![]() |
Citat:
De lag de mötte på hemmaplan i förra kvalet var: Rumänien 0-1 Österrike 1-1 Litauen 2-1 Serbien 0-2 Frankrike 0-1 Min poäng var att Färöarna sällan släpper in mycket mål hemma och är kapabla att göra mål också vilket gör ett handikappspel extra riskabelt. Serbien har på två matcher mot Färöarna under förra kvalet inte gjort fler än 2 mål i någon av de matcherna. Som jag sa så självklart kan Serbien göra 3 mål mot Färöarna men 2,2 på en -2 handikapp tycker jag är för dåligt betalt. |
Citat:
Håller helt med om att Andorra och San Marino är betydligt svagare än de övriga blåbären. |
Citat:
|
[quote=NachosBinLaden;59877]Jag vet inte om Färöarna någonsin mött Luxemburg.
0-0 i juni |
Går som alltid hårt in på landskamper,bara gått åt helvete 1 gång,så har stora förhoppningar.
Hos Nordicbet : Israel HT/FT Ryssland -2 Bosnien -1 Holland -2 Spanien -2 Odds : 4.95 Grekland Finland Turkiet Odds : 3.97 Tyskland Italien Kroatien Odds : 3.22 Hos bet365 : Turkiet Italien Tyskland Bosnien Serbien Odds : 3,81 Israel HT/FT Bosnien HT/FT Serbien HT/FT Holland HT/FT Spanien HT/FT Ryssland HT/FT Odds : 5 Hos Unibet : Holland -3 Spanien -3 Bosnien HT Israel HT Odds : 4,65 Spanien 7-0 Odds : 20 Holland 9-0 Odds : 25 Tyskland Bosnien Italien Turkiet Odds : 3,31 Vitryssland X2 Odds : 3,15 |
Citat:
|
inte första gången jag gör vad ?????????????????????
|
Citat:
|
jaja. läs du också, att jag skrev att han får komma med kommentarer.
så lägg av nu. jag tog bort mina inlägg för flera timmar sen.kunde inte ta bort.men skrev felpost prata fotboll istället. |
Som att prata med en vägg... Prata fotboll är det alla gör tills folk kallar andra för idioter..
|
jag tror att malta vinner. för dom förlorade bara med 1-2 mot angola förra året
|
Det räcker med tjafs och personpåhopp nu. Diskutera fotboll eller förvänta er varningar.
//MOD |
Spelade Israel -2 idag på Bet365 och matchen slutade 3-1 men självklart så blir det inte push :idiot:
Vad är meningen med ett -2 handikapp om man ändå inte får pengarna tillbaka? Då kan man väl spela -2.5 istället till ett högre odds? Trodde verkligen jag hade tippat på vanligt handikapp och inte med 3utfall :( |
Citat:
Antingen har bet365 rättat fel eller så har du kollat väldigt dåligt när du placert spelet. Ett trevägs-hcp står alltid som 1x2 och är det asian så står det -2.5 om man måste vinna med 3 mål. För övrigt satt jag själv på -2.5... |
Citat:
|