Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   Dagens Fotboll, 2/11 (https://www.sharps.se/forums/fotboll/4706-dagens-fotboll-2-11-a/)

Donald 2010-11-02 13:04

Skulle nog sätta hemmavinst i Köpenhamn till 14-15%, 9.91 @ Pinnacle är således ett bra spel.

Overkill 2010-11-02 13:04

Citat:

Ursprungligen postat av Malderiss (Inlägg 74898)
Äntligen någon med hjärna...

Tack så mycket för att man blir kallad dum i huvudet (väldigt moget sagt) för att man påstår att Barcelona borta mot FCK inte är banksäker, men som sagt. Det finns inget som är 100%, speciellt inte i sportvärlden.

Malderiss 2010-11-02 13:04

Citat:

Ursprungligen postat av speedmagic (Inlägg 74900)
Haha, det låter det. ;)

Du sa att tvåan var banksäker, du kan ju inte gardera dig nu. Strumpan ska ner i magen om inte Barcelona vinner. :smoke:

Sure, har dock inte sett startelvan, Masken kanske spelar och drar på sig ett rött kort efter 5 minuter och sen får FCK en felaktig dömd straff och maskar sig sedan igenom hela matchen, möjligheten finns ju..

Cirka 0.000001%

Du vet att Barcelona behöver vinna den här matchen va? Och du tror att FCK tar det? Humor..

Malderiss 2010-11-02 13:06

Citat:

Ursprungligen postat av speedmagic (Inlägg 74904)
Tack så mycket för att man blir kallad dum i huvudet (väldigt moget sagt) för att man påstår att Barcelona borta mot FCK inte är banksäker, men som sagt. Det finns inget som är 100%, speciellt inte i sportvärlden.

Med risk för att kladda ner denna tråden ännu mer men Mister..Speedmagic, när har jag kallat dig dum i huvudet? Jag har inte skrivit någonting dumt riktat rakt emot dig ordagrant så sluta hitta på och förvränga saker.

Nu slutar vi här, du tror på FCK och jag tror på FCB.
Om drygt 10 timmar har vi svaret.

Overkill 2010-11-02 13:07

Citat:

Ursprungligen postat av Malderiss (Inlägg 74905)
Sure, har dock inte sett startelvan, Masken kanske spelar och drar på sig ett rött kort efter 5 minuter och sen får FCK en felaktig dömd straff och maskar sig sedan igenom hela matchen, möjligheten finns ju..

Cirka 0.000001%

Du vet att Barcelona behöver vinna den här matchen va? Och du tror att FCK tar det? Humor..

Jag har inte sagt att jag tror FCK tar hem denna matchen, det är inte speciellt Sharp(t)s att påstå saker som inte sagts. :)

Donald 2010-11-02 13:09

Citat:

Ursprungligen postat av Malderiss (Inlägg 74906)
Med risk för att kladda ner denna tråden ännu mer men Mister..Speedmagic, när har jag kallat dig dum i huvudet? Jag har inte skrivit någonting dumt riktat rakt emot dig ordagrant så sluta hitta på och förvränga saker.

Nu slutar vi här, du tror på FCK och jag tror på FCB.
Om drygt 10 timmar har vi svaret.

Kom igen nu, Speedmagic påpekade att Barcelona inte är någon bankränta. Det betyder inte att han menar att de inte skulle ha större chans än FCK att vinna...

Malderiss 2010-11-02 13:09

Citat:

Ursprungligen postat av speedmagic (Inlägg 74908)
Jag har inte sagt att jag tror FCK tar hem denna matchen, det är inte speciellt Sharp(t)s att påstå saker som inte sagts. :)

Det verkar ju så eftersom du tjafsar emot hela tiden.
Okej, du tror inte den är säker och jag tror den är säker.
Då har ju du helgarderat dig medans jag sitter här på 33% ;)

Donald 2010-11-02 13:10

EDIT: Dubbelinlägg av misstag. Plocka gärna bort.

Overkill 2010-11-02 13:10

Citat:

Ursprungligen postat av Malderiss (Inlägg 74898)
Äntligen någon med hjärna...

Citat:

Ursprungligen postat av Malderiss (Inlägg 74906)

Läser man mellan radera så kan man tyda ett och annat. Lycka till med ditt tunga spel på Barcelona ikväll, för nog med värde bör du ju kunna hitta i raka då det är 99.999999% chans att gästerna vinner, enligt dig. :)

Malderiss 2010-11-02 13:11

Citat:

Ursprungligen postat av speedmagic (Inlägg 74914)
Läser man mellan radera så kan man tyda ett och annat. Lycka till med ditt tunga spel på Barcelona ikväll, för nog med värde bör du ju kunna hitta i raka då det är 99.999999% chans att gästerna vinner, enligt dig. :)

Jag orkar inte, återkommer vid 23.00.
Tippa du på FCK, då blir spelbolagen glada =)

alexybt 2010-11-02 13:16

Citat:

Ursprungligen postat av Malderiss (Inlägg 74891)
Rubin Kazan - Panathinakos 1 (Rubin är hemmastarka och bör vinna här för att haka på FCK, Pana måste även de vinna men dom hade en tuff ligamatch senast.

Här kommer 2 bombsäkra enligt mig.

Benfica - Lyon 1
Benfica behöver poängen mer än Lyon, Lyon har sett mycket dåligt ut senaste matcherna enligt mig och åker till Benfica med b-laget(?)

FCK - Barcelona.
Vet inte ens vad jag ska skriva förutom, BANKRÄNTA.

OL åker inte till Benfica med ett b-lag...däremot har OL ett par skador.

zlotys 2010-11-02 13:20

R.Kaz.Pana, under 2.5 mål @ 1.63 Unibet tror jag på. 1-0 , 2-0 till rubin !! sen ett annat intressant spel i samma match, bortalaget inte göra mål till 1.83 Unibet

tavring 2010-11-02 13:29

Blir att lira på Inter och Benfica ikväll. Vilka skador har Lyon??

Slurf 2010-11-02 13:40

Citat:

Ursprungligen postat av Malderiss (Inlägg 74897)
Har inte missat en Barcelonamatch på 7 år (det inkluderar alla träningsmatcher)

Jag äter upp min strumpa om Danskarna vinner.
Vi säger väl 90% på 2 och 10% på X

Du är grym på att värdera odds.

PS. Hala Madrid!

Lawio 2010-11-02 13:54

Rubin Kazan - Panathinaikos @ 1.57
Benfica - Lyon @ 1.95
Tottenham - Inter Ö 2.5 @ 1.70

Dubbel:

Brighton - Exeter
Chesterfield - Accrington

@ 2.35