Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Fotboll (https://www.sharps.se/forums/fotboll/)
-   -   El Clasicó (https://www.sharps.se/forums/fotboll/5158-el-clasico/)

Nian 2010-11-29 22:39

Citat:

Ursprungligen postat av Korsikanen (Inlägg 83958)
Jodå, i Opera och FF går det.

1: Öppna livestream spelaren
2: Välj match
3: tryck ctrl och + knappen ett par gånger tills det är inzoomat
4: refresh / F5
5: Helskärm

Resultat: http://img152.imageshack.us/img152/3813/365zoomlive.jpg

Vill man ha äkta helskärm är det bara att zooma med ctrl och + ett par gånger till

:)

Men du får ju aldrig helskärm med 100% kvalité om du gör på det viset.

apekatt66 2010-11-29 22:43

Citat:

Ursprungligen postat av Hammarn (Inlägg 83993)
För att Canal+ har rättigheterna.:KO:

Som numera ägs av tv4.

Donald 2010-11-29 22:50

Citat:

Ursprungligen postat av apekatt66 (Inlägg 84014)
Som numera ägs av tv4.

Det spelar ju ingen roll att tv4-gruppen äger majoriteten av kanalen för oss tittare när matchen sänds i Canal+.

norrbacka 2010-11-29 22:52

haha mitt DNB på real satt ju nästan.... Tur att men knep en över 7 hörnor i första halvlek :)

nahr 2010-11-29 22:54

Fyfan vilken match. Stabilt Real

Korsikanen 2010-11-29 22:56

Citat:

Ursprungligen postat av Nian (Inlägg 84011)
Men du får ju aldrig helskärm med 100% kvalité om du gör på det viset.

Förvisso, men bättre än inget.

U-town 2010-11-29 22:57

SÅ JÄVLA ENKELT :D!!!!!!! 5-0!

Barca visar vilka som är bästa laget,Pep visar vem som är bästa tränaren,El Fjollo visar att han inte kan nåt annat än att grina och göra onödiga dribblingar,Ramos visar vilken horunge han verkligen är.

Fy fan vilken jävla skön Måndag :D!!!!!!

apekatt66 2010-11-29 23:07

Citat:

Ursprungligen postat av Kalle (Inlägg 84015)
Det spelar ju ingen roll att tv4-gruppen äger majoriteten av kanalen för oss tittare när matchen sänds i Canal+.

Rejält OT:
Skrev det mest för att fler skulle få upp ögonen för hur sjukt medialandskapet är i Sverige :). Dessutom hade det ju inte varit helt otänkbart att typ TV4+ hade sänt matchen, på samma sätt som ES hockeyn kommer att visas i TV4.

Till och med jag tyckte iaf att matchen var rätt rolig.

Overkill 2010-11-29 23:09

Sjuk underhållning, värt varenda krona som jag la på Real Madrid +0! Tack Barcelona. :)

Ska jag torska på ett spel, så hellre på detta sätt än alla andra.

iCash 2010-11-29 23:16

Vafan gjorde denna skyltdocka på planen?

http://www.frumpzilla.com/image_gall...ldo_shorts.png

Svenssondy 2010-11-29 23:20

Någon som har koll på hur många hörnor det blev i första halvlek och har en tillförlitlig källa på det? Enligt betsafe blev det exakt fem stycken. Jag fick det till fler när jag räknade under matchens gång.

Edit: Fick dem att korrigera det.

Slurf 2010-11-29 23:30

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 83024)
NU har jag lirat 4u på över 5.5 kort på bwin till 1.67. Bet365 har t ex över 7.5 till 1.875

Blir av tradition mycket kort o den sitter minst 2/3ggr. Inga superbra sats på Iturralde men ja, han verkar iaf inte vara extremt snål med korten.

Var nog århundradets bästa spel.

norrbacka 2010-11-29 23:30

8 hörnor första halvlek vann pengar på det, och på betsafe!

