Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Fotbolls-VM Brasilien (https://www.sharps.se/forums/fotboll/20511-fotbolls-vm-brasilien/)

putte64 2014-07-13 21:52

Sådär har man lirat varje match, knappast någon överraskning.

Citat:

Ursprungligen postat av robust (Inlägg 356425)
Argentina spelar så jävla defensivt, så att man blir ju arg!

crazydutchie 2014-07-13 21:53

Citat:

Ursprungligen postat av robust (Inlägg 356425)
Argentina spelar så jävla defensivt, så att man blir ju arg!

Håller med, ännu värre blir det ifall dom nätar..

Tyskland bjuder iaf upp till dans. :popcorn::cheers:
Jag hoppas att Tyskland får in ett snabbt nu i andra så det blir lite spännande.

robust 2014-07-13 21:54

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 356426)
Sådär har man lirat varje match, knappast någon överraskning.

Sydamerikas svar på Grekland. Hoppas bara att Tyskarna tar det i andra! Första baljan vinner.

Bettingamatoren 2014-07-13 21:55

Citat:

Ursprungligen postat av crazydutchie (Inlägg 356427)
Håller med, ännu värre blir det ifall dom nätar..

Tyskland bjuder iaf upp till dans. :popcorn::cheers:
Jag hoppas att Tyskland får in ett snabbt nu i andra så det blir lite spännande.

Ja Argentina är verkligen tråkiga. De försöker bara vinna matchen efter bästa förmåga. Eller vänta, de kanske ska spela naivt som Hamrén förespråkar och förlora med 5-2? Väx upp.

Fotboll handlar inte om att anfalla mest, det handlar om att vinna. Och Argentina är minst lika bra i första hl. Otroligt vassa på omställningslägena.

sirlarsson 2014-07-13 22:00

När Barcelona spelar på samma sätt som Tyskland så får dom skit. Nu är det Argentinas fel att Tyskland inte lyckas skapa något mer eller mindre trots massivt bollinnehav.

crazydutchie 2014-07-13 22:00

Citat:

Ursprungligen postat av Bettingamatoren (Inlägg 356429)
Ja Argentina är verkligen tråkiga. De försöker bara vinna matchen efter bästa förmåga. Eller vänta, de kanske ska spela naivt som Hamrén förespråkar och förlora med 5-2? Väx upp.

Fotboll handlar inte om att anfalla mest, det handlar om att vinna. Och Argentina är minst lika bra i första hl. Otroligt vassa på omställningslägena.

Nu var mina tankar mest riktade mot underhållsvärdet i matchen, för min egen del. Skål :cheers:

karpafan 2014-07-13 22:00

Nu har jag inte spelat något på matchen, men tycker Argentina bjuder upp till bra match!

tompa87 2014-07-13 22:46

Citat:

Ursprungligen postat av Bettingamatoren (Inlägg 356429)

Att vinna efter bästa förmåga kan väl vara tråkigt? Jag tycker också att Argentina spelar tråkig fotboll, måhända effektiv. Idag har dem försökt, men mest för att Tyskland verkligen försöker å därför blottat sig, hade Tyskland börjat maska o 30 minuten hade vi fått en till Holland match å då hade jag nog hellre sett målarfärg torka.

sirlarsson 2014-07-13 22:53

Tyskland var inte ett dugg bättre än Argentina över 90 minuter.

robust 2014-07-13 22:57

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 356438)
Tyskland var inte ett dugg bättre än Argentina över 90 minuter.

De hade i alla fall ett skott i stolpen. Eller snarare ett nick.

sirlarsson 2014-07-13 23:16

Citat:

Ursprungligen postat av robust (Inlägg 356439)
De hade i alla fall ett skott i stolpen. Eller snarare ett nick.

Ja och Argentina hade ett rent friläge.

robust 2014-07-13 23:25

RÄTTVISA!

robust 2014-07-13 23:35

Bra lag behöver aldrig gå till straffar, eftersom de avgör matchen innan det!

BroderH 2014-07-13 23:48

Mycket värdiga vinnare. Klart bästa laget i turneringen.

robust 2014-07-13 23:48

Jävla dåligt av TV4 och inte visa firandet, utan väljer att visa jävla reklam igen... Hade väl varit bättre och visa reklam några minuter efter matchavslut istället???