![]() |
17/6 VM-2010
13:30 Argentina - South Korea
16:00 Greece - Nigeria 20:30 France - Mexico Detta är torsdagens matcher. Jag har spelat ö2,5 i Argentina-Sydkorea @2,349 (2,42 före betfairprovision) Jag råkar nu bara tro på en målglad match mellan två offensiva lag. |
Argentina - Sydkorea, Sydkorea +1, över 2.5
Grekland - Nigeria, X, under 2 |
Sydkorea @ 10.00
Sydkorea +1.75 @ 1.90 inget mer ännu. |
Galna odds på sydkorea. Argentina har grymma brister i defensiven och det kommer förhoppningsvis avslöjas imorrn. Få lag är väl bättre än sydkorea på att springa sönder det.
|
Nigeria vinner dock imorgon , Argentina kommer få det svårt
|
Önskar faktiskt att jag la in mer på Sydkorea +1.75..
|
RobinD , Tack för Uruguay tipset ;).
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
RobinD , Jag körde HT och FT :)
.. Jag tror alla X matcher kommer släppa nu efter första omgången :) |
själv har jag kört forlan D till 100 odds som vinnare , 30 kr :). 2 mål som start är bra
tror han leder nu ;D |
Citat:
|
Det blir en ultrarövare imorrn!
Argentina-Sydkorea 2 Grekland-Nigeria 0-0 Slovenien-USA 0-1 Odds: 286.00 |
Under 2.5 Grekland-Nigeria
Under 2.5 Frankrike-Mexico Grekland-Nigeria 2 Argentina-Sydkorea 2, samt Sydkorea+0.5 Funderar även på att lira Frankrike (även om det bär mig emot samt trots alla rapporter om omsämja etc.) |
Jag har satt en liten slant (40% av standardsatsning som görs vid oddset 2) på Grekland mot Nigeria. Jag spelade till oddset 4,6 (4,42 efter provision).
Jag tycker inte Grekland var så jättedåliga mot Sydkorea. De hade en del vassa framstötar och är välorganiserade. Grekland är faktiskt inte ute ännu. |
Citat:
Citat:
|
Betsafe
Argentina - South Korea 1a @ 1.48 - runt 18.00 Argentina - South Korea 1a @ 1.43 - runt 02.00 -0.05 Argentina - South Korea 1a @ 1.48 - runt 12.00 +0.05 Argentina - South Korea X @ 3.90 - runt 18.00 Argentina - South Korea X @ 3.95 - runt 02.00 +0.05 Argentina - South Korea X @ 3.90 - runt 12.00 -0.05 Argentina - South Korea 2a @ 7,70 - runt 18.00 Argentina - South Korea 2a @ 9.20 - runt 02.00 +1.5 Argentina - South Korea 2a @ 7.70 - runt 12.00 -1.5 Bwin Argentina - South Korea 1a @ 1.40 - runt 02.00 Argentina - South Korea X @ 4.10 - runt 02.00 Argentina - South Korea 2a @ 8.25 - runt 02.00 Bet365 Argentina - South Korea 1a @ 1.50 - runt 02.00 Argentina - South Korea X @ 4.00 - runt 02.00 Argentina - South Korea 2a @ 8.00 - runt 02.00 Citat:
|
Citat:
|
+1.75 för 1.90 känns som ett bra spel, dock känns det som en Tyskland-haussning på Sydkorea pga deras första match. Jag tror Argentina vinner med 23-9.
|
Citat:
dessa lag är långt bättre än man tror och Argentina är ett landslag som inte fungerar som ett urverk. I deras bästa stunder är de fantastiska men de är ofta som de också nöjer sig med att göra vad som krävs. Jag tror även att de ogillar att spela mot lag som orkar springa och sätta den galna press som dessa sykoreanska duracellkaniner. |
Citat:
|
Grekland till 4.30 måste väl ändå ses som ett överodds?
Visst imponerade Nigeria medan Grekland inte gjorde det, men i Grekland finns mycket rutin medan Nigeria har ett utav VMs yngsta lag (snittålder: 25.8) Vad tycker ni om denna matchen? |
Sitter på mobilen på tåget om inlägget ser konstigt ut. Har Nigeria o Sydkorea +1.75 sen tidigare och fyller upp med två spel jag tror starkt på Argentina-Sydkorea antal offsides över 4,5 @ 1.72 NB 7/10
Mexico under 50,5% ball possession @ 1.95 NB 8/10 |
Citat:
|
Argentina-Sydkorea båda mål-2,37. + X2 till 2,50
Frank-Mex2 3,60 Grek-Nige x, 3,25 Det får bli dagens vinster, |
Citat:
|
Citat:
Ang Grekland-Nigeria: Som någon kommenterat hos Braxingen. Nigeria kommer att gå in i denna match med en kaxig inställning - ituttade att de på något sätt gjorde en bra match senast, då de var ganska mediokra @ best. 4.30 på Grekisk seger skulle jag plocka iallafall. @RobinD - Angående Nordkorea tycker jag faktiskt inte att jag var ute och cyklade. Brasilien spelade lite försiktigt och småslarvigt emallanåt, Nordkorea fick en chans på slutet på grund av en miss av Maicon och tog den. Kunde blivit 1-0, kunde blivit 5-0 den matchen. Fabiano såg tagen ut. Jag sågade absolut inte Sydkorea? Länka gärna till det inlägget isf :) Sydkorea går även in i denna match med en stoooor fördel att avancera ifrån gruppen. Tror det kan spela mot dem. Att de vinner? Knappast, med en uddamålsförlust är troligt, då Argentina fortfarande söker efter toppformen. Lycka till! |
Har spelat Sydkorea +1.25 i VM-tävlingen samt ett överspel. Hoppas att det räcker.
|
Två tripplar idag, får se om det går att bygga upp det spanjorerna raserade igår.
Argentina/Nigeria/[email protected] Sydkorea/Nigeria/[email protected] |
Portugisen: hållet inte med om Nordkorea, tyckte att de hade god kontroll på matchen om man kan kalla en förlustmatch för det. 5-0 var det aldrig tal om imo. Målet var dock flyt.
Kan ha fel om att du sågade Sydkorea, tror Dick att de står upp bra. Vi får se hur långt det räcker:) |
Grekland-Nigeria Nigeria ÖVER 52,5% bollinnehav 1,65 Nordicbet
Argentina-Sydkorea ÖVER 2 mål 1,855 pinnacle Argentina-Sydkorea ÖVER 10 skott PÅ MÅL 1,88 10bet Frankrike-Mexico ÖVER 4 gula kort 1,87 10bet Grekland Nigeria ÖVER 4 gula kort 1,88 10bet |
Argentina - Sydkorea
Matchens spelare - Lionel Messi 4.25 @ betsson, igår natt. 3.50 just nu, spelvärt? |
aj så synd.. Hade Messi som första målskytt och på ett skott utanför straffområdet. SYND att det blev självmål :P.:sad44:
|
Härlig seger för oss som backar upp Argentina. Nu får dom öka lite så att 5-0 eller 6-0 sitter. :thumbup:
|
Citat:
|
Härligt för oss som spelat ö2,5 till skänkoddset 2,42 (2,35)
|
Citat:
|
Citat:
Nu börjar matcherna se bättre ut eller vad säger du scania? |
Tråkigt att sydkorea gör en ganska dålig insats. Tror ändå inte att argentina kan vinna vm med det försvarsspel de har men deras offensiv är ju en fröjd.
|