Svenssondy 2010-11-29 23:33

Citat:

Ursprungligen postat av norrbacka (Inlägg 84036)
8 hörnor första halvlek vann pengar på det, och på betsafe!

Haha, riktigt märkligt att de inte gav mig pengar först för ö. 5 hörnor men som sagt korrigerade dem det och de ska ändå ha viss cred för att de är rätt snabba med sin support.

Annars en rolig match och jag är väl inte ensam om att ha satsat pengar på Valencia X2 i deras nästa match mot ett avstängningsdrabbat Real...

Zimond 2010-11-29 23:43

Citat:

Ursprungligen postat av gazLOL (Inlägg 83880)
Nej, han har verkligen inte spelat bra. Han har gjort mål för att han stått och varit passiv på rätt plats vid rätt tillfälle. Detta låter som om det vore en avsiktlig sak ifrån hans sida, men grabben rör bara bollen när någon felpassar eller om motståndarna skulle passa fel. Han vet inte hur man ska röra sig för att skapa måltillfällen för 5 öre.

I dag var han iaf bland dom absolut sämsta på plan.

För övrigt.

Visca Barca, y visca Cataluña!

Slurf 2010-11-29 23:48

Citat:

Ursprungligen postat av Zimond (Inlägg 84041)
Visca Barca, y visca Cataluña!

´

Åhhhhhh men snacka före matchen medgångssupporterf*tthuvud.

AndreasB1897 2010-11-29 23:53

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 84043)
´

Slurf vad är problemet? Inte första gången du är på någon så grovt.. Vårda språket eller dra.

Zimond 2010-11-29 23:54

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 84043)
´

Skämtar du med mig?

iCash 2010-11-29 23:56

Sila tugget Slurf! \\Mod

Slurf 2010-11-30 00:59

Haha, klart man måste få va lite less efter 5-0. Sry, var kanske lite onödigt.

Har aldrig sett Casillas så less, nu jävlar tar vi tag i detta och vinner ligan. Hala Madrid!

Snittgurkan 2010-11-30 01:03

.

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 84061)
Haha, klart man måste få va lite less efter 5-0. Sry, var kanske lite onödigt.

Har aldrig sett Casillas så less, nu jävlar tar vi tag i detta och vinner ligan. Hala Madrid!

Missa inte min rek. Slurf häng på. Satte 100 000.

Lunkan 2010-11-30 01:03

Skön kväll, synd man inte körde barca -1 också. Tråkigt att Real uppträdde så osportsligt bara, riktigt dåligt beteende. Dom har ju inga andra än sig själva att skylla på direkt.

Haltmathe 2010-11-30 01:04

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 84035)
Var nog århundradets bästa spel.

Nja om ö5.5 kort till 1.67 ska slå överodds rek på Sollefteå-ÖSK i div 1 hockeyn förra året. 12ggr 8-1 slut. Det måste iaf vara ett av århundradets spel!!!

Slurf 2010-11-30 01:08

Citat:

Ursprungligen postat av Haltmathe (Inlägg 84065)
Nja om ö5.5 kort till 1.67 ska slå överodds rek på Sollefteå-ÖSK i div 1 hockeyn förra året. 12ggr 8-1 slut. Det måste iaf vara ett av århundradets spel!!!

Men vad folk tolkar allting bokstavligt inatt :D
ÖOs rekar är alltid fina, han öppnar käften så sällan så det är bara att lyssna noga när han väl gör det!

Slurf 2010-11-30 01:39

Citat:

Ursprungligen postat av Snittgurkan (Inlägg 84062)
Missa inte min rek. Slurf häng på. Satte 100 000.

Den tackar vi för!

Snittgurkan 2010-11-30 01:51

.

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 84075)
Den tackar vi för!

