Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Fotbolls-VM Brasilien (https://www.sharps.se/forums/fotboll/20511-fotbolls-vm-brasilien/)

Cc 2014-06-06 11:48

Belgien - Algeriet ö2,5 @ 2,24 Pinnacle mfl.

Har 47-48% på den...

FrankieJr 2014-06-06 17:58

Spelar 8-parlays med vilka som går vidare ur varje grupp?. Vilka ser ni som störst skrällrisker? Sydkorea känns ju farliga. Alltid bra i mästerskap. Englandsgruppen är ju vidöppen.

Generell känns det som om man övervärderar de sydamerikanska lagens hemmafördel lite.

Cazzius 2014-06-06 20:10

Citat:

Ursprungligen postat av Daniló (Inlägg 347238)
När vi ändå är där och nosar, 6.00 på att Honduras inte får in den i VM.

bet365 har också 1,90 på U1,5. Känns ruskigt spelvärt i mina ögon.:moneybag::moneybag::moneybag:

Oscar 2014-06-07 00:05

Vet ej om det bara är jag men jag tycker det är lättare att hitta på unibet i telefonen.

Som jag förstår detta är det att komma 1-4 i skytteligan. Kan det stämma?

Mycket snack angående Neymar. Men vad tror ni om Fred?


BroderH 2014-06-08 20:26

Nån som har en sammanställning över ordinarie straffskyttar i repektive lag? Bra att ha vid mål/skytteliga spel.

MrBetting 2014-06-08 22:17

Citat:

Ursprungligen postat av FrankieJr (Inlägg 347365)
Spelar 8-parlays med vilka som går vidare ur varje grupp?. Vilka ser ni som störst skrällrisker? Sydkorea känns ju farliga. Alltid bra i mästerskap. Englandsgruppen är ju vidöppen.

Generell känns det som om man övervärderar de sydamerikanska lagens hemmafördel lite.

Tror faktiskt att Kroatien kan skrälla lite, men spelar lågt. Håller verkligen med dig om Sydkorea! De kan definitivt överraska.

muumiin 2014-06-08 22:25

Tror Frankrike kan överraska... Ganska svag grupp och har väll den lättaste vägen till en ev kvart... Väl där kan allt hända. Visat bra form i träningsmatcherna, öppnar mot Honduras vid vinst där kan de slappna av lite mer och spela ut. 4.60 på att nå semi tycker jag är spelvärt. Tycker även ett målspel kan va aktuellt då jag tror de kan göra 5-6 mål redan i gruppen. Känns som de är lite påväg mot en nystart!

Oscar 2014-06-08 22:32

Citat:

Ursprungligen postat av muumiin (Inlägg 348044)
Tror Frankrike kan överraska... Ganska svag grupp och har väll den lättaste vägen till en ev kvart... Väl där kan allt hända. Visat bra form i träningsmatcherna, öppnar mot Honduras vid vinst där kan de slappna av lite mer och spela ut. 4.60 på att nå semi tycker jag är spelvärt. Tycker även ett målspel kan va aktuellt då jag tror de kan göra 5-6 mål redan i gruppen. Känns som de är lite påväg mot en nystart!

Håller med.
Handicap på Frankrike mot Honduras känns väldigt aktuellt.

putte64 2014-06-09 17:18

36 timmar kvar.
2 veckor i Rio, 2 plåtar till Maracana :D
1975 var jag där senast, känns som ett annat liv.
RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIOO :D

motsi 2014-06-09 18:49

Gruppe B som den mest scorende gruppen liker jeg godt til 6 hos 365.
Australia har et helt forferdelig forsvar og slipper inn mye regner jeg med.
Chile har en offensiv mentalitet de fleste andre kan glemme. Scorer og slipper inn mye.
Spania liker best og ha ballen i laget og passe 70 ganger før de skyter, men skal jo være overlegne Australia og Chile kan fort tvinge de å spille mer angrepsvillig.
Også til slutt Nederland.

smak 2014-06-09 21:03

Tar ett lir i första matchen Brasilien-Kroatien. U2.5 1.98 Ladbrokes under Asian Goal Line


Betfair ligger på 1.88, Pinnen 1.877...


:cheers:

jaycah 2014-06-10 06:50

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 348097)
36 timmar kvar.
2 veckor i Rio, 2 plåtar till Maracana :D
1975 var jag där senast, känns som ett annat liv.
RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIOO :D

Inte ett dugg avundsjuk...

putte64 2014-06-10 07:03

Citat:

Ursprungligen postat av jaycah (Inlägg 348169)
Inte ett dugg avundsjuk...

22.5 timmar kvar :D
Spanien-Chile, Argentina-Bosnien Hercegovina

Största problemet nu är att jag inte hittar landslagströjan.
Och min santos tröja jag hade när jag lirade för dem passar ju inte längre :D
Har växt lite sen jag var 11. :lol:

Man lever bara en gång

forbannat 2014-06-10 07:57

Vill passa på och dela med mig av 2 spel jag tycker ser riktigt bra ut.

Det rör sig om antalet mål för Hazard och Lukaku i tuneringen.

5.50 på att Hazard kommer upp i minst 3 mål känns väldigt mycket för högt, hade själv lagt det runt 3.50 ärligt talat. Han har haft en lysande säsong i PL och i landslaget tar han dessutom straffar.

Samma odds på att besten Lukaku segar sig upp på 4 mål känns även det bra, inte lika bra som Hazards 3 men fullt spelbart. Han kommer starta som ensam anfallare och om någon nu missat detta är det världens största anfallstalang som gör mål med båda fötterna och huvudet, kan skapa lägen helt själv, är stor och stark men samtidigt ganska teknisk.

Dessutom hade Belgien en otrolig tur med grupplottningen och möter Algeriet, Ryssland och SydKorea

Oddsen finns på unibet

Cazzius 2014-06-10 08:11

Citat:

Ursprungligen postat av forbannat (Inlägg 348173)
Vill passa på och dela med mig av 2 spel jag tycker ser riktigt bra ut.

Det rör sig om antalet mål för Hazard och Lukaku i tuneringen.

5.50 på att Hazard kommer upp i minst 3 mål känns väldigt mycket för högt, hade själv lagt det runt 3.50 ärligt talat. Han har haft en lysande säsong i PL och i landslaget tar han dessutom straffar.

Samma odds på att besten Lukaku segar sig upp på 4 mål känns även det bra, inte lika bra som Hazards 3 men fullt spelbart. Han kommer starta som ensam anfallare och om någon nu missat detta är det världens största anfallstalang som gör mål med båda fötterna och huvudet, kan skapa lägen helt själv, är stor och stark men samtidigt ganska teknisk.

Dessutom hade Belgien en otrolig tur med grupplottningen och möter Algeriet, Ryssland och SydKorea

Oddsen finns på unibet

Man vinner ofta skytteligan på 5-6mål i VM och Belgien lär åka ur rätt fort även om det är en bra grupp. Att göra 4 mål i gruppspelet är svårt, riktigt svårt. De lär möta Tyskland eller Portugal redan i 8-del och då blir det tufft.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved