Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Fotbolls-VM Brasilien (https://www.sharps.se/forums/fotboll/20511-fotbolls-vm-brasilien/)

bettingmaster 2014-06-20 15:44

Spelar Ecuador to win to nil hos Pinnacle till 2.89. Ecuador är ett någorlunda kompetent lag och jag har svårt att se att Honduras offensiv ska mäkta med något. Samtliga matcher Honduras förlorade i VM- kvalet blev man nollade i och Ecuador klarade av att hålla nollan i 5 av sina 7 segrar i VM- kvalet. Tycker 2.89 är för högt och tror på en stabil 2-0 seger för Ecuador.

sirlarsson 2014-06-20 18:23

Spelet redan kört, hur i helvete kan italien bli utrullade av costa rica?

htsolna08 2014-06-20 18:49

vilket härligt spel costa rica visar.

synd domaren missade solkar straff hade varit skönt med 2-0 i ht..

Melvin 2014-06-20 19:00

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 351013)
Spelet redan kört, hur i helvete kan italien bli utrullade av costa rica?

Celso Borges ��

sirlarsson 2014-06-20 19:55

Fyfan vilken story jag har nu, morsans bekanta är ftån coata rica och morsan håller därmed på dessa stenhårt i VM. Hade lovat henne vid lunch att spela på costa rica och sen blev jag full och glömde detta 100kr till 8 gånger pengarna. Fick ringa och säga förlåt och det var ok.

Italien bollinnehav satt iaf som jag reka fär er someyggq.

Glad midsssmaar!

Dompa 2014-06-20 19:57

Citat:

Ursprungligen postat av Dompa (Inlägg 350919)
Håller fullständigt med! Tycker att Italy ska ha bollen mer än 3/5 av matchen mot CC baserat på just Pirlo och co. som gärna bygger sitt spel på att passa boll och sedan tempoväxling mot straffområdet.
Nog endast Espana som är värre än Italy ;)
Jag tog spelet dock på Marathonbet då de endast hade över 54,5% bollinehav för Italy,dock så har de höjt till 55,5% sedan imorse.

Vi tackar Costa Rica för målet som väckte italy.Bollinnehav slutade på 58%. Spel in! :)

Nu kör vi Ecuador!!!

Wagner 2014-06-20 19:59

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 351016)
Fyfan vilken story jag har nu, morsans bekanta är ftån coata rica och morsan håller därmed på dessa stenhårt i VM. Hade lovat henne vid lunch att spela på costa rica och sen blev jag full och glömde detta 100kr till 8 gånger pengarna. Fick ringa och säga förlåt och det var ok.

Glad midsssmaar!

Var en man, som inte skyller på spriten, och slanta upp dom där hundringarna. :whoco5:

sirlarsson 2014-06-20 20:01

Kommer paya wagner tro mig, ha en bra kväll kingen!

sirlarsson 2014-06-20 20:03

Går ej skrtica från mobilen slinter hella tidden!

sirlarsson 2014-06-20 20:05

Btw jag känner mig usel.

sirlarsson 2014-06-20 20:14

Var inte så hårda mot mig boys jag levereadd ju en vinnadd rek!

Fyran 2014-06-20 20:19

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 351016)

Glad midsssmaar!

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 351021)
Går ej skrtica från mobilen slinter hella tidden!

Tror jag ser ett samband... :cheers:

Honduras-Ecuador ser jag som en klar u2.5-match. Att Honduras orkar något framåt verkar otroligt, sett efter första gruppmatchen. Ecuador är bäst på hemmaplan och det har man ju inte nu. Nu ska man vara spelförande och så vassa var de inte mot Schweiz, imo. 0-0 verkar inte helt otroligt, även om jag tagit u2.5 till 2 ggr på SvS.

Edit: Tog 0-0 till 12 ggr på SvS. :)

sirlarsson 2014-06-20 20:29

Fyran jag ser inga samnanband nu, så rådgör ej med mig.

Heja in spelen graabar jag älskar er!

Seebbo 2014-06-20 21:30

Underspelet sjönk till 1.67. Det går ju sådär dock...

Fyran 2014-06-21 00:25

Citat:

Ursprungligen postat av Fyran (Inlägg 351024)
Honduras-Ecuador ser jag som en klar u2.5-match. Att Honduras orkar något framåt verkar otroligt, sett efter första gruppmatchen. Ecuador är bäst på hemmaplan och det har man ju inte nu. Nu ska man vara spelförande och så vassa var de inte mot Schweiz, imo. 0-0 verkar inte helt otroligt, även om jag tagit u2.5 till 2 ggr på SvS.

Edit: Tog 0-0 till 12 ggr på SvS. :)

OMG, tur att anfallarna är lika dåliga som försvararna... Känns som ett lidande att se den här matchen. Men så länge alla missar allt så känns det väl ok, eller..?? ;)

Edit: Tog ju bara några minuter så står det 1-1... Nu kan man fundera på ö3.5. försvaren är inte bra...