![]() |
Det är ju ett skämt om inte Higuaín spelar. Benzema suger verkligen storkuk.
|
Citat:
1.10 på att Barcelona rak 6 på Real Madrid rak Barca över 60 @1.80 Under 60 @ 1.90 Madrid över 35 @ 1,33 Unnder 35 @ 3 |
Benzema var skaplig mot England och Ajax , plus att han nätade i bägge matcherna. Så hans självförtroende kommer nog vara på topp. Men absolut det är ett avbräck när Higge inte lirar
|
Citat:
|
Citat:
För övrigt går jag emot trenden och lägger istället en slant på Barcelona. Jag tror att dom med hjälp av deras hemmaplan tillslut ror i land detta och tar över ligaledningen. Mer motivering än så har jag ej, och som så många sagt här i tråden så talar mycket för Real, speciellt tack vare världens kanske allra bästa tränare. Real's förlust lär dock komma någon gång och det passar väl inte bättre än att den kommer nu. |
Citat:
|
Den här matchen blir mer svårtippad ju mer jag tänker på den. I början trodde jag på Real men det känns så sönderjinxat nu, sen började jag tro på Barca och nu börjar jag bli sugen på X. :lol:
|
Citat:
Jag spelar bara en tv-peng på att Messi målar. |
Någon som har en bra stream till matchen?
|
DNB på Real till 2.55 på Betsafe. Tror dock på kryss, eller en uddamålsseger för real. Ronaldo straff eller nåt.
|
Citat:
|
Citat:
|
Har lagt en 50-lapp på att D. Villa gör första målet och att Barca vinner matchen för 9 i odds på bet365 :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Gå till livestream och inte livespel så blir bilden stor.
|
Citat:
|
Äsch lugnt, spelade inte för någon större insats.
Dessutom har jag fått pengarna jag spelar för på betsson helt gratis. |
Oddset stiger på Madrid 3,80 på betsson nu
|
Varför stiger oddsen på Real just nu?
|
Beskedet om Higuain kanske? Oddset hade stigit för någon timme sedan på mina spel.
|
Citat:
Har testat att zooma i webbläsaren också, men det hjälper ej. Tack på förhand! |
Citat:
|
Startelvor någon?
|
Citat:
Lägger till två små tv-pengar på scorecast Özil första mål och 0-1 - 141.00 Di Maria första mål och 0-1 - 141.00 |
Citat:
|
Valdés, Alves, Piqué, Puyol, Abidal, Sergio, Xavi, Iniesta, Pedro, Messi y Villa
Casillas - Ramos, Pepe, Carvalho, Marcelo - Xabi Alonso, Khedira, - Di Maria, Özil, Ronaldo - Benzema. |
Citat:
1: Öppna livestream spelaren 2: Välj match 3: tryck ctrl och + knappen ett par gånger tills det är inzoomat 4: refresh / F5 5: Helskärm Resultat: http://img152.imageshack.us/img152/3813/365zoomlive.jpg Vill man ha äkta helskärm är det bara att zooma med ctrl och + ett par gånger till :) |
3.75 på real är taget!
|
Citat:
Skulle bonushora matchen men såg fel iom att betfair visar krysset sist, så kommer förlora 50 euro om Real vinner...så hoppas du har fel. :) |
Har själv spelat att Real vinner första halvlek :)
|
Är jävligt nära att utlova några miljarder till den som ger en fungerande länk, men det kommer ändå aldrig att ske...
|
Testar 3u på Real till 4.50
|
Maxinsats på att det kommer vara tidernas bästa fotbollsmatch, odds 1.01.
|
Får fan damp, alla jävla streamsidor laggar ju sönder och inte en ända länk funkar!!! Varför kunna inte tv4sport eller till och med sexan visa en sån här stor match?
|
ser bra ut real
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|