![]() |
ALLSVENSKA 26/4
iDAG KÖR JAG ENBART TVÅ SPEL,EFTEROM DET GÅR SÅ JÄVLA BRA:sad44:
Torska på Gais igår:::whoco5: MFF-DIF AH 0-1 Dom bara kör över Dif MJÄLLBY-HELSINGB Ö2,5 |
Citat:
Vem ska göra målen i Malmö? |
Tror mer på +1 dif än -1 mff. Frågetecken för målskytte och försvar är ingen bra kombo. Nu tror jag de kan vinna med 1-0, 2-1 ändå så jag skiter i det.
|
Citat:
|
Blixth, använd aldrig prefixet REK när du inte har en ordentlig REK att dela med dig.
Utan använd ÖVRIGT, för det du har skrivit är ingen rek. Det är bara någon rad om vad du tror på. /MOD |
Citat:
|
Ja vad fan,Spelar just nu ingen roll vad jag spelar,Spelar jag allt som går på en match,Så blir den säkert inställd pga ????? Tungt just nu.MEN JAG HAR JU MINA RYGGAR.Ni är ljuset i mitt fucking mörker.
|
Fel igen av nörden.Ber om ursäkt KP.Det tar cirka ett år innan poletten ramlar ner.
|
Citat:
|
Citat:
|
Varför skulle målskyttet vara något problem? Mehmeti, Larsson, Molins, Aubynn, råp(^^) m.fl., mycket kapabla till att göra mål :)
|
Citat:
Den som lever får se! |
Det var mer orsaken till varför dem plötsligt skulle ha problem med att göra mål jag var ute efter? Iofs ingen Wilton som kan dominera mittfältet idag.
Enda chansen för DIF idag skulle vara om dem gör fler mål än MFF (höhö) |
Citat:
|
Historiskt sett gör DIF alltid mål i Malmö, vilket jag även tror man gör ikväll. Över 2.5 1.95 @ Nordicbet
|
Robert Åhman-Persson gör hattrick!:)
|
Citat:
:cheers: |
Djurgården vinner idag, ni läser det här först.
|
Citat:
Måste retas lite, jag vet att det inte är slut ännu! Men denna var klar innan den hade börjat :evilgrin39: ÄVEN om malmö hade spelat med b-laget ;) |
Citat:
|
Jag förstår inte riktigt att en del spelat på dif idag. Helt orimligt, visst det är bra odds men det är typ dagens säkraste spel att MFF vinner. Måste vara djurgårdare som spelar på dom. Sen finns det ju inga "safe" matcher men ändå.
|
Citat:
|
Citat:
Alltid lika kul med folk som kommer in och skriver sånt när Malmö leder med 1-0 i paus. Fortsätt spela MFF hemma till 1.50. Det blir toppen. |
Citat:
Är ju som att sno godis från småungar. Det jag sett av dif har inte vart bra iaf. Malmö har däremot spelat bra. Dif lyckades göra två mål hemma emot åtvid. Eller gjorde dom det? Nej 3 mål av åtvid var det. Men 2 i fel bur. Heja ljugårn :) ps. attackera inte, måste få retas lite :) ds. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
FY FAN. Gick och lyssna på radion.MFF straff i 86 .Skriker ut min lycka, Reporten säger 3-1. 10 sekunder senare, nej va säger jag, bollen gick utanför.Då fick jag hjärtflimmer. Igår Gais,nu detta,.Nu vet jag ialla fall hur långt man kan kasta en Ericsson utan att den ryker
Synd att det var en till i familjen som var inne på samma tanke. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
MFF har en LÅNG väg att vandra innan dom är säkra hemma. |
Citat:
Citat:
Fyra raka möten har slutat 2-1 eller 1-2 nu. |
Citat:
|
1.50 är ju lite lågt, men i slutet av säsongen tror jag vi kan komma fram till att det fanns värde i allt över det, tror malmö kommer vara väldigt svårslagna hemma i år.
Du säger att det finns värde i allt över 1.50 precis här.. |
Citat:
Only time will tell :) |
Citat:
Oavsett resultatet eller hur matchen såg ut. +1 på DIF till 1.98 är ett bra spel i AS, MFF till 1.50 är inte det imo. |
Vi får se :yes: Mål kan dem göra iaf ;)
|
Japp. Nöjd med att jag tog +1 och inte +0.5 som jag var inne på först.
|
ingen som lirade på mitt älskade HIF?..va ska man säga..dom har ju börjat minst sagt ruskigt bra..ett insläppt spelmål på 8 matcher ( o en straff ) får man ge tummen upp för....folk har redan börjat prata om guld i helsingborg..men än är de inte över..många matcher kvar.. men de var starkt av dom att lyckas försvara sin ledning idag mot mjällby....
4/10 senaste säsongerna så har laget som leder efter 1/4 av säsongen vunnit allsvenskan..har HIF vad som krävs i år för detta? |
Citat:
Det är långt kvar på säsongen, men nog ser det bra ut för Helsingborg. |