Tyckte lite synd om dig och tänkte att det skulle passa bra med ett litet skämt som uppmuntran efter div. påhopp.:yes:

Slurf 2010-11-30 01:58

Citat:

Ursprungligen postat av Snittgurkan (Inlägg 84076)
Tyckte lite synd om dig och tänkte att det skulle passa bra med ett litet skämt som uppmuntran efter div. påhopp.:yes:

Nu var det iofs JAG som skrev lite halvdryga inlägg till div personer, har utan att tänka på det gjort det hela dagen.
Men fick lite väl hård respons av många, så din uppmuntran uppskattas :claps:
Jobbigt med 5-0 till Barca, som tur är känner jag bara Realfan så bör kunna överleva morgondagen utan att behöva höra allt för mycket om matchen :sad:

Snittgurkan 2010-11-30 02:11

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 84077)
Nu var det iofs JAG som skrev lite halvdryga inlägg till div personer, har utan att tänka på det gjort det hela dagen.
Men fick lite väl hård respons av många, så din uppmuntran uppskattas :claps:
Jobbigt med 5-0 till Barca, som tur är känner jag bara Realfan så bör kunna överleva morgondagen utan att behöva höra allt för mycket om matchen :sad:

Jo, det ju inte mer än rätt att man inser det och får sig en tankeställare. :popcorn::innocent:

Slurf 2010-11-30 02:34

Citat:

Ursprungligen postat av Snittgurkan (Inlägg 84078)
Jo, det ju inte mer än rätt att man inser det och får sig en tankeställare. :popcorn::innocent:

Hehe, jorå. Är bara så typiskt svenskt, så fort man är oense eller kritiserar någon, eller bara ger ett smådrygt skämt/gliring/provokation så tar folk illa upp "hur vågar han ifrågasätta mig" typ. Samma sak om han hamnar i en debatt med någon, ogillar folk som tar illa vid sig över att det finns personer med en annan åsikt, man ska kunna disskutera något väldigt hektiskt för att sedan kunna gå vidare utan att vara sur.

Älskar när folk säger precis vad de tycker och tänker rakt ut, kanske inte som allra roligast precis just när man blir totalsågad själv men att få sig en tankeställare är alltid bra. Hårt klimat/FB stuk i tillvaron gillas. :lol:

iCash 2010-11-30 03:05

Citat:

Ursprungligen postat av Slurf (Inlägg 84079)
Hehe, jorå. Är bara så typiskt svenskt, så fort man är oense eller kritiserar någon, eller bara ger ett smådrygt skämt/gliring/provokation så tar folk illa upp "hur vågar han ifrågasätta mig" typ. Samma sak om han hamnar i en debatt med någon, ogillar folk som tar illa vid sig över att det finns personer med en annan åsikt, man ska kunna disskutera något väldigt hektiskt för att sedan kunna gå vidare utan att vara sur.

Älskar när folk säger precis vad de tycker och tänker rakt ut, kanske inte som allra roligast precis just när man blir totalsågad själv men att få sig en tankeställare är alltid bra. Hårt klimat/FB stuk i tillvaron gillas. :lol:

Ja hur skulle du själv reagera på ditt egna forum där du är "Expert" om någon spottar eller spyr i var och varannan tråd?
Hur ni driver bf bryr jag mig inte om, men vi kräver Netikett och är det ironi eller dylikt så kan man märka ut det. ;)

Slurf 2010-11-30 03:21

Citat:

Ursprungligen postat av iCash (Inlägg 84080)
Ja hur skulle du själv reagera på ditt egna forum där du är "Expert" om någon spottar eller spyr i var och varannan tråd?
Hur ni driver bf bryr jag mig inte om, men vi kräver Netikett och är det ironi eller dylikt så kan man märka ut det.

Nu är BF mer av en chatt och jag gillar ett fritt forum så skulle radera inlägg endast om det var rent spam alt ge en varning för upprepade grova personliga påhopp utan grund. Klagomål, åsikter om spel eller w/e bemöts rationellt och lackar inte ur för minsta gliring.

