![]() |
Citat:
|
Länge sedan man skrev här senast... hej alla.
Vad tror vi om Grekland - Nigeria? Kan inte riktigt bestämma mig... dessutom steg oddset på nigeria för en stund sedan. /Wax before you ride |
Citat:
Nu hoppas vi allt proppen går ur och vi får se lite tempofylld fotboll med PASSNINGSSPEL på offensiv planhalva! |
Major fail på Sydkorea, såg bara slutet på första. Men det verkar som att Agge fick allt att stämma för en gång skull? Man vinner inte med 4-1 utan att vara bra.
Trist för mig! |
Få se om inte mitt chansspel på Grekland skall slå in nu när Grekland spelar i numerärt överläge. Bra match hitills.
Har bara förlorat pengar på två matcher i detta vm, Frankrike-Uruguay och Schweiz-Spanien. :) |
Haha....Här skulle jag precis livespela Grekland att göra nästa mål, så kommer det upp en artikel som jag bara MÅSTE läsa, och just då gör de mål.....SUCK!
|
Ett Överspel (2.5) till 2.80 ggr pengarna satt inte helt fel nu :)
|
En idiotgrej förändrar allt och skickar ut nigeria ur vm. Nigeria är ju känt för att stena folk, han är värd det efter den utvisningen :gun_bandana:
|
Citat:
|
Liveade Grekerna @ 2.38 via luren i bilen med radiosporten på. Speltorsk eller geni? Döm själva!;)
|
Vad tror ni om matchen ikväll? Tycker att den är extremt svårspelad och vad som helst kan hända känns det som.
Än så länge har jag spelar U2.5 mål, även om det kanske inte känns så stabilt längre. Några andra tips på den matchen? |
Har med vart inne på U2.5 i frankrikematchen hela dagen.. men det verkar ju som proppen gått ur lite nu när andra gruppspelsmatchen dragits igång...men oddsen lockar ju knappast på underspelet (1.45 på expekt nu)
|
Jag tror mycket väl det kan bli en hel del mål i matchen ikväll. Båda lagen har ju kapaciteten för det, dessutom har Mexico sagt att de ska spela offensivt ikväll. Båda lagen känner nog behovet av en vinst nu. Jag slår nog till på Ö2,5 samt Frankrike AH -1.
|
Håller helt med Addelante.
Frankrike har ett mkt bra lag på pappret och får man igång liret vinner man mot ett defensivt svagt Mexico. Över 2.5 står ruskigt högt och det testas absolut då båda lagen är bra offensivt. |
Citat:
Speltorskgenier, unite! :) Förövrigt lockas jag av att stoppa deg på Mexiko @ 3.75. Frankrike är, och bör vara, favoriter i en match som denna med det laget på pappret, men mot Uruguay senast var det knappast ett Frankrike man kände igen som spelade. Oinspirerat och tafatt. Totalt värdelös tränare och en nation vars befolkning inte står enade bakom dem som man vanligtvis gör i VM-sammanhang. Trygghet saknas, motivation saknas. Får se närmre matchstart, men... Mexiko känns vassa.:gun_bandana: EDIT: Lägg därtill att detta är en mer eller mindre "vinna eller försvinna"-match för mexiko. Styrkebesked från Uruguay igår, verkligen. Slog laget som kryssade mot Mexiko i premiären... EDIT2: Jorrå, vi dunkar deg på rak mexiko till höjda oddset 4.10. Hoppas på seger nu. Dåliga vänskapsmatcher (frankrike) mot bra vänskapsmatcher (mexiko) avgjorde grejen. Nu körrrrrr vi. |
Mycket få analyser här vad gäller Frankrike - Mexico.
Själv tror jag på Frankrike men inte nog för att satsa. Det är en ödestigande match och de kommer att göra allt för att vinna. Jag tror inte att Mexico har kraften att stå emot ett lag som Frankrike. Kryss är inte önskvärt för något av lagen egentligen, dock mer önskvärt för Mexico. Varför Frankrike kommer att pressa och stressa. Problemet är att Mexico inte kommer att överanstränga sig lika mycket kanske och att de då kommer att vara svårare att göra mål. Dock kan jag mycket väl tänka mig att satsa på 2-0 om det blir 1-0 eller helt enkelt satsa på fler än 1.5 mål då. Några fler tankar? Några skadade spelare? Där kom en chans för mexico, men inget av det. Nära. Mexico pressar också. De håller sig inte alls tebax. Kanske värt att köra över 2.5 redan nu. Ok har inne en liten slant på 1.5 rent på känsla. |
Citat:
Oavsett känns det bra att ha pengarna på Mexiko. Fransmännen är, citerat från svt, likt en maskin, men ganska uddlösa framåt. Mexiko ångar på och vill verkligen vinna här, Frankrike känner säkerhet i att de har Sydafrika kvar. Mina 2 cents. Nu inväntar vi andra halvlek. Lycka till med spelen! :yes: |
Fan att jag inte höll på mitt "löfte" innan VM att fadea Frankrike rakt av.
Föll för att Mexico gjorde en svag öppningsmatch och att Frankrike såg helt okey ut mot ett svårspelat Uruguay. Det var ju detta jag pratade om! :idiot: Aja, räddade med några livebets.. |
RobinD , vilka kör du på imorgon?
|
Citat:
|
Va tror ni om dessa matcher?
Tyskland - Serbien Slovenien - Usa Holland - Japan Ghana - Australien Kamerun - Danmark |
Citat:
USA rak 2:a Avstår Avstår Danmark rak 2:a och England -1,5 Även att England gör över 1.5 mål till 1,49 @ betsson är spelvärt. |
Vad fick du för odds robin?
|
Grabbar, brukar ni bara lägga singlar, eller kör ni dubblar/tripplar eller mer än så också?
|
Citat:
Sharps.se - Spreadsheet |
Va tror ni om denna
Tyskland - Serbien 1 Slovenien - Usa 2 Holland - Japan 1 Kamerun - Danmark 2 England - Algeriet 1 11 odds SVS funderar och lägga 1000 kr :),va tror ni ? |
Danmark vette fan. Vem ska göra mål?
|
Danmark tar det med 1-0
|
danmark-kamerun luktar så mkt x
|
Ouuuuufffffff. VAMOS MEXICO.
Tveksam offsidesituation första målet, men straffen var solklar. Mexiko var verkligen värda det här och jag ska njuta av varje sekund av Frankrikes frånvaro, inte bara för att de förvandlade min deg till en fet smet. Underbart har VM varit såhär långt. 4.10... synd att man inte väntade till HT, men ska vara nöjd. Såklart. Hoppas spelen gick bra för er. /Wax before you ride |
Gillar inte heller Danmark vs Camerun här men håller med om resten. Tveksamt Tyskland-Serbien men jag håller dock ändå på Tyskland trots det låga oddset och trots att Serbien är ett bra land.
Tror även på färre än 1.5 mål i matchen Slovenien mot Algeriet !;) På Betsson :) Nästan mitt säkraste spel. |
Citat:
De lär ju ändå gå vidare dock... |
Citat:
|
Citat:
Men Demichelis. Vilken enorm sopa han är. Har sett runt 10 matcher med honom i år och han är ju för jävla sämst. Finns ingen som helst trygghet i hans sätt att spela fotboll. |
Håller med, stor säkerhetsrisk den killen!
|
Fasen mitt Algeria - Slovenien bet är ju över. Helt sjukt att Slovenien gjorde två poäng. USA's backar var tragiskt sega.
|