytt spel på Pedro.

Spanien HT/FT 1/1 (2.40) Bet365

4-Units

Pedro målskytt (3.20)

1-Units

Slurf 2014-06-18 20:49

De flesta människor som skriver allmänt undermåligt, ostrukturerat och med återkommande särskrivningar visar sig ofta vara lite lätt debila. Det är mycket sällan bara själva språket som fallerar utan själva argumentationen brukar även den halta.

Just nu så fyller ju en viss idiot tråden med diverse oneliners och upprepade utskrivningar av rena känslospel utan ens det minsta dryftande av en bakomliggande tanke. Vad tror vi då om Mata som målskytt ikväll? Ja, det hade ju varit enklare att uttala sig om vi hade fått ta del av några tankar om varför det skulle kunna vara motiverat att lägga ett sådant spel, eller var det bara tänkt att någon annan skulle göra analysen?

Denna användare har dessutom vid kritik börjat hävda att han har rätten att skriva vad han vill och påstår dessutom sedan att han har bidragit till forumet mer än vad användaren Sprite har. Sprite har konsekvent producerat läsvärda och väl underbyggda inlägg och har därigenom i högsta grad bidragit till forumet.

Skriver man "favorit segrar", "internet strul" och "målskytt spelet" så har man en bristande respekt för andra människor eftersom att man inte ens har tagit sig tiden att lära sig en vettig svenska och därigenom utsätter andra forummedlemmar för mental tortyr.

h91 2014-06-18 21:00

Chile +1 är det som gäller. :cheers:

Tomte 2014-06-18 21:16

Citat:

Ursprungligen postat av h91 (Inlägg 350517)
Chile +1 är det som gäller. :cheers:

Ännu en glasklar analys. Känns verkligen som att den lyfter nivån på forumet (liksom den här kommentaren).

sirlarsson 2014-06-18 21:27

Hej och välkommen till nya rekat och klart, här slänger vi ut en mening med ett speltips "på känsla".