Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   RobinD's tråd för "småligor" (https://www.sharps.se/forums/fotboll/2092-robinds-trad-foer-smaligor/)

papak 2010-04-16 21:24

Snyggt :moneybag:

RobinD 2010-04-16 22:34

Sint. Truiden - Kortrijk 3/10 @ 1.925
Sint. Truiden - Kortrijk U2.5 3/10 @ 1.800

Sint. Truiden har både i serien och i detta playoff att man är ett stabilt presterande lag. Saknar fortfarande lagkapten Delorge, i övrigt full trupp. Matchen är viktig för bägge lagen. De skiljer 4 poäng lagen emellan. Fjärdeplatsen som ST innehar garanterar spel i Europa, medan femteplatsen endast garanterar spel i Europa om Gent vinner Belgiska Cupen. Troligen vill båda åt den platsen, tyvärr för Kortrijks del så räcker man inte till i denna playoff. När ST dessutom har fördel av hemmaplan så känns närmare dubbla pengarna på det i mitt tycke bättre laget som ett bra spel. Jag förväntar mig en tight match och få mål. Ger inte mycket för historiken här, inget av lagen kommer att ge bort något och jag tror att ST kommer att lägga sig på försvar om de får ledningen.

Lokeren - Mechelen+0 4/10 @ 1.840

Imorgon är dagen då Mechelen bör säkra gruppsegern och avancemang vidare in i playoffen. Lokren har en minimal chans att ta sig till gruppsegern, men då krävs 2 segrar samtidigt som Mechelen tar max 1 pinne i sista matchen. Då blir det avgörande genom inbördes, målskillnad etc. Det är ett långskott och de vet om det. Visserligen är kryssrisken där imorn, men oddset på DC2 gillas inte. Mechelen är i gott slag och jag testar ett spel på att de säkrar gruppen på egen hand, med ett litet säkerhetsnät på krysset.

Xzibit12 2010-04-17 09:27

Jag säger inget.

RobinD 2010-04-17 09:54

Citat:

Ursprungligen postat av Xzibit12 (Inlägg 32043)
Jag säger inget.

Om vad?

RobinD 2010-04-17 10:42

En viss belgisk capper har även han mechelen+0, kom ihåg vart ni såg spelet först!;)

comprende 2010-04-17 11:09

jag säger inget....
.....annat än let's go :KO:

Xzibit12 2010-04-17 11:40

Om din fina magkänsla robin för gårdagen.

Knaffell 2010-04-17 11:43

jag säger inget....
.....annat än let's go :KO:
.....and kick some spelbolagsAss:gun_bandana:

RobinD 2010-04-17 11:44

Citat:

Ursprungligen postat av Xzibit12 (Inlägg 32102)
Om din fina magkänsla robin för gårdagen.

Ett dåligt spel blir inte bra för att det sitter, och vill du inta min åsikt så be inte om den.

Xzibit12 2010-04-17 11:52

Citat:

Ursprungligen postat av RobinD (Inlägg 32108)
Ett dåligt spel blir inte bra för att det sitter, och vill du inta min åsikt så be inte om den.

Nej de kommer aldrig mer att hända

pudde24 2010-04-17 12:06

Onödigt att tjafsa.. onödigt att ens kommentera om man inte bryr sig om spelet eller tror på det..

Har hittat ett spel jag tror mycket på GPR - Cardiff 2, @ 2.80

Cardiff ligger 4:a i ligan 70 p (+19), QPR ligger 18:e i ligan 51 p (-7).. detta är såklart inget man ska stirra sig blind på.

På senaste 6 har Cardif 3 vunna och 3 oavgjorda, QPR 1 vunnen, 4 Oavgjorda och 1 Förlust.

Cardiff har spelat 0-0 i dom 2 senaste matcherna och det måste lossna igen någon gång.. det kan absolut komma idag.
QPR är absolut inget målglatt gäng och släpper in en del också. QPR har docl fortfarande lite att spela för.. har 6 poäng ner till strecket med 3 matcher kvar vilket man bör klara av.

Cardiff vill säkert bli klara för playoff genom att ta 3 poäng idag.

Anser att det är ett bra odds och absolut spelbart.

Methodwaste 2010-04-17 12:07

Citat:

Ursprungligen postat av Xzibit12 (Inlägg 32113)
Nej de kommer aldrig mer att hända

Vilken idiotiskt kommentar, du kan ju inte påstå att det är Robins fel att du inte spelade. Han gav bara sin personliga åsikt, på din begäran.

Om du sedan väljer att spela eller inte är helt upp till dig.
Brukar du klottra ner Sharps MLB tråd också när de förlorar, berätta för dem hur jävla värdelösa de är?

Förstår att det känns trist att du avstod spel, men du har ingen annan att skylla än dig själv i slutändan. För det är du som tar beslutet om det blir spel eller ej. Betting is a lonewolf game, och man skyller inte ifrån sig på andra.


För att hålla mig Ontopic, jag är också på Mechelen DnB idag.
Gillade din lean från början men den blev ju bra bekräftat, snyggt Robin!
Fick dock till lite sämre än dig, 1.80, men fortfarande spelbar hoppas jag.

Xzibit12 2010-04-17 16:58

Citat:

Ursprungligen postat av Methodwaste (Inlägg 32124)
Vilken idiotiskt kommentar, du kan ju inte påstå att det är Robins fel att du inte spelade. Han gav bara sin personliga åsikt, på din begäran.

Vart står de att jag påstår de?

Methodwaste 2010-04-17 17:07

Citat:

Ursprungligen postat av Xzibit12 (Inlägg 32250)
Vart står de att jag påstår de?

Sant, fel av mig, du påstår inte det.
Men du låter väldigt negativ som om att du menar att det är Robins fel..

Anyway, har fått veta att sådant här ska tas i P.M så vi får prata vidare där om de e något.

RobinD 2010-04-17 17:20

Citat:

Ursprungligen postat av Xzibit12 (Inlägg 32113)
Nej de kommer aldrig mer att hända

Helt ok för min del.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved