![]() |
Va tror ni om dessa matcher?
Tyskland - Serbien Slovenien - Usa Holland - Japan Ghana - Australien Kamerun - Danmark |
Citat:
USA rak 2:a Avstår Avstår Danmark rak 2:a och England -1,5 Även att England gör över 1.5 mål till 1,49 @ betsson är spelvärt. |
Vad fick du för odds robin?
|
Grabbar, brukar ni bara lägga singlar, eller kör ni dubblar/tripplar eller mer än så också?
|
Citat:
Sharps.se - Spreadsheet |
Va tror ni om denna
Tyskland - Serbien 1 Slovenien - Usa 2 Holland - Japan 1 Kamerun - Danmark 2 England - Algeriet 1 11 odds SVS funderar och lägga 1000 kr :),va tror ni ? |
Danmark vette fan. Vem ska göra mål?
|
Danmark tar det med 1-0
|
danmark-kamerun luktar så mkt x
|
Ouuuuufffffff. VAMOS MEXICO.
Tveksam offsidesituation första målet, men straffen var solklar. Mexiko var verkligen värda det här och jag ska njuta av varje sekund av Frankrikes frånvaro, inte bara för att de förvandlade min deg till en fet smet. Underbart har VM varit såhär långt. 4.10... synd att man inte väntade till HT, men ska vara nöjd. Såklart. Hoppas spelen gick bra för er. /Wax before you ride |
Gillar inte heller Danmark vs Camerun här men håller med om resten. Tveksamt Tyskland-Serbien men jag håller dock ändå på Tyskland trots det låga oddset och trots att Serbien är ett bra land.
Tror även på färre än 1.5 mål i matchen Slovenien mot Algeriet !;) På Betsson :) Nästan mitt säkraste spel. |
Citat:
De lär ju ändå gå vidare dock... |
Citat:
|
Citat:
Men Demichelis. Vilken enorm sopa han är. Har sett runt 10 matcher med honom i år och han är ju för jävla sämst. Finns ingen som helst trygghet i hans sätt att spela fotboll. |
Håller med, stor säkerhetsrisk den killen!
|