Men ja, brukar inte annars vara såhär spydig och kommentaren till barcafanet tidigare i denna tråd var hjärnsläpp från mig. Menade inget illa och insåg ju kort efter att jag skickade det att det var jäkligt onödigt och framförallt helt utan grund, försvarar mig med att jag nyss var hemkommen efter en seg förlust och det var det första inlägget jag såg. :lol:

ssam 2010-11-30 10:50

Hej på er. Har hamnat i en disskusion med Betsafe om antalet skott på mål i matchen. De säger att Barcelona endast hade 6 skott på mål och då är målen inräknade. Messi hade ett skott i stolpen efter ett par minuter och det ska vara det enda enligt Betsafe som Barcelona har haft på mål.

All statistik jag letar och finner visar just 6 skott men inga av sidorna har räknat in målen och nu går Betsafe på den linjen.

Såg matchen streamad på Bet365 och de visade efter matchen statistik och då var den helt riktigt 6 skott pluss 5 mål och enligt dem 11 skott på mål av Barcelona och Real fick ihop totalt 3st.

Någon som kan hjälpa till i ärendet? Länk?

Någon som vet vad "ocasiones de goal" betyder?

ssam 2010-11-30 16:13

Citat:

Ursprungligen postat av ssam (Inlägg 84131)
Hej på er. Har hamnat i en disskusion med Betsafe om antalet skott på mål i matchen. De säger att Barcelona endast hade 6 skott på mål och då är målen inräknade. Messi hade ett skott i stolpen efter ett par minuter och det ska vara det enda enligt Betsafe som Barcelona har haft på mål.

All statistik jag letar och finner visar just 6 skott men inga av sidorna har räknat in målen och nu går Betsafe på den linjen.

Såg matchen streamad på Bet365 och de visade efter matchen statistik och då var den helt riktigt 6 skott pluss 5 mål och enligt dem 11 skott på mål av Barcelona och Real fick ihop totalt 3st.

Någon som kan hjälpa till i ärendet? Länk?

Någon som vet vad "ocasiones de goal" betyder?

Massa mail och 4 timmars letande löste det sig och pengarna kom.

"Hej XXXXX!

Självklart har du rätt här och vi har nu betalat ut din vinst. Matchen slutade 5-0 och det blev givetvis 6 (+5) + 2 (+0) = 13 skott som faktiskt gick på mål. Att sedan vissa räddades, vissa gick i stolpen/ribban och (5) andra i mål kan inte du eller vi riktigt rå för, eller hur? ;-) Källorna hade alltså inte räknat in målen och det var där missförståndet uppstod. Tack för ditt tålamod och vi beklagar så mycket för incidenten och hoppas att du förstår att sådant ibland uppstår rätt så lätt när de officiella källorna inte tar med det som i vår policy är en självklarhet. Grattis till vinsten och ha en bra dag…
"

Försöker vara lustig. De avslutade mina ärende 4 gånger och 1 telefonsamtal innan de gav sig.

ssam 2010-11-30 16:27

Citat:

Ursprungligen postat av ssam (Inlägg 84240)
Massa mail och 4 timmars letande löste det sig och pengarna kom.

"Hej XXXXX!

Självklart har du rätt här och vi har nu betalat ut din vinst. Matchen slutade 5-0 och det blev givetvis 6 (+5) + 2 (+0) = 13 skott som faktiskt gick på mål. Att sedan vissa räddades, vissa gick i stolpen/ribban och (5) andra i mål kan inte du eller vi riktigt rå för, eller hur? ;-) Källorna hade alltså inte räknat in målen och det var där missförståndet uppstod. Tack för ditt tålamod och vi beklagar så mycket för incidenten och hoppas att du förstår att sådant ibland uppstår rätt så lätt när de officiella källorna inte tar med det som i vår policy är en självklarhet. Grattis till vinsten och ha en bra dag…
"

Försöker vara lustig. De avslutade mina ärende 4 gånger och 1 telefonsamtal innan de gav sig.

Nu kom detta.
"Hei xxx,

Jeg har nå lagt til 100 kr på din konto som kompensasjon. Jeg har dessverre ikke muligheten til å legge til xxx kr som du kunne vunnet.

Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen,

xxxxx xxxxx

Customer Support