![]() |
Euro Qualifiers 3-7/8
Har tittat runt lite och tryckt av följande:
Parlay Sverige+Tyskland+Kroatien 2u @ 4.01 (rygg Avej) Sverieg rak 2u @ 1.50 Leanar mot: Montenegro och Irland. Vad spelar ni? |
Hcp alternativt HT/FT på följande säkra landslag som möter pissnationer :
Israel,Ryssland,Serbien,Bosnien,Spanien,Holland Sen säkert några andra matcher med fast med mindre insats.. Vitryssland kanske kan skrälla t.ex.. |
avej o jag diskuterade oss fram till att lettland borta mot malta betalar bra. spelas 7/9. bwin gav 1,95 till att börja med. svårt att se att den ska höjas om inte malta vinner sin första match borta mot israel samtidigt som letterna torskar med 10-0 hemma mot kroaterna och får 7-8 röda kort eller nåt sånt. överdriver såklart men ni fattar resonemanget gissar jag.
rimligt spelvärde ner till 1,80-1,85 därikring kan jag känna. 55% ger jag nog letterna iaf vilket motsvarar ~1,80 odds. Spoiler:
|
|
Jag tar och hakar på Lettland borta mot Malta.
|
Nån som kan komma på en bra Tv-peng på Sverige- Ungern
Vi pratar sjukt odds, så jag antar resultat och 3-1 är inte ett resultat som jag accepterar Calahan! |
Citat:
|
|
Citat:
|
ingen som kör på turkiet?
|
bästa multi kupongen måste vara
tyskland sverige kroatien turkiet 5.1 odds 10000 dock osäker på kroatien 50 000 kr kan det inte vara landslagsmatcher varje dag :) |
Jag är inne på Tyskland -1 till 2.40 @ bet365... avvaktar lite ytterligare men blir säkerligen ett av helgens spel.
|
Anders Svensson gör första baljan, sen vinner vi med 4-1 till 151 gånger degen. Tv-peng på den blir det.
|
Är inne på Moldavien-Finland. Finland ger 2,0 . Man har ju ett par timmar till på sig att grubbla
|
Ungern är ingen lätt match, även om det är hemma. 1,45 på svenska landslaget? Det är ett rån i mina ögon. X2 till 2,97 är ett klart överodds tycker jag.
Funderar även på kryss-spel mellan Island och Norge. Båda matcherna i förra kvalet lagen emellan slutade oavgjort. Det är inte helt lätt att spela fotboll på Island. |