![]() |
Algeriet - Slovenien: Inget mål före 35:00 minuten @ 1.83 - Bet365,
La det dock igår. Riktigt fint odds enligt min mening, lär bli en tight match med få mål. |
serbien-ghana är det vm:s första övermatch vi får se?
|
Citat:
2:a - 3.85 HT/FT - 6.50 HT - 4.10 |
Citat:
|
Någon som orkar posta totala offdides i serb-gha?
Gärna uppdelat för vilka lag oxå, har sett pantelic springa två gånger. Sitter på luren och hittar ingen statskälla. |
Citat:
Serbia vs. Ghana - 13 June 2010 - Soccerway |
Blir det ett mål i matchen livebetting med Unibet till 1,4 ggr pengarna. Blir det ett mål åtminstone?
|
Citat:
|
Citat:
offsides : 3 - 0 |
Kommer Tyskland vinna och kommer Australien inte göra mål? Har blivit tipsad av många till ren vinst men i TV-studion totalsågar dem Tysklands unga lag och prisar Australiens gamla lag med mycket erfarenhet.
Vad ska jag satsa på helt enkelt? |
Citat:
|
Serbien v Ghana 2-0 offsides..
Patelic sprang två gånger, trodde verkligen att de skulle orka sig över 2.5 och jag trodde Ghana skulle springa mer. Linan på Ghana låg ju på O3.5 @ 1.40. Aja.. nya tag. |
Citat:
|
Provat 2,95 € på Australien @ 7.40. Hittills har turneringen känts väldigt jämn, tycker både fotbollen och hockeyn jämnats ut mer - man ser inte 14-0 längre utan det är jämnare än någonsin. Men egentligen är det en riktig liten TV-peng utan större research då jag inte bettar längre. Best of luck till alla.
|
Det gick som det borde. Sov när matchen började men bettade på 2:a halvlek Tyskland till 1,7 ggr pengarna! :) :moneybag:
|