![]() |
Euro Qualifiers 3-7/8
Har tittat runt lite och tryckt av följande:
Parlay Sverige+Tyskland+Kroatien 2u @ 4.01 (rygg Avej) Sverieg rak 2u @ 1.50 Leanar mot: Montenegro och Irland. Vad spelar ni? |
Hcp alternativt HT/FT på följande säkra landslag som möter pissnationer :
Israel,Ryssland,Serbien,Bosnien,Spanien,Holland Sen säkert några andra matcher med fast med mindre insats.. Vitryssland kanske kan skrälla t.ex.. |
avej o jag diskuterade oss fram till att lettland borta mot malta betalar bra. spelas 7/9. bwin gav 1,95 till att börja med. svårt att se att den ska höjas om inte malta vinner sin första match borta mot israel samtidigt som letterna torskar med 10-0 hemma mot kroaterna och får 7-8 röda kort eller nåt sånt. överdriver såklart men ni fattar resonemanget gissar jag.
rimligt spelvärde ner till 1,80-1,85 därikring kan jag känna. 55% ger jag nog letterna iaf vilket motsvarar ~1,80 odds. Spoiler:
|
|
Jag tar och hakar på Lettland borta mot Malta.
|
Nån som kan komma på en bra Tv-peng på Sverige- Ungern
Vi pratar sjukt odds, så jag antar resultat och 3-1 är inte ett resultat som jag accepterar Calahan! |
Citat:
|
|
Citat:
|
ingen som kör på turkiet?
|
bästa multi kupongen måste vara
tyskland sverige kroatien turkiet 5.1 odds 10000 dock osäker på kroatien 50 000 kr kan det inte vara landslagsmatcher varje dag :) |
Jag är inne på Tyskland -1 till 2.40 @ bet365... avvaktar lite ytterligare men blir säkerligen ett av helgens spel.
|
Anders Svensson gör första baljan, sen vinner vi med 4-1 till 151 gånger degen. Tv-peng på den blir det.
|
Är inne på Moldavien-Finland. Finland ger 2,0 . Man har ju ett par timmar till på sig att grubbla
|
Ungern är ingen lätt match, även om det är hemma. 1,45 på svenska landslaget? Det är ett rån i mina ögon. X2 till 2,97 är ett klart överodds tycker jag.
Funderar även på kryss-spel mellan Island och Norge. Båda matcherna i förra kvalet lagen emellan slutade oavgjort. Det är inte helt lätt att spela fotboll på Island. |
Jag undrade varför det var en sån öken när det gäller seriefotbollen men det är landskamper på kommande. I normal ordning så spelar jag på Sverige. Jag tror stenhårt på Sverige nu igen. Om Sverige gör en plattmatch kanske Ungern får med sig en poäng men det är inte troligt. Jag tror mer på 2,3-0 och spelar Sverige AH-1 till 1,746 (pinnacle).
Jag spelar även Finland till 2,20 på pinnaclesports. Egentligen -0,5 men det är ju samma sak. Dock så skiljer oddset 1 hundradel. |
Dessa kommer bli mina enda såvida det inte sker några drastiska oddsförändringar
Kroatien -0.5 @ 1.67 3u Tyskland -0.5 @ 1.62 3u Sverige -1.5 @ 2.41 2u Cypern -0.5 @ 17.00 0.7u Lettland -0.5 (Mot Malta) @ 1.95 1.7u Samt en parlay med Sverige -0.5, Tyskland -0.5 & Kroatien -0.5 @ 4.01 2.5u |
Citat:
Det blir förmodligen Ola Toivonen eller Zlatan som gör första målet. |
Jag tror Fredrik Stoor gör första baljan, har hört att han ska vara rätt vass.
Förutom rygg på Comprendes matcher så spelar jag dessa i en liten trippel som fredagsnöje: Färöarna - Serbien X @ 12ggr Island - Norge X @ 3.55ggr Armenia - Ireland X @ 3.63ggr Totalt odds: 155 |
kan någon förklara varför ingen kör på turkiet :D?
|
Jag har hittils lagt Kroatien, Italien och Tyskland hcp.. Får se om det blir något mer, serbien hcp lockar en aning.
|
Hur rankar ni bottenlagen Malta, Lichenstein, Luxemburg, San Marino, Andorra och Färöarna?
1. Malta? 2. ? 3. ? 4. ? 5. ? 6. ? |
Skulle ranka de enligt följande:
1. Malta 2. Luxemburg 3. Färöarna 4. Liechtenstein ----------------- 5. Andorra 6. San Marino De fyra översta lagen har en liten förmåga att kunna ställa till det för större lag. Andorra och San Marino är ju dock i en klass för sig, tror inte ens att de vet hur det känns att vinna. |
Avej - kommentarer på Cypern-spelet?
EDIT: nevermind - läste om matchen nu. Kör själv en +0.5 till 4.18... |
Citat:
**EDIT** Hittade.. Får man fråga varför du lägger så mycket som 7u på Cypern vinst Avej? Jag läste om matchen men ser inte någonstans att 7u är värt att riskera då båda lagen tycks ha problem för tillfället? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Serbien är ju klassen bättre än Färöarna inget snack om det och kan naturligtvis göra tre mål på dem men jag tycker nog oddsen är alldeles för låga med tanke på Färöarnas hemmafacit. Vill man titta på lilleputtländer som lär få öva en del på att göra avspark så skulle jag hellre rekommendera Liectenstein och San Marino som drabbar samman med Vm finalisterna Spanien respektive Holland. Att Holland ska göra 3 eller fler mål i andra halvlek på San Marino ger ex. 2.40 på Bwin. |
10 ggr degen på Ungern och 4,5 ggr degen på kryss känns bra mycket mer lockande än 1an på 1,45? boka att Sverige inte vinner kanske.
Är det någon som vet någon om Finland matchen? |
[qu
|
Citat:
De lag de mötte på hemmaplan i förra kvalet var: Rumänien 0-1 Österrike 1-1 Litauen 2-1 Serbien 0-2 Frankrike 0-1 Min poäng var att Färöarna sällan släpper in mycket mål hemma och är kapabla att göra mål också vilket gör ett handikappspel extra riskabelt. Serbien har på två matcher mot Färöarna under förra kvalet inte gjort fler än 2 mål i någon av de matcherna. Som jag sa så självklart kan Serbien göra 3 mål mot Färöarna men 2,2 på en -2 handikapp tycker jag är för dåligt betalt. |
Citat:
Håller helt med om att Andorra och San Marino är betydligt svagare än de övriga blåbären. |
Citat:
|
[quote=NachosBinLaden;59877]Jag vet inte om Färöarna någonsin mött Luxemburg.
0-0 i juni |
Går som alltid hårt in på landskamper,bara gått åt helvete 1 gång,så har stora förhoppningar.
Hos Nordicbet : Israel HT/FT Ryssland -2 Bosnien -1 Holland -2 Spanien -2 Odds : 4.95 Grekland Finland Turkiet Odds : 3.97 Tyskland Italien Kroatien Odds : 3.22 Hos bet365 : Turkiet Italien Tyskland Bosnien Serbien Odds : 3,81 Israel HT/FT Bosnien HT/FT Serbien HT/FT Holland HT/FT Spanien HT/FT Ryssland HT/FT Odds : 5 Hos Unibet : Holland -3 Spanien -3 Bosnien HT Israel HT Odds : 4,65 Spanien 7-0 Odds : 20 Holland 9-0 Odds : 25 Tyskland Bosnien Italien Turkiet Odds : 3,31 Vitryssland X2 Odds : 3,15 |
Citat:
|
inte första gången jag gör vad ?????????????????????
|
Citat:
|
jaja. läs du också, att jag skrev att han får komma med kommentarer.
så lägg av nu. jag tog bort mina inlägg för flera timmar sen.kunde inte ta bort.men skrev felpost prata fotboll istället. |
Som att prata med en vägg... Prata fotboll är det alla gör tills folk kallar andra för idioter..
|